luni, 22 august 2022

IISUS IMI GRAIESTE ASA: MARIA! CU CÂT EI TE VOR BATJOCORI MAI MULT, CU ATAT EU ,ITI VOI DA HAR SI DAR SI MAI MULT !

                                 


             

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                       Dragii mei, 

                                               Image result for iisus hristos.

În aceasta după amiaza, in timp ce scriam aici pe Blog, ceva s-a întamplat si nu mai eram în faţa monitorului ,ci eram undeva in Cerul Lui Dumnezeu, într-o Lumina alba si stralucitoare.
În aceasta Lumina dragii mei,IL vad pe Mult Prea Iubitul nostru Mântuitor care era tare trist .
Îmi aud propriul glas, care Îi spune DOMNULUI si DUMNEZEULUI nostru al tuturor ,asa: 

    " Doamne, dar ei ma batjocoresc !


Iar Mântutorul, mi-a raspuns cu adâncă tristete, asa:

                "Stiu că te batjocoresc!"


Şi iarasi, fara sa deschid gura mea, Sufletul meu graieste LUI IISUS HRISTOS,Mantuitorul  nostrtu bland, asa:
              Şi ce să fac Doamne?
      Să scriu asa, chiar daca ei ma batjocoresc?
Iar MANTUITORUL nostru mult Prea Iubit ,ofteaza lung si adânc,si-mi graieste asa:
                   Offfffffff! 
               Da ! Chiar daca ei te batjocoresc ,tu sa scrii toate câte vezi si toate cate ai s-auzi !
      Batjocura lor, este o nimica toată .
    Cu cât ei te vor batjocori mai mult,cu atât Eu ,îti voi da HAR si DAR mai mult !"

După care dragii mei, Mantuitorul dispare,iar in locul Său ,rămâne un Nor mare auriu si dens,si orbitor de stralucitor. 
Norul auriu cobora pâna la mine si urca la loc, si tot asa ,se repeta încontinuu.
Era ca si cum ar respira adânc, după care, sufla catre mine din inima Sa. 
Ma simteam ocrotita,ma simteam puternica pe dinauntru ,dar si pe dinafara.
 Nimic nu mă mai speria,nimic rău nu mă mai putea atinge. 
Asa cum ,si-n acest moment ,simt ca nu mă mai ating rautatile semenilor nostri. 
Dar asta nu inseamna că, nu voi cenzura Comentariile.
Toate Comentariile sunt cenzurate de mine personal,si nu de altcineva ,asa precum imi scriu cârcotasii.
Este dreptul fiecaruia dintre noi cei care, si-au infiintat un Blog,ca sa si-l ţina curat,decent si placut cititorilor săi.
Cei care nu stiu decat sa jigneasca si sa arunce cu noroi ,dar si cu grave cuvinte care nu se pot reproduce aici, vor suporta consecintele din partea DIVINITATII, iar COMENTARIILE lor jignitoare ,fie ele la adresa mea sau a cititorilor, categoric nu vor fi publicate!
Fiecare isi asuma pe propria-i piele,ceea ce gandeste si ce scrie la adresa mea sau a cititorilor de buna credinta.
Îi asigur insa,pe cititorii fideli si de buna credinta ai acestui Blog,ca voi fi prezenta aici, trup si suflet ,inima si cuget.
La fel cum ,îi asigur si pe cei care si-ar dori ca eu sa dispar si sa nu mai scriu, că nu au nicio putere asupra mea,indiferent de ce ar spune si ar scrie. In schimb insă, acestia isi vor atrage singuri păcate grele asupra lor si a celor dragi lor,din păcate.
HULA impotriva DUHULUI SFANT ,este un păcat de neiertat,atat in aceasta viata ,dar si in viata vesnica.
Iar ceea ce eu scriu aici,scriu numai din GRAIUL DUHULUI SFANT, si niciodata de la mine!
Ceea ce scriu eu aici pe BLOGUL LUI DUMNEZEU, FOC este!
Iar cei care batjocoresc FOCUL LUI DUMNEZEU,al DUHULUI SFANT,se vor arde cu EL pentru vesnicie!
Prieteni dragi, după cum vedem cu totii, de acolo de Sus,BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  vad tot si toate,vad tot ce eu scriu,cunosc si gandurile noastre. 
Noi trebuie sa ne supunem Divinitatii trup si suflet,inima si cuget.
Sa ne inchinam fratilor Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu,sa ne plecam genunchii nostri cerand iertare pentru toate câte am gresit cu voie sau fara de voie, si nu in ultimul rand,sa mergem la Părintele Duhovnic ca sa ne spovedim pacatele, si sa primim Sfanta si Dumnezeiasca Împărtasanie cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru IISUS HRISTOS,Căruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea .
Asa sa ne ajute MANTUITORUL HRISTOS si PREA CURATA FECIOARA MARIA,Amin!
                                   Cu dragoste,Maria.

7 comentarii:

  1. Doamne ajută tuturor!Amin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea,numai cine nu a avut parte de nici o minune ,poate crede ca sunt fantezii-am citit cartea Maicii Veronica de la Tudor Vladimirescu-sincer am plâns la fiecare vedenie -gura lumii o astupa doar Pamantul-sterge comentariile care nu sunt plăcute și are Dumnezeu grija de toată lumea-cu drag .

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu cât vb.mai mult și de rău un om al lui Dumnezeu cu atât mai mult Dumnezeu îl înalță mai sus și-i înmulțește darul și harul.
    Așa și cu dv. doamna Maria
    Lăsații să vb.pana îi amuțește Dumnezeu.
    Doamne Ajuta 🙏 doamna Maria 🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  4. Așa l-am văzut și eu pe Iisus Hristos !

    RăspundețiȘtergere
  5. minunile se traies pe viu in preajma mai multor persoane care sunt de fata ca sa fie crezute

    RăspundețiȘtergere