vineri, 24 martie 2023

MARIA ! AZI DOAR ÎL CHEMI PE DOMNUL CA SĂ-ŢI RĂSPUNDĂ !

 

                              

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"                                                                                                                               


                                                      Dragii mei, 

Tot in această dimineaţă , aud un glas care ma striga pe nume.
Am rămas uimită de felul cum mă striga si mai ales ,si pentru MESAJUL pe care mi l-a adus.
Glasul mă striga aşa :
                           "Maria !      
                    Maria ! 
   Azi ,doar Îl chemi pe Domnul ca să-ţi răspundă.
                   Maria!
 Azi Îl chemi pe Domnul ca să-ţi răspundă.
La care eu raspund fara sa deschid gura , ci era glasul sufletului meu care spunea cu mare uimire:
                   Eu ? Poţi să fii sigură că-L voi chema pe Domnul ca să-mi răspundă!"
Clipă în care dragii mei, ÎL  văd în faţa mea, deasupra patului meu, pe MÂNTUITORUL  nostru Iisus Hristos într-un nor alb stralucitor.                   
Mântuitorul era in carne si oase, privea în jos  trist,extrem de trist !
Avea Coroana de spini pe frunte, iar Chipul Său era tare suferind, ca atunci când era Sus pe Cruce rastignit. 
Doar câteva secunde si totul a disparut.
Dragii mei, eu ÎL chem pe DOMNUL in fiecare clipă a vietii mele.
Nu numai în timpul Rugaciunii dimineaţă si seara.
De câte ori simt ca trebuie sa-I spun ceva, sa-L rog ceva, îngenunchez în faţa Sfintelor Icoane si vorbesc cu EL asa cum aş vorbi cu cea mai buna prietenă.
Asa trebuie dragilor ca sa vorbim cu Dumnezeu si cu Maica Domnului, ca si cum ar fi in faţa noastra si ar fi cel mai bun prieten al nostru.
Si chiar asa si este ! 
MÂNTUITORUL  este Domnul  si Dumnezeul nostru, dar si Prietenul nostru.
Să ne rugam Lui si Maicii Domnului ca să fim ocrotiti si iubiti si sa ne intareasca in Credinţă!
                                       Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Așa este doamna Maria 🙏
    Este singurul care ne iubește sincer.
    Slavă Ție Doamne Slavă Ție 🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru un raspuns ,se pune si o intrebare Domnului-care este intrebarea?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice. În epoca moderna, de care ne bucuram nespus, se numește ca,, stai de vorba cu interiorul,,. Întrebi orice. Tot epoca moderna a oferit minunatele hand free-uri și minunata oportunitate cu care te poți,, scoate,, în văzul tuturor și poți trece drept sănătos la creieri dacă ți se face să-l intrebi pe ,,domnul,, chiar și pe strada

      Ștergere