marți, 9 august 2022

PENTRU 15 AUGUST ,SA INFRUMUSETAM SFANTA BISERICA, PENTRU MAREA SI SFANTA SARBATOARE A ADORMIRII MAICII LUI DUMNEZEU!

 

.

                                  15 August 2022, 

Marea si Sfanta Sarbatoare a ADORMIRII MAICII LUI DUMNEZEU!

                               Dragii mei, 

Peste doar cateva zile,mai precis pe  15 August 2022, sarbatorim cu mare iubire si cu multa smerenie Adormirea Maicii Domnului,a Prea Curatei Fecioare Maria,Imparateasa Cerului si a Pamantului.

Dupa aceste doua saptamani de POST(cine a putut si poate sa posteasca)si Rugaciune, vom merge la Parintele duhovnic(cine poate) ca sa ne spovedim,ca apoi, sa putem primi Sfanta si dumnezeiasca Impartasanie cu Prea Scump si Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru Iiisus Hristos,Mantuitorul Lumii intregi.

                            



Ca in fiecare an,impodobim Sfanta Masa pe care Maica Domnului sta intinsa la Prohod, o impodobit cu multe flori si lumanari aprinse ,cu multa iubire si cu multa dragoste sufleteasca.Dam la Parintele care savarseste sfanta si dumnezeiasca Liturghie din 15 August,dam pomelnice pentru noi si cei dragi noua,dar si pentru cei adormiti intru vesnicie.

Cine doreste ca sa contribuie cu toata inima si cu tot sufletul la infrumusetarea Sfintei Biserici si sa lase si pomelnice,o poate face depunand orice suma cat de mica(dupa posibilitati) in contul meu pe care il stiti deja,iar eu le voi da Parintelui si voi avea grija sa cumpar flori si Coroana de flori pentru Sfanta Masa din mijlocul Sfintei Biserici.


Pomelnicele dragilor, mi le puteti transmite personal la tel unic: 0747226236  la care raspund eu personal si nimeni altcineva, sau le puteti trimite pe Whatsapp- 0747226236 ,iar eu le voi scrie pe hartie si le voi da la Sfantul Altar  ,la Sfanta si dumnezeiasca Liturghie din 15 August 2022, dar si la sfintirea Placii de marmura de la sfanta Troita care va fi gata,atunci cand vom avea toti banutii!

                   Potirul Nesecat - icoana celor cu patima alcoolului.


Iata si contul unic ,dragii mei:

RAIFFEISEN BANK :

      Maria Ghiorghiu ,tel 0747226236

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307.                                                                                                                       Dragii mei, stiu ca sunteti departe de casa,majoritatea dintre voi care cititi Blogul DUMNEZEU EXISTA MARTURII,si tocmai de aceea, m-am gandit ca sa va ajut cu inima si cu sufletul pentru aceasta Mare si sfanta Sarebatoare a Adormirii Maicii Lui Dumnezeu. Ma puteti suna oricand la telefonul meu personal 0747226236  si va voi da toate sfaturile de suflet ,rupte din inima mea.
Cu mult drag si cu multa dragoste sufleteasca, pentru voi toti iubitorii de Dumnezeu si de Maicuta Domnului cu Sfintii Sai.
                             Cu dragoste,   Maria. 
P.S.

FILMUL CU SFINTIREA TROITEI MAICII DOMNULUI ,DIN 4 IUNIE 2021 !

 


..


                                    HRISTOS   S -A  INALTAT !

                              Dragii mei, 

Am reusit ca sa pun si pe Blog, filmuletul cu sfintirea Troitei Maicii Domnului din 4 Iunie 2021.
Iata dragilor ,puteti ca sa va bucurati de Slujba savarsita de un Sobor de Preoti :
..

   Dumnezeu si Maicuta Domnului, sa va binecuvinteze pe toti cei care ati ajutat la ridicarea Troitei Maicii Lui Dumnezeu, si sa va apere cu mila si cu iubirea Sa de oameni. Fiti toti binecuvantati dragii mei si ocrotiti impreuna cu toti cei dragi voua.Amin!
                             Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu