sâmbătă, 27 august 2022

IMI IUBESC PATRIA SI ADEVARUL DUHULUI SFANT !

      



.

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"      

                                        Dragii mei,

În aceasta noapte ,in timp ce scriam aici pe BLOG, aud un glas care spune asa:

                 "Iubesc Patria !
                Am vazut ca ,mi-i mult iubita Patria si ADEVARUL !

Dar un alt glas continua :
                   Adevarul Duhului Sfant  !
              Mi-i mult iubita Patria si Adevarul Duhului Sfant !"
Imagini pentru HARTA ROMANIEI
Asadar fratilor,sa ne iubim PATRIA si ADEVARUL, ADEVARUL  DUHULUI SFANT !
Sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine si sa ne rugam PREA SFINTEI TREIMI si MAICII DOMNULUI ca sa ne intareasca in Credinta ,in Rugaciune si-n iubire fata de Aproapele.
Sa daruim iubire si vom fi acoperiti de iubire,sa semanam iubire si vom culege iubire divina !
                              Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu