marți, 9 august 2022

PLÂNG TOATE SFINTELE ICOANE CU MAICA DOMNULUI !

                          BLOGUL ,                                    DUMNEZEU  EXISTĂ - MĂRTURII !

       

                                         Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori,m-a trezit un glas care spunea asa:

            "Vino un pic să vezi,vino!
           Iata-va:iubeste toate!
     Sfanta Icoana cu Maica Domnului ,plange.
        Toate Sfintele Icoane cu Maica Domnului ,plâng. Toate plang!"
Clipă în care,am in faţa ochilor inchisi multe Sfinte Icoane cu MAICA DOMNULUI care plang cu adevarat, cu lacrimi adevarate,
 dar si cu lacrimi de sange.
Imagini pentru MAICA DOMNULUI PLANGEImagini pentru MAICA DOMNULUI PLANGEImagini pentru MAICA DOMNULUI PLANGEImagini pentru MAICA DOMNULUI PLANGEImagini pentru MAICA DOMNULUI PLANGEImagini pentru MAICA DOMNULUI PLANGEImagini pentru MAICA DOMNULUI PLANGEImagini pentru MAICA DOMNULUI PLANGE.
Dragii mei, MAICA DOMNULUI ne iubeste pe toti si iubeste Tot si Toate, din Lucrul Mainilor Lui Dumnezeu.
Dragilor, Sfintele Icoane cu MAICA DOMNULUI vor incepe a plange toate, deoarece, acestea sunt vii pentru crestinii ortodocsi si vor plange pentru tot ceea ce ne asteapta si ne va aduce lacrimi,durere si suferinta.
Dumnezeu va cerne Pămantul de tot ce este rău ,de tot ce-l intuneca si-l intineaza.
Mai avem timp de indreptare; mai avem timp ca sa ridicam ochii catre Cer si sa cerem iertare pentru păcatele noastre.
Sa imploram pe Dumnezeu si pe Maicuta Domnului, ca sa ne ajute cu mila si cu iubirea Sa de oameni, si sa nu-si intoarca Faţa Sa de la noi păcatosii.
Sa mergem la Sfanta Biserica dragilor, sa ne spovedim la Părintele Duhovnic, ca apoi,sa ne invrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca Impartasanie cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru Iisus Hristos,Caruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!
                                 Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. Inainte de razboi o sa planga

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, am visat și tot visez la o vreme tot felul de evenimente . Recent am visat ca sunt pe un drum cu câțiva oameni și am intrat la un magazin unde vindeau doua femei ciudate care nu trebuiau privite in ochi pentru ca sigur mureai de frica. Cât timp cautam sub atenta lor supraveghere ce am nevoie am mai văzut persoane in magazin . Când am ajuns la casa nu mai era nimeni doar eu și ele iar o voce mi-a spus “fugi ca vor sa iti stingă lumânarea” și am fugit de acolo împinsă de o lumina. Știe cineva ce semnificație au visele astea? Dacă trebuie sa credem in ele sau nu. Cine vrea sa îmi stingă lumânarea? (mă gandesc ca cineva îmi face vrăji pentru ca cunosc persoane care vor sa mă vada cât mai repede distrusă ) sau este doar imaginația mea.
    Mulțumesc sper sa va ajutați oameni buni . Va imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  3. Plânge Sf Prea Curata Maica Domnului de ce ne așteaptă Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil că vin vremuri foarte grele peste omenire.
    Ce se poate spune doamna Maria cred că ne apropiem cu pași repezi de venirea Mântuitorului Nostru Iisus Hristos.
    Nu ne rămâne de cat sa fim pregătiți și cu smerenie să-l așteptăm.

    RăspundețiȘtergere
  5. Plang icoanele pentru omenire, plange Divinitatea prin icoane si pentru suferinta animalelor.
    Priviti acest documentar extraordinar:
    https://www.youtube.com/watch?v=UeBGp9PwS6M

    RăspundețiȘtergere

  6. Anticristul a pus stăpânire pe toți :urmează prapadul

    RăspundețiȘtergere