marți, 14 martie 2023

IISUS HRISTOS GRAIESTE POPORULUI ROMÂN : AL DOILEA IERUSALIM ,VA FI IN ROMANIA ADEVARULUI DUHULUI SFANT!

             

.

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                    
                                                                   Dragii mei,

In aceasta dupa amiaza,in timp ce scriam aici pe Blog, desi priveam pe monitor,dincolo de monitor vad cum se deschide un Cer bleu senin stralucitor ca oglinda, iar din acest Cer divin iese o Lumina alba si orbitor de stralucitoare,lumina care se indreapta spre mine,vine langa mine in fata mea, cam la 1 metru inaltime deasupra calculatorului.

Ma simteam de parca si eu faceam parte din Cerul divin care a venit langa mine,deasupra mea. Disparusera toate lucrurile pamantesti si vedeam doar Cerul Lui Dumnezeu, vedeam Lumina alba si orbitor de stralucitoare.

Din acea Lumina alba,Il vad pe Insusi Mantuitorul nostru Iisus Hristos,bland si prea iubit, in picioare stand in Lumina alba orbitor de stralucitoare.


Iisus Hristos dragilor,era imbracat cu vesminte albe de Lumina, era descult si cu parul Său castaniu si inelat pana la umeri,cu ochii albastri precum seninul Cerului din care tocmai iesise.Chipul Mantuitorului era slabut si tare lumninos,barba mica ,cand spun mica, inseamna ca nu era mai mare de 2 cm.Iisus ma priveste iubitor, eu sunt uimita si-mi curgeau lacrimile de bucurie, si nu mai stiam ca ma aflu pe pamant, ci credeam ca sunt acolo in Cerul Său dintotdeauna.

Il vad atat de aproape,Ii simt respiratia,Ii audf glasul dumnezeiesc, nu-mi venea sa ma mai despart de Mantuitorul.

Si-atunci, Îi spun fara sa deschid gura mea, Îi spun cu glasul inimii mele, cu glasul sufletului meu asa:

                        "Doamne,cât de mult Te iubesc!

                       Tu stii cât Te iubesc Iisuse drag si bland si iubit.

Mantuirtorul imi zambeste si-mi spune:
                       Da,stiu!
                   Stiu cât ma iubesti. 
                   Dar Eu te iubesc si mai mult!
Si iar Îi spun Mantuitorului fara cuvinte rostite:
                  Doamne ,stiu ca Romania este al Doilea Ierusalim.
Dar Mantuitorul cu fericire dumnezeiasca pe Chipul Sau, imi spune asa:
                    Va fi al Doilea Ierusalim!
             Romania, va fi al Doilea Ierusalim!
            Poporul ales,este poporul român!"
In acest moment dragii mei, Mantuitorul cu al Sau Cer divin, se inalta Sus la Tronul Prea Sfintei Treimi, iar de acolo de Sus,Iisus Hristos scrie pe Cerul bleu senin, pe Bolta noastra Cereasca, aproape de locul in care mi-a grait,adica,aici langa mine, scrie cu litere de aur ,cu litere de mână si sub privirea ochilor mei,scrie asa:
                             "România va fi al Doilea Ierusalim!
                             Al Doilea Ierusalim va fi ,in Romania Adevarului Duhului Sfant!"
Aceste Cuvinte sfinte, scrise de Insusi Mantuitorul Iisus Hristos pentru Poporul Său ales, pentru România Sa sfanta,straluceau pe Bolta Cereasca cam cat 1000 de Sori la un loc.
Cuvintele de aur se formau literă cu literă sub privirea ochilor mei  pe Cerul bleu în locul în care fusese Mantuitorul.
Singure se asezau la locul lor, desi,erau litere scrise de Mâna nevazuta a Mantuitorului Hristos.
Dragii mei, iata daca mai era nevoie, inca O Dovada vie ca Romania va deveni al Doilea Nou Ierusalim.
ROMÂNIA este şi va fi ocrotită veşnic de BUNUL DUMNEZEU şi de MĂICUŢA  DOMNULUI cu Sfintii Sai. 
Tronul Lui Dumnezeu va fi in Romania Sa sfanta, in Romania Adevarului Duhului Sfant.
Sa multumim Domnului si Maicutei Domnului ca suntem alesii Săi,ca suntem si vom fi ocrotiti in fiecare clipa a vietii noastre.
Oricate ar veni asupra noastra si a Romaniei sfinte,sa fim pe deplin incredintati de faptul ca, de Sus din Cer Dumnezeu si Maicuta Domnului vegheaza si nu ne vor lasa din bratele Sale Prea sfinte si Prea curate.


                                      Cu dragoste, Maria.

21 de comentarii:

  1. Într adevăr , va fi , dar , dacă nu vom trece la Credința Creștină a Domnului 💖 , poporul romîn va suferi ca egiptenii din vechime .
    Cred Doamne în Dreptatea Ta și mă plec în Fața Ta !
    Slavă Ție !!!
    Amin 💞

    RăspundețiȘtergere
  2. Slavă ȚIE DOAMNE ÎMPĂRATE CERESC.
    Slavă Tatălui și Fiului și Sfântului Duh, acum și pururea și în vecii vecilor.
    AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria ce minune frumoasă și divină ați trăit.
    Ce pot comenta?
    Nimic de cât să plâng la auzul acestor cuvinte, mulțumesc Doamne, mulțumesc doamna Maria ață pot sa spun, Mulțumim Măicuța Domnului pentru iubirea TA
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  4. Slavă Ție Doamne Iisuse Cristoase, Fiul lui Dumnezeu..!

    RăspundețiȘtergere
  5. Slava Tie Doamne ! Amin !

    RăspundețiȘtergere
  6. Slavă Ție Doamne , Slavă Tatălui și Fiului și Sfântul Duh !🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  7. GLORIE TIE PREA SAFANTA TREIME IN VECI VECILOR AMIN

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumim bunului DUMNEZEU, domului IISUS HRISTOS și MAICII DOMNULUI pt dragostea care ne o poartă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Slava tie Dumnezeul nostru

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne Iisuse te iubesc nespus de mult Slavă ție Doamne Amin

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Slavă, glorie, marire și inchinare sfintei treimi tatălui, fiului și spritului duh sfânt amin!

      Ștergere
  12. MARIA ITI MULTUMSSC CA NE ADUCI VESTI DE LA DOMNUL TE IUBESC

    RăspundețiȘtergere
  13. Miluiește ne Doamne după mare mila Ta. Slăvit sa fie Domnul nostru Iisus Hristos acum și pururea și în vecii vecilor amin

    RăspundețiȘtergere
  14. Iisuse te rog nu ne parasi Te iubim vesnic Multimesc pentru tot ce-mi dai

    RăspundețiȘtergere
  15. preotii vazatori in DUH din ATHOS spun ca tot la IERUSALIM va veni IISUS-eu unul cred si multi altii din tari diferite au vorbit de al doilea Ierusalim fiind poporul ales roman

    RăspundețiȘtergere