joi, 11 august 2022

VARA RETURNATA! SI S - A ADEVERIT! VARA A FOST SI VA MAI FI INCA ,RETURNATA!

                            

                                                         .

                              "Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

"Romania,a fost ,este si va fi ocrotita de Duhul Sfant si de Maica Prea Curata Fecioara Maria cu Sfintii Sai!

Sa credem asta,cu toata fiinta noastra si sa aducem multumire si slava si inchinare, Prea Sfintei Treimi si Prea Curatei Imparatese a Cerului si a Pamantului!



                                              Prieteni dragi, 

Cand am scris acest articol, pe 28 iulie, am pr4imit de la o parte din cititori o multime de mustrari,precum ca, ma dau mai mare decat meteorologii. 

Si iata, dragilor ca, ceea ce mi-a grait mie DUHUL CEL PREA SFANT,s-a adeverit intocmai.Ne-am bucurat de zile mai racoroase, de ploi abundente si chiar am vazut in ultimele 2 zile, oameni cu geci pe ei.

Dragilor, as vrea ca sa ma fac inteleasa pentru totodeauna. Eu nu sunt la intrecere cu nimeni, eu nu doresc laude si nici faima de la oameni,eu nu copiez stiri, nici nu am timp sa le vizionez,d-apoi sa le caut si sa le scriu aici ca fiind de la mine!

Eu scriu si voi scrie aici pe Blogul DUMNEZEU EXISTA MARTURII si pe pagina mea de facebook, pe ambele pagini ,si cea oficiala si cea cu like-uri care nu e limitata ca numar de prieteni,voi scrie numai din Graiu Duhului Sfant si nu intru cu absolut nimeni in competitie!!!

Eu scriu aici,numai din PORUNCA DUHULUI SFANT,numai din PORUNCA MANTUITORULUI nostru bland si drag,IISUS HRISTOS,numai din PORUNCA prea Curatei Fecioare Maria.

Mai intai de toate, eu caut ca sa implinesc VOIA DOMNULUI a PREA SFINTEI TREIMI si a PREA SFINTEI NASCATOARE de DUMNEZEU,care mi-a poruncit:

" SCRIE tot ce ai sa vezi si tot ce ai s-auzi!"

Iar eu asta fac,de aproape 30 de ani!!!

Apoi dragilor, respectand PORUNCA DOMNULUI si a MAICII DOMNULUI,va respect si va pretuiesc si pe voi cititorii care, sunteti pe deplin indreptatiti ca sa cititi si sa luati aminte la CUVANTUL LUI DUMNEZEU!

Cui ii place si doreste sa citeasca si sa ia aminte,este ferice de sufletul lui, cui nu-i place, macar sa se abtina de la cuvinte jignitoare si de la rautati,ca sa-i fie bine lui si celor dragi lui.

Cu dragoste,Maria.

P.S.

Nu vom mai avea zile in care sa ne topim de caldura si sa nu putem respira.Vom avea insa, INUNDATII peste INUNDATII,dar voi scrie azi si despre acestea si despre multe altele, frumoase si de suflet.

Iata articolul cu VARA RETURNATA:

                                    28 Iulie 2022,ora 6,44 !

                                           Dragii mei,


In aceasta dimineata,m-a trezit un glas care spunea asa:

                      "Iata stiri,privind vara returnata!

Dar un alt glas intreaba:

                        Cum adica, vara returnata?

Si i se raspunde din nou:

                      Vară returnata!

                                                       

Clipa in care,aud un glas care graieste pe silabe intocmai ca mai sus,dar si o mana care-mi scrie in aer asa:
Vara a fost returnata!"

.

Asadar dragilor, ne tot plangem ca e canicula si ca murim de cald, iata ca,vara va pleca de la noi sau, poate fi vorba de alta tara.
Sa ne rugam dragilor, sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ca sa aiba grija de sufletul nostru si sa fim tari in Credinta si in iubirea fata de Aproapele.
Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu