luni, 20 martie 2023

IISUS HRISTOS TREMURA DE DURERE ,IAR IN PALMA SA, SANGELE SIROIA !

 


                                                  Dragii mei, 

În aceasta dimineata, treaza fiind, aud dragilor glasuri multe care se roaga fierbinte Lui Iisus Hristos asa :
               
                   " Milueste-ne Iisuse !
                  Doamne Iisuse Hristoase ,Te rugăm, miluieste-ne pe noi !"

Clipă în care ,nu mai sunt în camera mea cu sufletul,ci sunt într-o Sfanta Biserică lânga Uşa din dreapta a Sfantului Altar,adică ,pe solee.
Mă închin la Sfanta Icoană  ce reprezenta pe MÂNTUITORUL IISUS HRISTOS si care era îmbracat în vesminte rosii.
În clipa în care am sarutat Mâna dreapta a Lui Iisus Hristos din Sfanta Icoana,Mâna s-a desprins din Icoana Sfânta si-a devenit o Mână rozie din carne si oase, întinsă pe lângă trup, înafara Icoanei.
IIsus Hristos avea Mâna dreapta vie, a desprins-o din Sfanta Icoana şi- a indreptat-o in jos,asa încât ,eu  sarutam Braţul Său drept pe care apăruse o Cheie !
Image result for cheieImage result for IISUS HRISTOS..
În timp ce eu sarutam bratul drept al Lui Iisus Hristos ,chiar acolo unde apăruse Cheia, si chiar pe Cheie sarutam, vedeam cum Mâna Mântuitorului tremura ,iar de pe degetele tremurânde ale Mântuitorului se prelingeau lacrimi amestecate cu sânge adevarat.
Dragii mei,fără nicio îndoială că ,tot asa a tremurat Mâna Prea Sfânta a Lui Iisus Hristos,atunci când I-au fost bătute în palma Sa Piroane (cuie mari de tot).
Iisus suferea fratilor !
Iisus suferea ca OM. Braţul Său era însângerat ca atunci când Îşi ducea singur în spate Crucea imensa din lemn ud,pe care a  si fost rastignit.
Dragii mei, IISUS HRISTOS mi-a incredintat mie roabei SALE ,CHEIA suferintei Lui, iar prin sarutul meu pe bratul Său drept ,Cheia disparuse.
Doar Mâna-I Prea Sfanta (antebratul )Îi mai tremura tare, iar lacrimile mele se prelingeau pe bratul Domnului si ajungeau in palma SA,amestecandu-Se cu Prea Curat si cu Prea Sfant Sângele Său care curgea din podul Palmei Sale.
IISUS HRISTOS fratilor,a suferit si sufera de fiecare data când se apropie Saptamana Pătimirilor Sale,despre care veti afla cat de curand.
Veti citi si veti trai cu sufletul si cu inima, Pătimirile Domnului, Rastignirea SA, exact asa cum s-au petrecut acum 2000 de ani, exact asa cum eu am vazut si -am trait alaturi de IISUS HRISTOS atunci când era batjocorit si batut, scuipat si biciuit.
Faptul ca DOMNUL a voit ca eu sa urc alaturi de El Muntele Golgotei si sa vad toate câte pătimeste,este ca si cum le-as fi trait chiar eu personal.
Am plâns si plâng pentru Pătimirile Lui Iisus,pentru Suferinţa sa pentru noi oamenii.
Am plâns si plâng si acum, pentru Semenii nostri care nu au Credinţă,care nu cred că IISUS a existat si a pătimit pentru noi.
Am plâns si plâng si acum ,pentru cei care iau în derâdere Numele Domnului si al Maicii Prea Curate Fecioara Maria.
Am plâns si plâng, si pentru cei care în loc să se abţină de la cuvinte urâte,jignitoare si pline de rautate,continuă sa arunce vorbe care le satisfac orgoliul si mândria,uitând de faptul că ,nu sunt nemuritori si ca va veni ZIUA SFÂNTA a JUDECATII,in care, ÎMPĂRATUL CEL CERESC,DOMNUL  si MÂNTUITORUL IISUS HRISTOS îi va intreba pe ei, de ce au avut limba slobodă,inima împietrită si sufletul plin de întunericul cel mai dinauntru,unde se afla plangerea si scrâşnirea dintilor.
Oare ce vor raspunde ,si ce vom raspunde cu totii?
Un lucru este sigur fratilor!
IISUS HRISTOS ne va judeca pe fiecare in parte cu JUDECATA LUI Cea DREAPTA.
Ce vom semăna în aceasta viata grabnic trecatoare,acelea le vom primi în viata cea vesnica, adica ,la JUDECATA UNIVERSALA!
             Image result for fecioara maria
Sa-L rugam pe IISUS HRISTOS si pe MAICA Sa si a noastra a tuturor,ca sa ne ajute sa semănam numai Binele în această viata, iar la Judecata, sa avem raspuns bun si sa fim vrednici de ÎMPĂRĂTIA LUI DUMNEZEU,a DUHULUI SFÂNT.
Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si PREA CURATA FECIOARA MARIA,Cărora Li se cuvine toata cinstea,slava si închinarea,Amin!
                                     Cu dragoste,Maria.

11 comentarii:

  1. Doamne Issuse iarta-ne pe nol pacatosii !

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare pe ce criterii sunt angajati militienii? In Buc, dar cred ca si in alte orase, sunt f multe blocuri cu bulina rosie pe ele. La 1-2 m de acele buline sunt anunturi mari ca se inchiriaza diferite apartamente din acele blocuri. In centru.
    Cine ar trebui sa aplice legea? Noi, oamenii de pe strada sau voi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca sunt in halul asta si oamenii si accepta desi vad bulina imensa, ce sa le facem? Stiti cum se zice: prost e ala care da un pret mare pe orice nimic, nu ala care cere. Asa si cu inchirierile. Daca le surade ideea ca e ultra central, nu aveti ce sa le faceti. Prefera sa moara cu fitele in cap si ifosele in gene acestia...

      Ștergere
  3. Totul este pe bani indiferent ce post dorești să obții,am întâlnit cazuri și în fotbal cei care au dorit să ajungă sus,a făcut împrumut la cămătari,și au ajuns să vândă tot și să fugă în străinătate să nu ii omoare cămătarii.Ganditiva câți copii deștepți are Romania,și politicienii cu legile lor i-au trimis în alte țări la munca la căpșuni sa alte meserii,dar după Sf.Pasti ,toți care au distrus Romania plătesc cu viața lor,sau crezut mai puternici decât Dumnezeu,sau cred că Dumnezeu nu îi pedepsește pe toți care au făcut rau cu bune intenții.
    Cei care au ajuns pe funcții de conducere cu duhuri rele,nu le pasa daca le vorbești de Iisus,mi-a zis să-i las in pace cu Dumnezeu,că de 2000 de ani,lumea face rele și le merge foarte bine ,și Dumnezeu nu a pedepsit pe nimeni nici pe cei care au făcut războaie, sunt bine mersi,nu le pasa de suferință aproapelui.Asa cum și cei care mă conduc pe mine la lucru,împreună cu primarul și judecătorii,pot să fure și să distrugă tot cum vor ei,că pentru ei nu este pedeapsa pe pământ,că pe lumea cealaltă au zis că nu a venit nimeni să spună că a fost pedepsit,că ce se scrie în cărțile sfinte nu totul peste adevărat.Din păcate avem și astfel de oameni care calcă totul în picioare să își atingă ei scopurile prin,minciuna,droguri,etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai frica, a mai ramas putin de tot si toti vor vrdea chinurile ce nu au existat pina acum.

      Ștergere
    2. 11:03, Dumnezeu i-a pedepsit pe absolut toti cei pacatosi. Dumnezeu este mult-milostiv si mult-rabdator, dar si cand se satura, pacatosii platesc si pe pamant, dar mai ales Dincolo - fiecare se duce unde ii este locul, in functie de faptele proprii adica in Rai sau in iad.

      Ștergere
  4. Concluzia de aseara pe emisiunea Realitatea toti cei care au praduit petrochimia Romaniei pe nimic intre politrucii PSD si PNL au fost evreii Marian Iancu ,
    Corneliu Iacubov, Dinu Patriciu, Calin Constantin Anton PopescuTariceanu , Adrian Nastase colectionar de de arta cu tata bancher -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. “Am plâns si plâng si acum, pentru Semenii nostri care nu au Credinţă,care nu cred că IISUS a existat si a pătimit pentru noi.”
    O tu, ipocrizia ta, ce treaba ai sa belesti ochii In oala altuia?
    Muta muianul bastoaldo! Minti si sporcai pe toti. Ce tot atata ca roaba lui Dumnezeu? Ce e cretineala asta ca esti tu aia mai limbista ca toate si dai limbi in dos lui Dumnezeu? Netoato, dispari cu atitudinea ta de codosie! Daca esti muta ca vita si netoata ca lopata, cu ce sunt altii de vina ca te-ai procletit in halul asta? Nu tu esti Dumnezeu. Nu privirea ta indiscreta face crestinul. Dumnezeu cerceteaza inimile, nu tu, zdrahoanca iadului procleta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 18.12, acum, daca tu vorbesti asa, nu esti departe de talpa iadului. Ai un limbaj necivilizat si nu ai ce sa cauti pe un astfel de blog.
      Cum poti sa vorbesti asa de Dumnezeu? Te va pedepsi Dumnezeu si sa nu te miri de ce!

      Ștergere
    2. Judeci ce nu intelegi
      Daca taceai filozof ramineai-craciun.

      Ștergere