marți, 30 aprilie 2019

S -A ADEVERIT ,SMURDUL DIN NOU !


                                                  Dragii mei,

Scriam noaptea trecuta doua articole despre SMURD,la interval de circa 2 ore unul de altul.
Ambele articole erau cu si despre SMURD si CODUL ROSU de Interventie.
Stim cu totii ca, astazi 30 aprilie in CALARASI, a avut loc( si are inca) , o TORNADA uriasa,despre care eu am scris in decembrie 2018.
Iata al doilea articol despre Smurd,dar si toate Informatiile cu tot ce se intampla si despre care am scris inainte de a avea loc.

Acum 19 ore - SMURDUL DIN NOU ! ... SMURDUL lucra la capacitate maxima inspre Est,Sud - Est.Cum s-ar spune oficial, lucra la Cod Rosu. ... Fotografia postată de Maria Ghiorghiu. ... https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w . La SALA ...
                 29 Aprilie 2019,ora 23,45 !

                             Dragii mei,

În aceasta noapte dragilor, in timp ce scriam la articolul anterior,brusc,am in faţa ochilor doua Masini Smurd lipite una de cealalta cu partea din spate, cu usile larg deschise.Tot personalul meidcal in uniforme rosii,alerga de colo ,colo,pentru a salva vieti.
Imagini pentru SMURDUL
Jos pe pămant (asfalt) ,vedeam multe trupuri intinse,dar pareau a fi tot in rosu imbracate.
Erau multe trupuri intinse pe jos.
SMURDUL lucra la capacitate maxima inspre Est,Sud - Est.Cum s-ar spune oficial, lucra la Cod Rosu.
Dragii mei, vom auzi de o astfel de situatie grava in care Smurdul va fi suprasolicitat.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului fratilor,ca sa ne daruiasca sanatate,ocrotire si mantuire.
                             Cu dragoste,Maria.

Iata si primul articol cu INFORMATIILE :


                       Dragii mei,


Scriam in noaptea de 29 Aprilie 2019,un articol cu titlul:

Dumnezeu există - Mărturii.: SMURDUL VA FI SUPRASOLICITAT !


Acum 20 de ore - SMURDUL va fi suprasolicitat,din păcate. Ce anume ? Eu nu stiu,nu mi s-a descoperit. Dar noi sa ne rugam la Prea Sfanta Treime si la Maica ...
Şi iata dragii mei, cum din nefericire la nici 24 de ore de la primirea mesajului divin,aceasta s-a adeverit din păcate.
ISU Calarasi, a activat CODUL ROSU de salvare a oamenilor din Autocarul rasturnat,precum si din casele care au fost luate pe sus de aceasta TORNADA uriasa.
Iata si Informatia dragii mei:


Autocar răsturnat pe câmp din cauza tornadei, în Călărași. A fost activat planul roșu de intervenție. Sunt șapte victime

Iata si masinile Smurd pregatite de Interventie,asa cum mi s-a aratat in articol.
30 APR 2019   •   18:06
Autocar răsturnat pe câmp din cauza tornadei, în Călărași. A fost activat planul roșu de intervenție. Sunt șapte victime  16

Un autocar s-a răsturnat în Călărași, pe DJ 503, raza localității Drajna. A fost declanșat planul roșu de intervenție. 
Potrivit primelor informații, autocarul s-ar fi răsturnat din cauza vântului. 
La fața locului au ajuns ambulanțe, pompierii și Poliția. Sunt șapte victime în acest moment. 
„A fost activat planul roșu. 40 de persoane sunt implicate. Se pare că la momentul de față sunt șapte victime. Una are traumatisme mai severe, alta are traumatisme ușoare. La fața locului intervin forțe de la ISU Călărași și ISU Ialomița și sunt acolo și 3 echipaje ale Serviciului Județean de Ambulanță. Nu cunosc cauza la acest moment. Acum intervenim pentru salvarea victimelor”, a spus Ovidiu Tătăranu, purtător de cuvânt ISU Călărași, la Antena 3.  
Raed Arafat- ”Planul roșu a implicat două județe, Călărași și Ialomița, pacienții sunt în evaluare, sunt șapte victime. Aștept să se stabilizeze situația și să primim un raport complet. Situația este sub control, nu avem persoane în stare foarte gravă, nu avem persoane care să necesite descarcerare”.
     Iata si articolul meu mai pe larg:
                                  
Acum 20 de ore - SMURDUL va fi suprasolicitat,din păcate. Ce anume ? Eu nu stiu,nu mi s-a descoperit. Dar noi sa ne rugam la Prea Sfanta Treime si la Maica ...

                              29 Aprilie 2019, 6,33 !

                                      Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata,m-a trezit un glas care spune ceva tare ingrijorator.
Glasul spunea asa:

                  "Şi vine nerabdarea, in Masinile Smurd !"

Clipă in care,am in faţa ochilor inchisi ,mai multe Masini Smurd,gata echipate de Start înspre Sud.
Imagini pentru SMURDULImagini pentru SMURDUL.

Medicii si tot personalul medical , se agitau in jurul masinilor rosii ,pe care scria SMURD.
Dragii mei, ceva rău se va intampla si va fi nevoie de mai multe Masini Smurd.
SMURDUL va fi suprasolicitat,din păcate.
Ce anume ? Eu nu stiu,nu mi s-a descoperit.
Dar noi sa ne rugam la Prea Sfanta Treime si la Maica Domnului,ca sa ne ajute cu mila si cu dragostea Sa,si sa ne apere pe noi Fiii Săi.
                                      Cu dragoste,Maria.

Autocar răsturnat pe tornadă în apropiere de Drajna. Șapte persoane, rănite. Planul roșu de intervenție a fost activat


Potrivit ISU Călăraşi, şapte persoane sunt rănite, dintre care una în stare gravă..
.


3 comentarii:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=7dsbyF-EV7Y

    RăspundețiȘtergere
  2. Tentativă de lovitura de stat in Venezuela.Maduro a scos armata.

    https://m.digi24.ro/stiri/externe/video-tentativa-de-lovitura-de-stat-in-venezuela-maduro-a-scos-tancurile-pe-strazi-impotriva-manifestantilor-1123494?fbclid=IwAR0v6x1ml3AIU2t6iyA8OQs7cLDNpCgI4fxFxH4C9xiMsgAzqRx6kYUYtKI

    RăspundețiȘtergere
  3. Mesajele se adeveresc intradevar dar uneori exagerati cu interpretarea lor,de ce nu lasati cititorii de pe blog sa le interpreteze fiecare in felul lui?

    RăspundețiȘtergere