sâmbătă, 6 august 2022

CUVANTUL LUI DUMNEZEU ESTE CUVANTUL TĂU , SI CUVANTUL TĂU , ESTE CUVÂNTUL LUI !

 

.

                                                       .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

.
  UN  MESAJ  DE  LA  DUMNEZEU !


                                    Dragii mei, 

Sunt copleşită de toate câte traiesc ,de toate câte văd si aud.
 Iată dragii mei, vă spuneam si va spun iarasi : 
să nu vă îndoiti de toate câte scriu. 
Nu sunt de la mine, ci de la BUNUL  DUMNEZEU !
 Tot ce scriu eu, este numai CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU ! 
Iata dragilor ,ce spunea un glas care răsuna de peste tot :

       "Printre planurile  tale secrete...!"

Clipă în care dragii mei, am în faţa ochilor o  CARTE  mare pe o măsuţă,o Carte cu ,copertile inchise !
Cartea avea copertile rosii.
Din senin, se face un curent s
i văd cum se deschide mai întâi coperta față a Cărtii, singură se deschide coperta ca urmare a curentului ce era, numai deasupra Cărtii.
 Apoi fratilor, acelasi curent rece,da paginile una după alta si se opreste la pagina   355 !
 Acest numar  355  a iesit din fila Cărtii şi plutea  
                                                             deasupra ei. 
Şi aud un glas din Cer, care cânta aşa :

     "Şi Cuvântul Lui Dumnezeu  Tatăl !
 Apoi, aud dragilor cum glasul continua, dar nu cântat ,ci vorbit:
  Şi Cuvântul Lui, este Cuvântul Tău !
 Şi Cuvântul Tău , este Cuvântul  Lui !"
După care, glasul se pierde ca un ecou prelungit.
Credeţi-mă dragii mei, că m-am cutremurat la propriu, la auzul acestor nepreţuite Cuvinte ale Lui Dumnezeu.
As dori sa va spun că, eu nu vreau nimic de la voi, cititorii Blogului meu ! 
Nu vă impun absolut nimic ! 
Ci doar ,vă rog din suflet ca să aprofundaţi toate câte eu scriu şi sunt sigura că DUMNEZEU vă va ajuta ca să cunoasteţi faptul că ,tot ce eu scriu, este numai al Său Cuvânt. 
 DUMNEZEU mi-a încredinţat mie roabei SALE şi păcătoasei de mine ,CUVÂNTUL  SĂU ! Chiar daca multi dintre semenii nostri, fie ei mireni, oameni mândri de ştiinţa lor, unii Preoţi şi multe alte categorii sociale care,nu  numai că nu-l recunosc, dar îl şi ponegresc.   
Din toate câte scriu fratilor, luaţi numai ce simţiţi în suflet că vă este de folos , si numai ce vă apropie de DUMNEZEU şi de MĂICUŢA  DOMNULUI,numai ce va ajuta in intarirea in Credinta, si-n iubirea față de Aproapele. 
                                     Cu dragoste, Maria. 

2 comentarii:

  1. Cuvântul lui Dumnezeu trimis la dv.
    Iar dv.doamna Maria îl dați mai departe 🙏🙏
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa fie cu noi cu toți 🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏🙏🌹

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ocrotește ne Amin

    RăspundețiȘtergere