sâmbătă, 13 august 2022

IISUS HRISTOS,MANTUITORUL NOSTRU BLAND SI IUBIT,PREZENTA LA CINA CEA DE TAINA !




                         Dragii mei,

In aceasta noapte,in timp ce ma rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului,imi apare in fata ochilor mei, un pic mai sus de locul in care ma aflam eu,o Masa dreptunghiulara in jurul careia erau asezate mai multe persoane,mai multi sfinti.In mijlocul lor, statea Insusi blandul Iisus Hristos,Mantuitorul lumii intregi.
Bunul Iisus,are in Mainile Sale o paine,o paine ca o lipie,pe care o rupe in doua.Apoi, din fiecare bucata,rupe si imparte celor 12 Apostoli cate o bucata mare,incat sa te saturi din ea.


Dar painea din Mainile Lui Iisus Hristos nu se termina ,nu se împuțina niciodata.
Dupa ce Mantuitorul a impartit painea celor 12 Apostoli ai Săi,vad cum pune pe Masa dreptunghiulara ,in mijlocul ei,cele doua jumatati ale painii rupte in doua,ca la inceput.Erau perfect intregi,desi,saturase pe cei 12 Apostoli ai Săi atunci cand a impartit-o.
Painea era intreaga,doar ca era rupta in doua.
Dragii mei, tot ce la om este cu neputinta,la Dumnezeu sunt toate cu putinta.Sa nu va indoiti de acest lucru, niciodata!
                                    Cu dragoste,Maria.

Un comentariu: