sâmbătă, 15 octombrie 2022

AM VĂZUT CUM M-AM DESPRINS DE TRUP ! DOREAM SĂ MĂ ÎNDEPĂRTEZ CÂT MAI REPEDE DE TRUPUL MEU CARE, ARĂTA CA UN HOIT !


                                     .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

.
                                                     Dragii mei,

M-am culcat puţin ,dar nu am făcut decât să închid ochii şi să stau aşa ca să mă relaxez.
Într-o clipă mă văd ca fiind sub CERUL liber, un Cer ca un amurg . Nu eram pe Pământ cu trupul ,ci eram la câţiva metri mai sus, eram deasupra pământului stand întinsă ca în pat, la orizontală ,dar nu eram în pat ,ci în aer suspendată. De jur împrejurul meu,văd nişte persoane ca nişte umbre negre ce se miscau în jurul meu şi vorbeau între ele, dar eu nu înţelegeam ce spuneau. 
Nu puteam să mă misc, nu puteam să clipesc, eram conştientă  doar că, eram întinsă fără voia mea pe ceva nematerialnic, eram ca si legată de acel obiect invizibil. 
Îmi doream să deschid ochii, dar nu puteam  ! Încercam doar cât să-mi mişc pleoapele şi LUMINA mă orbea, mă frigea , mă curenta !
Deşi CERUL era ca de început de noapte, fără LUNĂ, fără Stele, eu numai dacă clipeam şi întrezăream LUMINA aceasta albastră, simţeam că mă frige, că mă orbeşte.
Mai sus de locul unde eram eu întinsă, veneau în jos spre mine fulgere de lumina,fulgere arcuite. Din toate părţile mă înconjurau aceste fulgere arcuite ca nişte ţurţuri de gheaţă ce atârnau în jos până la mine. Erau arcuite, dar cădeau în linie verticală în jos şi toate erau orientate spre mine, toate m-au înconjurat.
Persoanele din jurul meu nu le vedeam decât ca pe nişte umbre şi se agitau în jurul meu ,nu puteam să-mi dau seama câte erau.
Văzând că nu pot deschide ochii din pricina LUMINII albasatre care mă frigea , mă curenta de- as fi dorit să deschid ochii, am încercat să mă ridic din locul în care eram întinsă.
Reuşesc cu greu ca să mă ridic şi să mă sprijin doar în cotul stâng, atât am putut a mă ridica, dar am căzut înapoi cu o stare de rău general. Strigam la umbrele din jurul meu care -mi ţineau trupul pe mâinile lor, acum vedeam că ei mă susţineau, dar ei parcă nici nu mă auzeau, erau ca nişte roboţi care mă inspectau. 
După mult efort mental şi fizic, reuşesc totuşi să mă ridic şi să rămân sprijinită în cotul stâng.
Întorc privirea spre în jos, spre locul în care fusesem şi m-am ridicat puţin, şi astfel, văd partea de sus a trupului meu din care mă ridicasem puţin.
O treime din trup, partea de sus era goală ca o carcasă, iar la partea de jos, încă mai eram şi eu.
Îmi zic în sinea mea, că nu se poate să mă fi desprins de trupul de carne, atunci când m-am ridicat în cotul stâng, şi totuşi ,mă simţeam uşurată că nu mai existam şi în acea partea a trupului de carne.Deci ,eu eram cu privirea mai sus de trup şi tot eu eram şi acolo întinsă, întreagă.
Mai fac un efort mare şi ies cu totul din trup, ca dintr-un sicriu ce-l lasi gol. Asa am ieşit eu din trup si l-am lăsat gol, ca pe o învelitoare. Acum, eram cu faţa înspre Pământ si priveam la trupul meu suspendat în aer, trup care îmi provoca greaţă, o repulsie puternică. Mă întrebam cum de am putut trăi atâţia ani în hoitul acela.
Trupul meu acum, era acolo întins pe mâinile acelor umbre, iar eu priveam de sus ,iar când m-am desprins cu totul din trup a fost instantaneu.
Acum ,eram uşoară ca un fulg si uimită de felul cum arăta găoacea în care sufletul meu a trăit atâţia ani.
Pur şi simplu îmi făcea rău să-l privesc. Îmi doream ca să mă îndepărtez de TRUPUL meu, de pe braţele acelor umbre care mi-l cărau aşa întins cum era ţeapăn.
Când m-am desprins cu sufletul de trup, eram veselă şi uşoară şi bucuroasă că am scăpat de hoitul în care am trăit atâţia ani.
Mă simţeam eliberată de toate grijile şi de toate problemele ,şi era tare frumoasă viaţa, aşa, fără de trup.
Zburdam prin aer sub CERUL ca un amurg, precum un fluture pe câmpie, în timp ce trupul sau mai bine zis hoitul, era susţinut de acele umbre şi era inert ! 
Puteam să călătoresc cu puterea gândului oriunde doream, iar CERUL în acest moment, nu mă mai orbea. Mi se părea ca asa era firesc în acele momente.
Aveam acum un trup nou, un trup ca din ceaţă densă, ca un fum dens sau ca un abur dens, dar care ,îmi croia toate formele trupului de carne. Aşa mă vedeam eu înafara trupului de carne.
Când am revenit în trupul de carne, fără să văd cum am intrat la loc, am deschis ochii şi eram toată leoarcă de apă şi am tresăltat de pe pat, ca la un şoc electric.
Închipuiţi-vă fraţilor ,să vă vedeţi în două locuri în acelasi timp. TRUPUL din carne inert şi TRUPUL ca din abur cu mâini si picioare, cu toate ale trupului, doar că din abur alb dens. 
Dorinţa este aceea de a te îndepărta cât mai repede de TRUPUL de carne, de carcasa trupului în care a locuit sufletul.
Când ne desprindem de trup, este ca si cum ne-am dezbrăca de haină că e prea cald, şi care este lucru firesc.
Aşadar fraţilor,  EXISTĂ  VIAŢĂ  DUPĂ  MOARTE !!!
                         Cu dragoste, Maria.

16 comentarii:

  1. Corpul energetic care contine si memoria care conform cartii Programul Tera a doctor Toni victor Moldovan care citeaza din Gerard Feinberg care a formulat in 1967 teoria fizico-matematica a particilelor tahioni care depasrsc viteza luminii si care conform cartii luiPatrick Drouot face legatura intre datele de laborator si perceptia fintei energetice bazat pe diagrama profesorului William Tiller de la universitatea Stanfort-California, prezentata diagrama in cartea romanilui, care descrie si materia negativa nonfizica numita de altii materie subtila,eterica ce exista la viteze superioare vitezei luminii a particulelor tahionice care dubleaza corpul material fizic cu particole nonfizice impartind corpul in cel material somatic si cel nonfizic-energetic cu o vibratie superioara alcatuit din materie negativa.
    Ca sa o iau pe direct am expermentat si eu astfel de iesiri programate din corpul material care erau insotite de un zgomot precum miscarea brusca a unei table metalice iar vederea desi mai profunda ca cea fizica era totusi neclara si am renuntat de frica pentru ca intr-o dimineata desi treaz citeva secunde nu am putut misca corpul.-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. In copilarie am experimentat astfel de iesiri din corp si involuntare in perioade de stres si cred ca multa lume le traieste fara sa-si dea seama prezentate ca vise dar cel putin o parte din vise sint iesiri din corp urmate de o stare de bine si anularea totala a stresului .
    De unde si specularea lor de medici ca metoda terapeutica dezvoltate ca hipnova dar care poate fi si periculosa facuta mai ales fara martori de tiganci iresponsabile sau putin voitoare pentru profit material poate creia probleme mari de psihoza prin programari impotriva vointei si obiceiurile persoanei hipnotizate ca un fel de posedare prin programul introdus in mintea persoanei victime de care vrea sa profite-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi la 15 .30 despre Sanatatea Creierului cu doctorul Ciurea.
    Iesirile in afara corpului si cazurile speciale dovedesc ca memoria omului e in afara corpului material in corpul spiritual iar creierul functioneaza ca un calculator analizor de fregvente al corpului fizic in legatura cu corpul spiritual energetic cu care se intrepatrunde pina la moartea cea dintii acorpului fizic material -moarte somatica dupa care corpul spiritual numit in Biblie duh,suflet se desprinde total in circa 6 saptamini care corespunde cu cele 40 de zile mentionate in Biblie dupa care crestinii fac un parastas-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca ați avut un astfel d episod,sau este același,știu ca am citit tot aici pe blogul fv

    RăspundețiȘtergere
  5. Doctorul Vlad Ciurea la care ma uit acum se pare ca are o gindire pur materialista asupra creerului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru Ciurea desi inteligent visul este un mare mister ,nu la fel este si pentru medici ca Moldovan cu deschidere spirituala-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. ^Ar trebui sa scriti romane science fiction sinteti excelenta aveti un dar scriitorices dezvoltat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum arată Pământul de sus, dar din depărtare ...văzut din afară?

    RăspundețiȘtergere
  9. nu va contrazic d-na Maria -si eu am avut aceasta experienta si multe altele- important pt credibilitate este ca OAMENII sa vada acest fapt asa cum s-a intamplat cu pt ARSENIE BOCA SI SCHIMONAHUL NIL DOROBANTU ETC- a crede si nu a cerceta= vedea este credinta in DUMNEZEU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greșit. caută si vei găsi,
      bate si ti se va dschide, cine caută găsește adevărul în BIBLIE!

      Ștergere
  10. Mi se pare ciudat dar nimeni nu a zis nimic de apariția duhurilor necurate de pe patul morții. Și ca de obicei aiureli luate din fizica care nu cred în ele. Cumplita este moartea si, mai ales ieșirea sufletului. Când o vedea cat s.. A înșelat în timpul vieții, când o vedea ca exista iad și demoni de care a ras când i se vorbea își va smulge parul din cap. 😐

    RăspundețiȘtergere
  11. pt an 16 oct 20:40- daca nu ai zburat cu avionul iti spun ca pamantul e superb rotund si luminos- doar cand sunt nori nu se vede-de obicei zborul este la 10 000 km

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca e sa gindim Logic toate Mesajele doamnei Maria sint o dovada ca exista viata in lumea de dincolo,care de fapt i-i transmite mesajele ,pentru care doamna Maria si spunea ca evita stirile din masmedia pentru a nu fi influentata de evenimentele prezentate acolo-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  13. Inclusiv Mesajul cu care m-a dat de gol pe mine doamna Msria cu discutia politica nervoasa in timp ce eram singur cu sotia in apartament Anul trecut in 4 februarie primit de dinsa cu 12 ore inainte de a avea loc efectiv in seara zilei-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre ce este vorba? Ce discutie? Nu prea se intelege la ce va referiti.

      Ștergere