sâmbătă, 18 martie 2023

DOAMNE, DARUIESTE-MI SANATATE , MANTUIRE SI BUCURIE !

.



                                                      Dragii mei,

In aceasta dimineata,m-a trezit un glas care se ruga la Bunul Dumnezeu asa:

                  "Doamne, daruieste-mi sanatate,mantuire si bucurie!

Dar un alt glas, un glas divin care rasuna atat in Cer cat si pe pamant, ii raspunde glasului care se ruga .

Citez:  

            "Bucuria si mantuirea se dobandeste !"

Dupa care, glasul dispare.

Era glasul LUI DUMNEZEU dragilor,glasul DUHULUI SFANT care a raspuns celui care se ruga si cerea sanatate,mantuire si bucurie.

Ce inseamna aceste cuvinte divine dragilor?

Deci,daca dorim ca s-avem parte de bucurie si de mantuire, trebuie sa le dobandim, adica, trebuie ca sa le meritam.Trebuie sa respectam Poruncile Domnului, sa fim mai buni si mai milostivi, sa ne intarim in Credinta,sa mergem la Sfanta Biserica dragilor si sa ne rugam cu toata inima noastra si din tot sufletul nostru.

Aceasta inseamna ca, trebuie sa dobandim ceea ce cerem in Rugaciunile noastre,trebuie sa aducem jertfa curata prin fapte bune, prin cuvinte rostite cu duhul blandetii si cu iubire fata de Aproapele.

Asadar dragii mei, sa avem mare grija atunci cand ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului, sa avem grija ce cerem in Rugaciunile noastre si sa le cantarim in cugetul nostru ca sa vedem daca le meritam, daca le dobandim,daca am muncit cu inima si cu sufletul pentru ceea ce cerem.

Sa fim buni la inima si la suflet dragii mei, sa fcaem fapte bune, sa fim milostivi si niciodata sa nu dezanadajduim, ci sa ne punem toata Credinta noastra,toata Nadejdea si Dragostea noastra in Bunul Dumnezeu si in Maicuta Domnului ,Carora Li se cuvine toata cinstea ,slava si inchinarea,Amin!

                                               Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. Sanatatea e precum Curatenia trebuie mentinute tot timpul-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt ANONIM 5 si duhovnicul meu minunat a spus-cereti la DUMNEZEU doar o dorinta ,e suficient ce doreste fiecare-sanatatea e prima dorinta a multora apoi pace in sufle si in lume

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta Măicuța Domnului la toată lumea 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  4. As putea spune ca tot ce am cerut lui Dumnezeu mi-a dat, viata nu este numai suferinta. As putea spune ca am o viata relativ fericita.

    RăspundețiȘtergere