joi, 27 octombrie 2022

CREDINTA CEA ADEVARATA ,ESTE SCRISA SI AICI !!!

                                                          

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !" 

                            

                                    Dragii mei, 


Doriţi  să  vă  mântuiţi  sufletul ? Dacă da, atunci să nu vă îndepărtaţi de acest Blog: 

            Dumnezeu  Există - Mărturii!

Dragii mei, numai citind cu dragoste si cu iubire faţă de Aproapele toate câte eu scriu si toate câte eu vă povăţuiesc, toate cate SFANTA BISERICA CRESTIN ORTODOXA ne povatuieste,veţi merge fără nicio îndoială spre Calea ce duce în sânul lui Avraam! 
DUMNEZEU  TATĂL, DUMNEZEU FIUL  ŞI  SFÂNTUL  DUH  mi-a încredinţat mie păcătoasa al Său Cuvânt, pentru ca eu sa pot sa vi-l spun vouă dragilor, asa curat si neîntinat, nemodificat, fără alte înţelesuri, aşa precum EL mi L-a încredinţat .
Iată dragii mei, ce am găsit într-un caiet din anul 2001 în care eu am scris la vremea aceea Cuvantul Lui Dumnezeu, dar fara sa stau să mă gândesc în acel moment  la înţelesul cuvintelor.                       
                                  
Deci :
            Zori  de 22 Decembrie 2001 ,ora 4,30 !    

Mă trezeste dragilor, o lumină albă orbitor de strălucitoare care îmi pătrunde prin crestet si apoi prin tot corpul, tresalt puternic si văd cu ochii închişi un Cer albastru violet catifelat, iar pe Cer ,două mari aureole ca din Soare rupte, aureole care se unesc si formează un cerc.
Apoi, acest Cerc din aur format din cele doua Aureole ,coboară până în camera mea la Sfânta  Icoană cu IISUS  HRISTOS, se aşează acolo ,straluceste orbitor de tare iar IISUS  prinde viaţă, mă priveste bucuros, îmi zâmbeste ,apoi dispare. Dar Lumina rămâne si o văd acum pe MAICA DOMNULUI stralucind în vesminte rosii, este vie,este în carne si oase.
Eu privesc la Maicuta DOMNULUI cu mare uimire, iar Măicuţa îmi zâmbeste ca o MAMĂ iubitoare , si aud Glas care -mi spune aşa :

                   " Dacă nu accepţi ceea ce vezi şi auzi , înseamnă că refuzi  CREDINŢA ! 
                 Refuzi  CREDINŢA  Cea  Adevărată!
                 Cea  Adevărată !"

După care ,MAICA  SFÂNTĂ dispare în Lumina aurie, în cercul auriu care s-a format din cele două mari Aureole.
După care, aud cor de Îngeri care cântă dumnezeiesc de frumos Colinde Sfinte, Colinde pe care si noi le stim. 
O ce veste minunata ,precum si "Auzim Colindători: 
                            Florile dalbe,
                    Noaptea pe la cântători ,
                    Florile dalbe !
                    Este minunat !" 
Am citat întru totul Corul de Îngeri din Cer.  
Şi am acceptat dragilor, cu toată fiinţa mea ceea ce vedeam si auzeam, încă din anul 1997 !  
Dragii mei, acum aţi cunoscut de ce scriu si de unde scriu !
Cum as putea eu sa renunt sau să nu accept GLASUL si CUVANTUL LUI  DUMNEZEU?
Asadar dragii mei, să nu va îndepărtaţi de acest Blog si mai ales ,să nu vă îndepărtaţi de Sfânta Biserică a Lui Hristos Domnul si Dumnezeul nostru al tuturor !  
                            Fratilor ! 
Păstraţi în inima si-n sufletul vostru, Credinţa, Nădejdea şi Dragostea în Dumnezeu şi-n Maica Domnului şi faţă de Aproapele, iar eu ,vă voi arăta vouă tuturor cititorilor CALEA  cea dreapta si bineplacuta Lui Dumnezeu, Calea spre mântuirea sufletului prin tot ce scriu,prin tot ce ne povatuieste SFANTA BISERICA CRESTIN ORTODOXA!  

                                             Cu dragoste ,Maria !

Un comentariu:

  1. Steagul de lupta al lui Stefan cel Mare avind pe el pe Sfintul Gheorghe omorind balaurul,dat de Stefan la Muntele Athos ,recuperat acum e la Muzeul de Istorie al Romaniei-craciun.

    RăspundețiȘtergere