joi, 16 martie 2023

PLOI TORENTIALE SI VANT PUTERNIC!

                                                             15 Martie 2023,ora 6,10 !

                                                                          Dragii mei,


In aceasta dimineata,m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi arata inspre Sud o adevarata furtuna.

.
Vedeam o strada inspre mSud, o strada pe care nu vedeam decat ploaie torentiala spulberata de un vant foarte puternic.Totul parea ca e o ceata densa, dar ploaia torentiala si vantul puternic facea sa nu se vada absolut nimic.
Dragii mei, inca o sa maai avem zile foarte racoroase.Asadar,sa nu ne lasam pacaliti de temperaturile mai ridicate,deoarece, o sa racim foarte repede si nu e bine deloc.
Sa avem mare grija de noi si de cei dragi noua.
Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. Inundatii cu ploi in California pe coasta de vest a Sua iar in est la Nye York ninge puternic -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa este doamna Maria
    Chiar simt un pic de răceală,am avut mult de lucru după iarna,pomi rupți,ce pot sa spun multă treabă și am răcit un pic dar nu-i bai 😅 mergem mai departe cu ajutorul lui Dumnezeu și Maicuta Domnului 🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc 🙏🌹🥰

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ne ferește de rele.

    RăspundețiȘtergere