luni, 13 martie 2023

IISUS RASTIGNIT ! FIULE MULT PREA IUBIT, HAI SA NE PREGATIM PENTRU PĂTIMIRILE TALE !


                                            Dragii mei, 

În această seară , in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas divin, un glas care vindeca atat inima cat si sufletul nostru,era glasul  Maicutei Domnului,al Prea Curatei Fecioare Maria care-mi graieste asa: 
                "Eu  văd toate câte scrii !"
La auzul acestui glas dumnezeiesc, la vazul Cuvintelor divine scrise in aer cu lumina alba si stralucitoare, mi s-au umplut si inima si sufletul de lacrimi de bucurie si de multumire.
Asa este dragilor, MAICA DOMNULUI vede toate cate eu scriu !
Nimic nu trece nevazut de Sus din Cer,deoarece,toate sunt de la DUHUL CEL PREA SFANT ! 
Dar sa revenim la Mesajul Prea Sfintei Nascatoarei de Dumnezeu pentru mine roaba Sa.
Cand Maicuta Domnului mi-a grait atat de duios, mi se arata sus în CERUL  SFÂNT, un CER ca de oglindă, bleu senin si stralucitor, mi se arata o GRADINĂ  verde cu flori dumnezeiesti de frumoase, in mijlocul cărora stătea chiar PREA  SFÂNTA  NĂSCĂTOARE de DUMNEZEU cu Pruncuţul Iisus  Hristos  în braţele Sale.
                      ..
În următoarea clipă dragii mei, aud glasul  trist si indurerat al MAICII  LUI  DUMNEZEU care vorbeste cu FIUL  Ei mult Prea Iubit din braţele Sale, şi-I spune aşa :

              "FIULE  mult prea  Iubit,hai să strângem toate  şi să mergem la Ziua Pătimirilor Tale.
Îmi pare rău că pieptul Lumii....!"


                                     Imagini pentru maica domnului cu pruncul
Iar Măicuţa  Domnului nu mai continuă, si eu văd în faţa ochilor mei inchisi ,pe Insusi Domnul nostru IISUS  HRISTOS în carne si oase, răstignit sub Bolta Cerească.  
Un alt glas spune :

                "Împărăţia  Ta şi  Glob....!"


Şi-mi dau lacrimile fara sa vreau dragii mei, văzându-L pe IISUS  HRISTOS rastignit si pe Cer şi pe Pământ.
În fiecare an si de fiecare dată în Postul Sfintelor PAŞTI, Domnul nostru Iisus Hristos se răstigneste iar şi iar, pentru ca noi sa ne întoarcem la El, trup si suflet, inimă şi cuget.
Dragii mei, să fim pe deplin încredinţaţi de faptul că ,tot ce facem , tot ce gandim, acolo Sus, Domnul nostru Iisus  Hristos vede si aude tot şi toate.  
Să ne rugăm Maicii Lui Dumnezeu ca să ne acopere cu Prea Sfânt Acoperământul Său si sa ne apere cu Rugaciunile Ei Prea Sfinte, acum şi pururea şi-n vecii  vecilor,Amin.
                             Cu dragoste,Maria.  

2 comentarii:

  1. Numai cu gândul la patimile Domnului Nostru Iisus Hristos,cat suntem de nerecunoscători față de suferința lui.
    Doamne Iartă ne și ne miluiește 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. Miluieste-ne Doamne pe noi păcătoșii.

    RăspundețiȘtergere