sâmbătă, 13 august 2022

MARIA ! FII CURATA SI LIBERA ! FII CU INTREG SUFLETUL PENTRU HRISTOS !

               Doamne Iisuse Hristoase, Mantuitorul nostru bland si drag, usturatorul  lumii intregi, sunt cu toata fiinta mea, cu tot sufletul si cu toata inima mea, alaturi de Tine si intru Tine si Prea Curata Fecioara Maria!

                              

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                             Dragii mei,

In aceasta seara,in timp ce ma rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului,aud un glas care striga foarte tare asa:

         "Tot Pamantul strigaaaaaa!

           Tot Pamantul striga!
           Spui un cuvant,si....
           Daca spui azi un cuvant,ajungi in pamant."

Da,fratilor ! 
Tot Pământul strigă , tot Pământul strigă si se cutremură  la CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU.
Dar, imi reiau Rugăciunea si iarăsi, aud alt glas care spune asa :
                       "Nu- i vorba de avant. 
                       E vorba de fericire intru Hristos,Fericire care, I-ai dat tu,cel mai mare strategic al strategiei!            
Iar după ce am apucat sa-mi notez repede in caiet cele auzite, aud un alt glas care spune pe un ton poruncitor :
           
  "Sa scrie! Da,sa scrie mult!
          Ca dupa o Carte dupa Adam,dupa Adam ,unde succesul posibil...!"
              
Iar glasul se termină  ca un ecou ! 
Şi eu rămân trista si gânditoare, si mă frământam sufleteste pentru ca eram doar eu cu mine si cu DUMNEZEU si Maica Domnului si nimeni altcineva. Stateam ganditoare si chiar un pic trista,cand,aud din nou un glas care-mi spune asa:
                      "Nu,nu,nu sta asa!
                   Alunga de la tine toata intristarea si suspinul!
            Mari,in aceste zile mari!
             Mari sunt zilele tale!
          Fii curata si libera,cu sufletul intreg pentru Hristos!"



Iar in acest moment dragilor, am stiut ca DUMNEZEU nu ma va părăsi niciodata, si ca are un gand mare in ceea ce mă priveste pe mine roaba Sa !
Dragii mei, sa iubiţi pe DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI ! 
Să iubiţi pe SFINŢII LUI  DUMNEZEU !
Să iubiţi nemărginit  SFANTA  BISERICĂ  a LUI HRISTOS !
Duminica ,nu va duceţi la piaţă, ci mergeţi mai intai în SFÂNTA  BISERICĂ si uniţi-vă sufletul cu SFÂNTA  şi DUMNEZEIASCA  LITURGHIE, ca după săvârşirea Ei de catre Preot , sa va simţiţi curaţi si uşuraţi la suflet şi vrednici de o SPOVEDIRE  dreaptă,fara ca sa ascundeti vreun păcat. Iar dupa sfanta Spovedanie, să primiţi din mâinile PREOTULUI, Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie cu PREA  SFÂNT şi PREA  SCUMP  TRUP şi SÂNGE al MÂNTUITORULUI  nostru IISUS  HRISTOS,Caruia I se cuvine toata cinstea ,slava si Inchinarea,Amin !
                            Cu dragoste , Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu