vineri, 26 august 2022

MARIA ! NU TE TEME MARIA !

                                        


"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"        

                                  Dragii mei,


În aceasta noapte ,in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas dumnezeiesc care rasuna si in Cer si pe Pămant.
Glasul ma striga pe nume:

                 "Maria ! Nu te teme Maria !
                  S-a adeverit Maria!
           Maria,si pentru ca s-a adeverit, acum încep ei a vedea in tine,ceea ce in viata nu se vede !"
             Nu te teme Maria !
              Cu cât ei te vor batjocori mai mult,cu mult mai mult, Eu iti voi da HAR !"

Iar in urmatoarea clipă dragilor, imi aud glasul sufletului meu, care striga fara ca eu sa deschid gura mea.
Citez:
             "Nadejdea mea este puternica !
              Puternica !
                Nadejdea mea este puternica !
              Puternica !"

Nu aveam nicio putere omeneasca asupra glasului sufletului meu ,si chiar simteam acea legatura puternica si launtrica cu Dumnezeu Cel Atotputernic si cu Maicuta Domnului.
Dragii mei,nu va pot descrie in cuvinte ,ceea ce simteam in inima si-n suflet.
Desigur ca nu ma tem de nimeni si de nimic,in viata aceasta grabnic trecatoare.Doresc doar, sa fac Voia Prea Sfintei Treimi si a Maicii Lui Dumnezeu,sa scriu al Său Cuvant asa cum imi este grait de Duhul Cel Prea Sfant, si cine vrea crede,cine nu,nu.
CREDINTA se simte,se traieste cu sufletul,cu inima,nu se vede.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Prea Curata Fecioara Maria,pe noi toti,Amin!
                             Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Marioara surioara,sa tai tu minte,te iubesc si ma rog pentru tine si pretenii tai.Atata timp cat ne rugam unii pentru altii,vom fi ocrotiti si Domntul Iisus,Fiul Lui Hristos,Fiul Lui Dumnezeu va fi cu noi,in toate zilele vietilor noastre.Cu noi este Dumnezeu si nu va indrazni sa fie impotriva noastra.Sa ne iubim unii pe altii,ca pe fratii si surioarele noastre,pentru ca in vesnicie nu vom putea duce decat purtarile noastre de gand,cuvant si fapte de dragoste dezinteresata.Pa,pa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu trebuie sa se teama de nimic, ci doar de Dumnezeu! Atat!

    RăspundețiȘtergere