duminică, 7 august 2022

PARINTELE CONSTANTIN NECULA ! CERUL CU SFINTII SAI COBOARA, ACOLO UNDE PARINTELE CONSTANTIN NECULA GRAIESTE OAMENILOR !

 „Eu nu apăr ortodoxia, eu apăr viitorul acestei țări, unde încăpem toți, cu români, nemți, unguri, catolici, romi, lipoveni, trebuie să stăm în unitate, pentru că e vremea cernerii! Responsabilitatea noastră, e uriașă.” #PărinteleConstantinNecula


                                         6 August 2022,ora 5,21 !

In aceasta dimineata,ma trezeste o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi arata inspre Sud, o SALA mare de Conferinte,plina de tineri sau chiar si cu oameni mai in varsta.

Sala pare foarte lata, patrata, iar sus pe scena,la pupitru il vad pe Parintele Constantin Necula,in vesminte negre sau bleumarin,avand de-a stanga si de-a dreapta sa,inca cate un Preot imbracat in vesminte negre.

Parintele Necula avea in mana sa dreap[ta un microfon la care vorbea spectatorilor.Era acea Emisiune de INTREBARI si RASPUNSURI in care Parintele raspunde la fiecare biletel pe care Parintele din stanga sa, i-l punea in fata.

Cand Parintele Necula a inceput a grai cu toata suflarea din Sala, acea Sala dragilor, nu mai era patrata.O putere divina a transformat Sala imensa de forma patrata, ca intr-o Corabie imensa.

Exact cum si Sfanta biserica arata ca o Corabie.

Pe plafonul Salii sub forma de Corabie acum ,au inceput sa coboare din Cerul Sfant toti Sfintii Lui Dumnezeu si ai Maicii Domnului.

Sala de Conferinte sub forma de Corabie, era lunga acum de zeci de metri.Atat plafonul arcuit cat si peretii laterali dar chiar si pe dusumea(pe jos)aveau culoarea Cerului senin,un albastru curat ca lacrima.Sfintii toti erau vii,doar ca erau pana la mijloc(bust)asezati ca in Sfintele Icoane,unul langa altul pe pereti ca sa incapa toti.Dragii mei, precum ploaia de Stele,asa veneau Sfintii si se asezau unulk langa altul ,ca atrasi de un magnet. intr-un cuvant,Cerul senin,a coborat din Cerul Divin,a transformat Sala de Conferinte ca intr-o Corabie de zeci de metri lungime si de circa 3 -4 metri latime, iar Sfintii toti s-au asezat si ei,au" tapetat" peretii albastri cu trupurile lor vii, si asteptau ca parintele Constantin Necula, sa inceapa Conferinta de Intrebari si raspunsuri.

Toata suflarea din sala asculta cu drag si cu iubire glasul Parintelui Ctin Necula,iar in mod nevazut de cei prezenti acolo,(de oameni) a coborat si Cerul cu Sfintii Sai.

Era divin,era uimitor ce se petrecea acolo.Nu mai vedeam oamenii, ci vedeam Cerul cu Sfintii Lui Dumnezeu care luau parte la dumnezeiasca Conferinta sustinuta de Preotul Constantin Necula din Sibiu.

Dragii mei,tot ce v-am spus pana acum,a duart circa 5-6 secunde ca timp pamantesc, dar acolo, nu exista timp, acolo nu exista limita de timp in Cerul care a venit la Conferinta.

Pot sa va marturisec dragilor, ca-mi este foarte drag Parintele Necula,il pretuiesc ca om si ca Preot care stie cum sa vorbeasca tinerilor si cum sa-i povatuiasaca,cum sa le indrepte pasii in viata fiecaruia. Ascult pe Youtube atunci cand am timp, aproape toate Conferintele sale cu INTREBARI si RASPUNSURI. Le ador!

Mi-am dorit tare mult ca sa scriu despre PARINTELE CONSTANTIN NECULA,asa precum mi-a aratat mie Duhul cel Prea Sfant. Datoria mea, este de a scrie tot ce mi se arata si tot ce mi se graieste de la Dumnezeu si de la Maicuta Domnului cu Sfintii Sai.

Pe tot timpul cat am scris aici pe Blog, in acest moment,am avut in dreapta mea un INGER, in mod nevazut,dar auzit de mine,care-mi dicta pur si simplu,pe alocuri, cum sa scriu,cum sa ma exprim. 

Si ceea ce a fost cel mai de pret cuvant al INGERULUI din dreapta mea, printre multe alte cuvinte divine, au fost aceste cuvinte:

                              "Sfintii erau vii!"

Dragii mei, dupa cum vedem,Dumnezeu alege pe oamneii Sai,oameni care sa poata vorbi pe intelesul tuturor si nu prin cuvinte pompoase,stiintifice,oameni care sa stie si sa glumeasca si sa ridice pe cel sau cei cazuti, pe cei fara de speranta.

M-as bucura tare mult,daca acest articol ar ajunge si la mult iubitul si pretuitul de toti cei care-l asculta cu drag si cu sufletul la gura,la Parintele Constantin Necula, POVATUITORUL Studentilor si nu numai.

Eu ii doresc din toata inima,ca sa aiba parte de multa sanatate trupeasca,caci sufleteasca are multa de daruit, celor care-l indragesc atat de mult,printre care si eu ,si sa ne traiasca multi ani de acum inainte,ca sa fie la carma Corabiei Lui Hristos,aici pe pamant.

                                   Cu dragoste si cu pretuire multa,Maria.

28 de comentarii:

  1. Da preotul e din sibiu si vorbeste cu suflet-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa este și eu îl urmăresc și îmi place cum vorbește.

    RăspundețiȘtergere
  3. CONSTANTIN NECULA=un om si un preot cult ,ff bun in comunicare, fin observator si la inima omului

    RăspundețiȘtergere
  4. Preotul Necula este din Brașov dar locuiește în Sibiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, dar Parintele spune mereu ca el este din Sibiu!

      Ștergere
    2. Marioara surioara,acest parinte drag al tuturor romanilor,o fost nascut si crescut in Brrasov.Acuma vietuuieeste la Sibiu.Atunci cu colectivul ,o fost omul de pus pe rana.De atunci l_am pretuit si mai mult.Ai un parinte si un om extra.Are ceva al lui care atrage ca uun magnet.Cccu siguranta are har de sus.Ppa,pa.

      Ștergere
  5. Parintele s-a remarcat intii pe un post Tv local Evenimentul Tv care avea mult program religios avind si un sponsor religios din vest,cum spun romanii -pocaiti-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Preotul Constantin Necula este rocker. Rock-ul nu este de la Dumnezeu. In Cer ingerii canta frumos si s-ar cutremura de muzica asta rock de pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 👍👍👍Cam asa e....

      Ștergere
    2. Nu este normal ca un preot ca constantin necula sa se duca in sutana la concertele rock:
      https://www.youtube.com/watch?v=nOjcPHohdMo

      Mai este si ecumenist constantin necula:
      https://ortodoxiacatacombe.wordpress.com/2021/10/29/constantin-necula-un-popa-ecumenist-invechit-in-rele/

      Ecumenism – Preotul Constantin Necula a scris o carte împreună cu papistașul Francisc Doboș, ca frații…

      https://danielvla.wordpress.com/2022/04/11/ecumenism-preotul-constantin-necula-a-scris-o-carte-impreuna-cu-papistasul-francisc-dobos-ca-fratii/

      De ce preotul Constantin Necula isi ascunde crucea?
      https://saccsiv.wordpress.com/2021/12/07/foto-de-ce-preotul-constantin-necula-isi-ascunde-crucea/

      Ștergere
    3. Oamenii din ziua de astăzi apreciază doar preoții care sunt după inima lor răzvratită şi plină de păcat.

      Ștergere
  7. Cam ciudat acest preot modernist. Sfanta Scriptura trebuie prezentata ca atare, nu modernist!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.g4media.ro/preotul-constantin-necula-a-intrat-in-comitetul-pentru-situatii-de-urgenta-al-judetului-sibiu-prefectul-apreciaza-inalta-binecuvantare-acordata-acestei-colaborari.html

      Ștergere
    2. https://ortodoxiacatacombe.wordpress.com/2022/08/11/cand-proorocii-diavolului-spun-adevarul/

      Ștergere
  8. Parintele Necula chiar vorbeste despre rokul dar romanesc si se numeste cu autoironie Gura Mare.
    Astazi l-am cautat dar tirziu iar la telefonul lui de prorector nu raspunde-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar, de ce l-ai cautat Crăciun?!

      Ștergere
    2. Am vrut sa-i atrag atentia sa citeasca pagina asta de pe blog-craciun.

      Ștergere
    3. Foarte bine! Sa citeasca si poate se schimba cat nu e prea tarziu acel preot Costica Necula

      Ștergere
  9. Nu este normal ca o fata bisericeasca sa fie rocker, sa faca ceea ce faceau cei din Sodoma si Gomora care au pierit; stim cu totii cum au pierit si au fost intorsi de la fata lui Dumnezeu pentru acele pacate strigatoare la cer precum si cei din zilele noastre din comunitatile lgbt.
    Macar aveau rusine si nu se afisau pe vremuri aceia din lgbt. Acum e o bravada pentru nerusinatii aceia sa se dea in spectacol... Dar nu isi dau seama cum rad de ei dracii. Pacat, o natiune pierduta fara Dumnezeu! Stiti cum se zice: nimic fara Dumnezeu si fara credinta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ca sa se mire prostii_craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar a aparut ipostorul diversionist_craciun.-craciun.

      Ștergere
  11. Azi am reusit sa dau de parintele Necula era ocupat noroc ca i-am lasat pe un bilet toate datele de legatura.
    Chiar am scris la Rugaciunea cu data de azi despre dinsul printre altele-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc e numele unui demon.
      https://www.shtiu.ro/cine-a-fost-de-fapt-noroc-de-ce-nu-e-bine-sa-zicem-hai-noroc-2031.html

      Ștergere
    2. Nu mai pomeniti numele celui rau cum e noroc:
      https://www.youtube.com/watch?v=5OfzPm9a8f0

      Ștergere
    3. Nu este normal ca un preot ca constantin necula sa se duca in sutana la concertele rock!!!!!!!
      https://www.youtube.com/watch?v=nOjcPHohdMo

      Mai este si ecumenist constantin necula:
      https://ortodoxiacatacombe.wordpress.com/2021/10/29/constantin-necula-un-popa-ecumenist-invechit-in-rele/

      Ecumenism – Preotul Constantin Necula a scris o carte împreună cu papistașul Francisc Doboș, ca frații…

      https://danielvla.wordpress.com/2022/04/11/ecumenism-preotul-constantin-necula-a-scris-o-carte-impreuna-cu-papistasul-francisc-dobos-ca-fratii/

      De ce preotul Constantin Necula isi ascunde crucea?
      https://saccsiv.wordpress.com/2021/12/07/foto-de-ce-preotul-constantin-necula-isi-ascunde-crucea/

      Ștergere
    4. Oamenii din ziua de astăzi apreciază doar preoții care sunt după inima lor răzvratită şi plină de păcat.

      Ștergere