vineri, 12 august 2022

CARTILE - ADEVARUL DUHULUI SFANT - ANUL CELOR DOUA VOLUME : 4 SI 5 !



                         

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                                                                                              

 Adevarul Duhului Sfant Vol 1Adevarul Duhului Sfant Vol 2.

                                             Dragii mei,

              Anul acesta 2022, in toamna, vom lansa volumul 4 si 5 al Adevarului Duhului Sfant!

      Ne supunem Poruncii Lui Dumnezeu care mi-a spus asa:

"Maria, Dumnezeu voieste ca tu sa scoti Cartile anul acesta!"

.
Iata articolul cu Mesajul divin:
23 Mai 2022,ora 4,11 !

Dragii mei,

Astazi dimineata in zori de zi ,m-a trezit un glas care imi spunea asa:
"Maria, Dumnezeu voieste ca tu sa scoti Cartile anul acesta!"
Dupa care,glasul dispare.
Dragii mei, anii 2020 si 2021 au fost cu Pandemia.
Iata ca in acest an 2022, Porunca am primit de la Duhul Sfant ca al Lui Dumnezeu Cuvant sa fie scris in Cartile ADEVARULUI DUHULUI SFANT si trimise la Editura ,ca apoi sa ajunga la Sufletele semenilor nostri.
Dupa cum vedeti dragii mei, nimic nu e la intamplare. 
Dumnezeu si Maicuta Domnului cunosc toate cate eu fac aici pe pamant.
Asa cum Porunca am primit cu 25 de ani in urma ca sa scriu tot ce vad  si tot ce aud, tot la fel in decursul anilor ce au trecut,Porunca am primit cum sa arate arate Copertile Cartilor, ce titlu sa aiba(ADEVARUL DUHULUI SFANT) si multe, foarte multe altele despre care am scris atunci la timpul lor.
Iar astazi in zori, porunca am primit ca trebuie sa le scot de sub lumina tiparului ,anul acesta.
Ceea ce voi si face dragii mei! 
Cartile sunt deja trimise la EDITURA KITCOM si isi asteapta randul la lumina tiparului.
Iata  articolul :

Acest element nu poate fi combinat cu ce ai adăugat deja la postare.

Dragilor, vara aceasta ne pregatim intens pentru Editarea volumelor 4 si 5 ,ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT! Hartia care lipsea din EDITURA KITCOM a sosit.
In toamna ne vom putea bucura de inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!🙏🙏🙏

La vanzare , in acest moment mai avem doar volumul 2, ROMANIA VIITORUL AL DOILEA NOU IERUSALIM!

                             Dragii mei, 

 CARTILE ADEVARUL DUHULUI SFANT se pot comanda la tel.0747226236 sau http://adevarulduhuluisfant.ro/

               Hartia s-a scumpit tare mult,s-a dublat .Cu aproximatie  un numar de 600 exemplare ,adica 300 si 300 ,costa intre 15.000 si 20.000 lei. Donatorii care doresc sa contribuie la  editarea urmatoarelor 2 volume pe care le vom scoate anul acesta cu ajutorul Bunului Dumnezeu si al Maicii Lui Dumnezeu cu Sfintii Sai, vor primi CARTILE absolut GRATUIT !!!   
Iata si contul in care se poate depune contravaloarea cartilor si a transportului,dar,numai dupa ce ma sunati la telefonul cu nr unic: 0747226236 ,ca sa fiti siguri ca eu sunt.
Doar eu raspund la acest numar de telefon si nimeni altcineva.
RAIFFEISEN BANK :
      Maria Ghiorghiu 
 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
               https://adevarulduhuluisfant.ro/
                        30 LEI 
                  542 de pagini!
                             Adevarul Duhului Sfant Vol 2.
.
10 LEI Viata Extraterestra.
 
 Adevarul Duhului Sfant Vol 1
 20 lei primul volum.

P.S.
Foarte important !
Momentan, in stoc mai avem doar Volumul 2- Romania Viitorul al Doilea Nou Ierusalim, Carte ce contine 542 pagini si care costa 30 lei.
Aceasta este Cartea pe care o mai avem in stoc, urmand ca toate care lipsesc ,sa le reeditam in toamna, odata cu urmatoarele  doua volume noi,adica vol. 4 si 5!
              30 lei- 542 pagini!
  Adevarul Duhului Sfant Vol 2
Puteti alege intre Transportul cu posta care costa 15 lei si cu Fan curier care costa 32 leI.
Telefonul meu personal este : 0747226236 . Doar eu raspund la acest telefon si mentionez ca ,nu am alt numar de telefon public!

                     Cu dragoste si cu recunostinta ,Maria.

7 comentarii:

  1. Ce vor contine si mesaje despre Romania nepublicate pe blog-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Romania care a cumparat cu 1.5 miliarde de dolari un sistem complet cu 16 lansatoare Haimark face dupa capul Midia al dolea exercitiu in jud Brasov la Cincu.
    Ministru spararii ucrainiene spune lumii sa se pregateasca de cel mai rau scenariu nuclear dupa ce rusii au ocupat centrala nucleara de la Zaporoje-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Agentii cautau la perchezitiile la casa lui Trump documente despre arme nucleare-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iisus explică:"Cel care este din Duhul Meu rămâne în dragoste. Eu permit totul: Grâul și neghina."

    https://youtu.be/Lusa_oa8scE

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi solutia in procesul trucat al traficantului de carne vie Dinca acuzat de crima nu de trafic.
    Ramine intrebarea retorica pe cine protejaza Dinca ??
    E clar pr politisti ,procurori din care unul ce avea numar de trlefon la Cotroceni pentru care procutorii i-au facut pierdut telefonul-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. BNR devenita Monarhie Evreiasca.
    Dupa ce a fost condusa de peste 30 de ani de evreul Isarecu si umpluta de evrei ultima o astroloaga Gabriela Dima din Hunedoara de 64 ani dupa ce Dancila singura neevreica a fost obligata sa plece si vrnd sa o lase mostenire fiului sau repetentului Citu-craciun.

    RăspundețiȘtergere