sâmbătă, 6 august 2022

MARIA ! NU TE TEME MARIA !

                                           

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                                    Dragii mei,

În aceasta noapte ,in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas dumnezeiesc care rasuna si in Cer si pe Pămant.
Glasul ma striga pe nume:
                 "Maria ! Nu te teme Maria !
                  S-a adeverit Maria!

           Maria,si pentru ca s-a adeverit, acum încep ei a vedea in tine,ceea ce in viata nu se vede !"
             Nu te teme Maria !
              Cu cât ei te vor batjocori mai mult,cu mult mai mult, Eu iti voi da HAR !"

Iar in urmatoarea clipă dragilor, imi aud glasul sufletului meu care striga, fara ca eu sa deschid gura mea.
Citez:
                "Nadejdea mea este puternica !
              Puternica !
                Nadejdea mea este puternica !
              Puternica !"

Nu aveam nicio putere omeneasca asupra glasului sufletului meu, si chiar simteam acea legatura puternica si launtrica cu Dumnezeu Cel Atotputernic si cu Maicuta Domnului.
Dragii mei,nu va pot descrie in cuvinte ,ceea ce simteam in inima si-n suflet.
Desigur ca nu ma tem de nimeni si de nimic,in viata aceasta grabnic trecatoare.Doresc doar, sa fac Voia Prea Sfintei Treimi si a Maicii Lui Dumnezeu,sa scriu al Său Cuvant asa cum imi este grait de Duhul Cel Prea Sfant, si cine vrea crede,cine nu,nu.
CREDINTA se simte,se traieste cu sufletul,cu inima,nu se vede.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Prea Curata Fecioara Maria,pe noi toti,Amin!
                             Cu dragoste,Maria.

9 comentarii:

  1. Doamne Ajuta 🙏
    Doamna Maria putere și tărie să aveți de la Dumnezeu și Maicuta Domnului 🙏 să mergeți mai departe fără teamă 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ISUSE MA ABANDONEZ CU TOTUL TIE AI GRIJA DE TOATE ABBA TATA SUNT FIUL TAU AMIN MARIA AI MILA DE NOI SI INTREAGA LUME AMIN

      Ștergere
  2. Marie surioara,BAGA MARE,BAGA TARE,HI BARBATA,PE EI SI PE MAMA LOR DE ATEI DE NE OAMENI,ORI NOI,ORI EI,PANA DINCOLO DE PARAPET.DALE_AS CU PIKAMERUL LA TOTI IN TOATE PARTILE DE CAPRE SATANICE.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa va ajute d-na Maria !

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu este TOT ȘI ÎN TOATE
    FĂRĂ EL ȘI MAI A SFÂNTA, FĂCĂTOARE DE MINUNI, MAICA DOMNULIU NOSTRU ISUS HRISTOS

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajută să fiți sănătoasă !

    RăspundețiȘtergere
  6. 🙏🙏🙏🙏 Dumnezeu să aibă grijă de noi !

    RăspundețiȘtergere