luni, 29 aprilie 2019

VIENA ! CEVA SE VA INTAMPLA LA VIENA !


                                         29 Aprilie 2019,ora 7,10 !

                                       Dragii mei,

Tot astazi dimineata,treaza fiind,aud glas care spune asa:

                Viena !
             Recent la Viena !"

Imagini pentru viena imagini.

Prieteni dragi,ce se va intampla la Viena,eu nu stiu a va spune.
Dar ceva rasunator va fi !
Ce anume?Nici eu nu stiu; nu mi s-a descoperit.
Sa nadajduim insa,ca el vom putea duce pe toate !
Sa ne rugam pentru aceasta dragii mei,si nu uitati ca sa fiti buni,milostivi si cu sufletul plin de Credinta fierbinte.
                              Cu dragoste ,Maria.

                         

3 comentarii:

  1. Stimată doamnă cum putem să fim iertători cu o nație de austrieci avari, care au tăiat nemilos pădurile ,au golit munții ,animalele sălbatice coboară în orașe pentru că nu mai au unde să se adăpostească .Tupeu maxim tot ei declară că suntem un popor de hoți ,ei cum se califică?????Roagă-l pe bunul Dumnezeu să apere țara de năpârci ,mincinoși ,avari ,care năvălesc în țară cu tupeu .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea Dumnezeu de bine s-a auzim doamna Maria si numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vienna incearca sa atraga turistii homosexuali cu oferte speciale
    De,Libertinajul lutheran.

    RăspundețiȘtergere