marți, 1 martie 2022

SAPTE ,PRUNCA LA DUMNEZEU ,SE PREGATESTE DE VENIREA SA PE PAMANT !

                      

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                                 


                          Dragii mei,

Stiu, asteptam cu totii vesti despre PRUNCA LUI DUMNEZEU SAPTE,despre care mi s-a grait din Cerul sfant inca din  iulie 2005.
Iata dragilor, ca odata cu acest insangerat Razboi,avem vesti minunate si despre PRUNCA LUI DUMNEZEU -SAPTE !
Deci, astazi 28 februarie 2022, in zori,aud un glas care spune asa:

               "SAPTE e pe drum !
              Uite,e acolo Sus in Cerul sfant!
             Vine ! E pe drum!
              Ca o sulita vine!"
Clipa in care, vad un barbat in fata Sfintelor Usi ale sfantului Altar,si-mi arata Bolta inalta a Sfintei Biserici prin care, vedeam Cerul albastru ca un amurg.Vad cum ridica mana sa spre Cer,si-mi arata ca de acolo vine SAPTE,PRUNCA LUI DUMNEZEU !
Dragii mei, acum v-ati convins ca nimeni nu va folosi armele nucleare?
SAPTE trebuie sa vina pentru omenire ,si va pregati CALEA VENIRII a Doua pe pamant,a MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS ,in ROMANIA ADEVARULUI DUHULUI SFANT,in NOUL SAU IERUSALIM!
Deci, DUMNEZEU se indura de noi la Rugaciunile MAICII SFINTE ,si nu va ingadui ca omenirea sa dispara.
Asa precum ,SFANTUL IOAN BOTEZATORUL a pregatit VENIREA FIULUI LUI DUMNEZEU pe pamant,prin NASTEREA Sa din PREA CURATA FECIOARA MARIA, tot asa, si PRUNCA LUI DUMNEZEU SAPTE, vine ca sa pregateasca a Doua Venire a Mantuitorului nostru bland si prea iubit,IISUS HRISTOS in NOUL SAU IERUSALIM numit ROMANIA ADEVARULUI DUHULUI SFANT!
Sa credeti dragilor, ca nu de la mine scriu,ci numai din GRAIUL DUHULUI SFANTsi din Graiul MAICII PREA CURATEI FECIOARE MARIA.
Nu scriu de azi,de ieri,ci scriu de 10 ani de zile,zi si noapte.Nu scriu ca sa-mi adun faima sau bogatii, ci scriu din PORUNCA MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS,care mi-a poruncit sa scriu tot ce vad si tot ce am sa aud.
Iar din 1997 scriu in caietele mele de suflet,si din 2012 scriu aici pe Blog.
Deci, de 25 de ani scriu toate cate mi se arata si toate cate le aud din Graiul Duhului Celui Prea Sfant.
Eu nu oblig pe nimeni sa creada ,in toate cate citeste aici pe Blogul Lui Dumnezeu!
Fiecare face dupa inima sa,dupa credinta sa, dupa felul cum va crede de cuviinta.
Dar pot sa va asigur dragilor,pe voi toti cei care veti crede in tot ce eu scriu aici pe blog, ca deja ati dobandit Imparatia Cereasca.
As putea spune fara ca sa gresesc,asa precum MANTUITORUL i-a spus Apostolului Toma asa:
Dupa ce Toma atinge coasta lui Hristos inviat din morti si marturiseste dumnezeirea Lui, Mantuitorul ii spune: "Pentru ca M-ai vazut ai crezut. Fericiti cei ce n-au vazut si au crezut!" (Ioan 20, 29)
Iata dragii mei, si articolul complet cu si despre PRUNCA LUI DUMNEZEU -SAPTE :

vineri, 1 ianuarie 2016

PRUNCA LUI DUMNEZEU ŞAPTE , VA PREGĂTI CALEA VENIRII LUI IISUS HRISTOS , PE PĂMÂNT ROMÂNESC !

        
Noapte  de  2 -3  Iulie 2005,ora 0,15 !

                              Dragii mei,

Este pentru prima oară când, vă voi descoperi mai pe larg aceasta MARE  TAINĂ  a DUHULUI  SFÂNT.
Era în noaptea de 2 spre 3 iulie 2005 când ,mă rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MĂCIUŢA  DOMNULUI cu lacrimi fierbinţi .
Brusc, nu mai sunt cu sufletul  in camera mea, ci sunt luată de Doi Sfinţi îmbracati în alb şi dusă în Ceruri.
Aici Sus, s-a deschis în Cerul nostru de noapte, s-a deschis un alt CER numai al LUI  DUMNEZEU, care avea culoarea albastra ca un amurg.
Desi eram în acest CER al LUI DUMNEZEU, vedeam totusi dincolo de el, vedeam Cerul de noapte, Cerul nostru cel de toate zilele care ,era negru.
Eram în faţa celor Doi Sfinţi, Cărora le vedeam  si chipul.
Sfântul din faţa mea, din dreapta ,îmi spune ceva ce m-a lăsat fara cuvinte.
Citez :
                     "Se va naşte o Fetiţă şi va purta numele de Şapte! 
La care ,eu întreb cu nedumerire:
                  Dar ce fel de Nume este acesta ?
Îngerul părea că s-a supărat pe mine, deoarece,l-am intrebat aceasta si pe un ton poruncitor îmi spune:
                     ŞA-PTE !
               ŞAPTE  EXPLICIT! 
Acesta va fi numele Pruncii Lui Dumnezeu!"
I-am  spus Sfântului care mi-a vorbit,i-am spus fără cuvinte, că am înţeles si că voi face toate câte mi-a poruncit.
Dragii mei, pe parcursul a mai bine de 10 ani am mai primit MESAJE ce au stransa legatura cu PRUNCA  LUI  DUMNEZEU - ŞAPTE, care urmeaza să vină pe Pământ, urmează să se nască si să pregătească CALEA  VENIRII  A  DOUA  a Lui Iisus  Hristos,în Noul Său Viitor Ierusalim ,România.
Am văzut dragii mei si persoana care va aduce pe LUME, pe PRUNCA  LUI  DUMNEZEU pe ŞAPTE, şi am primit multe si frumose MESAJE in legatura cu ŞAPTE.
Cum ar fi,într-o noapte ,un glas din Cer spunea aşa:  
                Şapte  plângea !
            Şapte  litere  zicea !"
Şi văd dragii mei,vad un cuvant scris cu litere de Soare, un cuvant scris in aer,asa :
                "Părinte !"
Acesta era Cuvantul format din 7 litere, strigat de ŞAPTE  ,Prunca Lui Dumnezeu nenăscută încă, dar Ea fiind acolo Sus, la Tatăl Său şi Dumnezeul nostru.
În alta zi, aud glasul Pruncii Lui Dumnezeu Şapte care vine de Sus din Ceruri, si-mi spune aşa :
               Cere-I Lui Iisus , Dragoste!
          Multă Dragoste ,de la Împăratul Hristos!"
Iar din acest moment ,am inceput a cere in Rugaciunile mele, DRAGOSTE  DIVINA pe care am primit-o si-o primesc din belsug, si pe care, cu  multa dragoste o daruiesc Semenilor, prin ceea ce scriu din CUVANTUL  LUI  DUMNEZEU.
Altădată ,un glas îmi spune :
                     "Aceasta  este hrana Lui Şapte:
                       Şapte  ori  Şapte !"    
Iar în altă zi, un alt glas spunea : 
                    Atenţie ! 
             Timpul va sosi, iar Şapte va sosi ca o suliţă.
             Şapte are un specific aparte, este nemurirea  sufletului tău.
               La Nastere, toti se vor minuna si vor căuta, ca să afle Cuvânt peste Cuvânt.    
La care ,eu am intrebat iarasi:
                  Dar am voie să spun ?
Şi cum nu am primit niciun răspuns, nu am spus nimic timp de 10 ani si nici acum nu spuneam daca, nu as fi văzut cum Lumea intreaga e panicata ca va veni Sfarsitul Lumii în 2016.
Nu va veni fratilor ! 
Mai întâi de toate,trebuie să se nască  din Puterea Duhului Sfânt, Prunca Lui  Dumnezeu- ŞAPTE!
Ceea ce nu va pot spune acum, este numele persoanei care o va aduce pe LUME si pentru LUME,  pe PRUNCA  LUI  DUMNEZEU,pe  ŞAPTE.
În rest, v-am dezvaluit si vă voi dezvalui totul.
În altă zi dragilor, primesc de Sus un alt MESAJ care-mi spune aşa :
                 Şapte va veni pe Lume,în Ajunul Patimilor Domnului.
             Şapte  este minunat, Şapte este luminat în fiecare clipă.
           Te vei bucura de fiecare clipă a vieţii tale. 
           ŞAPTE, se va naste în Joia Mare!
          11  Stele va scrie pe Ea!
          11  Rogoz!
         Şapte , va apărea  chiar ca o suliţă!
         Şapte ,va  arăta al Lui Dumnezeu Cuvânt pe care tu Îl scrii. 
Ale Lui  Dumnezeu  Cuvinte ,va arăta Şapte pe care tu le scrii.
Şi iarasi intreb in gandul meu:
              Dar unde se va naste ŞAPTE ?
Clipă în care, aud Glasul rasunator al Lui Dumnezeu, Glas care -mi vorbeste asa :
     "Locul unde se va naste, se va sti! 
      Se va sti !
           Eu îţi voi spune cu 3 zile înainte! 
           Vei cunoaste cu 3 zile înainte ,când se va naste ŞAPTE!"
Dragii mei, doar atât pot să vă dezvalui despre PRUNCA  LUI  DUMNEZEU care va purta numele de ŞAPTE, şi care Pruncă, se va naste în ROMÂNIA şi va pregati CALEA  VENIRII  MÂNTUITORULUI nostru IISUS  HRISTOS.
Din acest motiv ,vă spuneam adesea că, VENIREA  LUI  IISUS  HRISTOS este mai aproape decât credem noi.
Sa nu mai credeti in clevetirile oamenilor care spun că ,vine sfarsitul lumii, căci nu este adevarat.  
Dragii mei, atunci când ŞAPTE se va naste, acea clipă va fi cunoscută de tot Pământul, de toată suflarea de pe Pământ, deoarece ,DUMNEZEU va arăta Semne pe Cerul Său, Semne pe care le vom vedea cu totii, precum vedem Soarele sau Luna cu Stelele.

Să nu vă îndoiţi nicio clipă de toate câte v-am spus si scris,  căci nu de la mine le-am scris, ci numai de la DUHUL  CEL  PREA SFÂNT.
În veacul zilelor noastre fratilor, vom trai si vom fi martori la MARI  TAINE  Dumnezeiesti si la MARI  SEMNE ce vor apărea pe CER.  
Toate acestea,vor veni ca sa ne bucure si nicidecum ca sa ne-nspăimânte, deoarece,Dumnezeu nu vrea moartea păcătosului, ci voieste ca el sa fie viu si să se intoarca la EL.   
Asadar fratilor, nimic lumesc nu ar trebui ca să vă-nspăimânte! 
Bucurati-vă că traiti in acest veac in care ,veti vedea si auzi MARI  TAINE  Dumnezeiesti.
                                   Cu dragoste, MARIA.

32 de comentarii:

  1. Eu stiam ca Tecuciul nu-i in judetul Vaslui ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Petru Movila roman moldovean mitropolit al Kievului la începutul secolului 18 se opunea Moscovei-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ești deosebită! Eu când ma simt temătoare ma uit te profilul tău și îmi dai putere!mulțumesc pentru tot ce scrii! Sănătate multa! 🙏🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena1 martie 2022, 01:51 Multumesc multa drag mea! La multi ani de 1 MARTIE! Sanatate multa si pace!

      Ștergere

    2. Dna este o sfântă vie pe pământ. Iei o poză de al dnei și o pui lângă icoană Maicii Domnului și te închini, chiar face minuni...eu așa fac ... Ea este Maria cea de jos

      Slavă ție Maria cea de jos .Sfânta noastră,Minunea noastră te iubim

      Ștergere
    3. Anonim1 martie 2022, 02:36 Nu ! Nu sunt o sfanta! sunt un om obisnuit,un om cu pacate ca toata lumea.Ceea ce eu fac, adica scriu aici, este din PORUNCA MANTUITORULUI nostru bland si prea iubit,IISUS HRISTOS. Deci, sunt un simplu om cu pacte, un suflet care asculta de DUHUL SFANT si de FECIOARA MARIA cu Sfintii Sai!Nu sunt mai presus cu nimic,fata de Semenii mei!

      Ștergere
    4. 02.36, nu mai ispiti astfel! Chiar nici sfintii nu spuneau ca sunt sfinti, ei afirmau ca sunt cele mai pacatoase fiinte de pe pamant si erau smeriti, nu se mandreau. Oamenii nu trebuie sa isi faca chip cioplit.

      Ștergere
  4. Bună seara ,Doamna Maria !! Nu știu cum se face ,dar când citesc câte ceva scris de d-voastră mă ia cu fiorii in sensul bun ����

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim1 martie 2022, 02:36
    Am publicat mesajul tau,ca sa intelegi ca numai MAICII DOMNULUI si PREA SFINTEI TREIMI trebuie sa ne inchinam si SFINTILOR din CERURI !
    Intotdeauna am spus ca nu ma consider nici clarvazatoare,nici prezicatoare ,nici sfanta, etc etc.Sunt un om ca voi toti dragilor, un om care greseste,un om cu pacate,un om obisnuit,un om care respecta cu pretul vietii PORUNCA MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS,si anume,de a scrie,de a face cunoscut CUVANTUL SĂU! Eu sunt MARIA de jos,este adevarat,dar sunt un om simplu,un om intre oameni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar Prea luminatului Parinte al lumilor, Dumnezeul cel viu, treb sa te inchini, ci nu la: morti, oase de morti, sfinti, ingeri, icoane si alte bazaconii. Asa a spusCristosul cel viu. E scris: Un orb duce de mina pe alti orbi si caderea lor va fi mare, ma intelegi.

      Ștergere
  6. Oare va veni în acest an Prunca Șapte, suntem deja în postul Pastelui, ce credeți D-na Maria?! 1 Martie cu sănătate și bucurii!!! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Joia Mare, anul acesta este pe 21 Aprilie: Joia din Saptamana Patimilor (Denia celor 12 Evanghelii); Sfantul Mucenic Ianuarie: 21.04.2022...mai este putin timp si este posibil sa asistam la o mare minune (asta daca se va intampla anul acesta).

      Ștergere
  7. La multi ani Dna Maria,la multi ani tuturor femeilor din întreaga lume de 1 martie,fie că Bunul Dumnezeu să ne ocrotească pe toți și să aline suferință celor din Ucraina

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamna Maria ce se mai poate comenta?
    La auzul si vederea mesajului dv.despre nașterea pruncului șapte prunca chiar ca Dumnezeu și Măicuță Domnului ne iubește.
    Ce pot sa spun după cate vad ,câtă durere si lacrimi sunt acum o bucurie mare ma încearcă la citirea acestui mesaj.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să vă BINECUVINTEZE si sa va ocrotească cu puterea lui cea mare si pe noi pe toți.
    Multa sănătate cu venirea primăverii.
    Doamne Ajuta 💐

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Masinca, pana mai ieri il admirai pe Putin, acum sper ca te-ai lecuit si ai inteles ca e diavol cu chip de om.

      Ștergere
  9. Poate se refera la porunca lui Dumnezeu de catre al 7-lea proroc Enoh pentru omenire.

    RăspundețiȘtergere
  10. O primavara frumoasa cu pace,liniste ,sanatate si vesti mai bune din lumea larga !

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne ajuta
    Doamne al Puterilor fii cu noi...
    Mulțumim pentru tot Maria și Mulțumesc cu recunoștință Duhului Sfânt ,Maicii Domnului si firului Iisus.

    RăspundețiȘtergere
  12. Poate face referire la începerea celor 7 trâmbițe și potire descrise în Apocalipsa că vor începe,d-na Maria! Și eu am primit un "mesaj" că a început războiul lui Gog și Magog.Putin nu'și mai apaŕține lui,este luat în posesie de un demon( mágui) și folosit pentru a declanșa evenimentele ce vor urma.Tot ce se întâmplă,absolut tot,are legătură cu invazia viitoare ce va urma.Lucrurile o vor lua încet,încet la vale spre Turcia_Grecia și vor culmina cu invazia Israelului de către armatele Pământului la Meghido.Totul este scris în Ezekiel 38 și 39.Atenție,mare atenție la " persobalitatea mare aducătoare de pace" de după acest război care va fi devastator și precursor al evenimentelor finale.Rugați-vă neîncetat pentru că pacea lumii a fost ridicată!Dacă fuga acuma arată așa(vedeți refugiații ucraineeni) cum va arăta fuga și prigoana în timpul Marelui Necaz(strâmtorări )a lui Israel?

    RăspundețiȘtergere
  13. SFANTA TREIME și SFANTA FECIOARA MARIA,am înțeles acest mesaj ca este foarte grav pentru întreaga omenire,cata suferinta provoacă acest razboi,și de aceea va veni PRUNCA LUI DUMNEZEU,în săptămâna Patimilor,sau chiar mai repede decât este trimis acest mesaj.Numele ei este de la SFANTA FECIOARA MARIA,și mama ei SFANTA ANA,adică PRUNCA LUI DUMNEZEU se numește MARIANA,și cred ca este deja pe pământ și răspunde la mesajele doamnei Maria,asa cum reiese din mesajul de la DIHUL SFANT.
    PRUNCA,cred ca are deja putere Divina în comentările de pe acest blog,și ea când va primi putere de la DUHUL SFANT,va veni ca o Sulina,adică se va teleporta pe toată planeta pământ,sa salveze omenirea,nu va avea nevoie de însoțitori,decât de PUTEREA DUHULUI SFANT,o chineza ce sa facă și unde sa meargă.

    RăspundețiȘtergere
  14. Toată dragostea mea şi tot respectul doamna Maria ,sunt topită de necaz ,am una din cele două fiice care de curînd va pleca în Olanda unde au mai fost la muncă ,nu aş dori să mai plece ,dar ce să fac pentru ei e cu soțul şi trebuie să mai plece un timp ,mai pot să se întoarcă sau nu Dumnezeu Sfântul ştie şi lucrează.
    Pace în lume şi unire întru Sfânta Treime ,Amin .

    RăspundețiȘtergere
  15. SFANTA TREIME,eu NATO,ași desființa,și cu viteza as zbura,tot armamentul de pe pământ sa-l distrug,si PACEA PE PAMANT SA O ADUC, și toți la IISUS HRISTOS,sa-i întorc.

    RăspundețiȘtergere
  16. DOAMNE,te rugam sa ne da-i sănătate,sa putem munci,și pe semenii noștrii sa-i hrănim și sa-i adapostim,toți cei care trec prin suferinta,numai uniți în rugaciune și fapte bune,ne putem numi Creștini în HRISTOS.

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamna Maria spuneți ne și nouă vor trece ani până să crească Prunca Șapte .Sau imediat ce se va naște pregătește venirea lui Cristos cum se vor desfășura evenimentele povestiti-ne puțin cum se va întâmpla.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Logic că vor trece ani... vrei că un copil minor să propovăduiáscă prin lume? Păi din 2005 și până în prezent au trecut 17 ani mai asteptam cred încă pe atât cel puțin

      Ștergere
    2. Dar cum sa o cheme Sapte? Poate e un simbol?!

      Ștergere
  18. PUTIN,draga nu uita,Rusia nu este a ta,acum este rândul meu,sa te distrug mereu,ca tu în sus ne te-ai uitat,când Ucraina ai atacat,și ne crezi slabi în rugaciune,dar eu fac din tine,tăciune,sa vezi și tu cât este de rău,sa distrugi CUVANTUL MEU.

    RăspundețiȘtergere
  19. an 1 martie 20:14-d-na MARIA n-o sa-ti raspunda- sunt taine care nu pot fi dezvaluite-cred mai curand ca Prunca 7 poate fi un suflet curat in trup matur numai ca acum lumea e terorizata de Putin cu arma nucleara-SA NU UITAM CA BOMBA ATOMICA A FOST ARUNCATA TOCMAI DE AMERICA-probabil au invatat lectia urmarilor de la Hiroshima si Nagasaki-sa ne rugam la DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI SA FIE PACE

    RăspundețiȘtergere
  20. E un tilc aici pt ca venirea in Bucovina nu va fi prin nastere ci teofanie pt revenire la viata dupa o viata deja traita cind s.a nascut in Est.
    Va fi de fapt O venire divina chiar Dumnezru insusi Cinea cu misiunea de a reorezenta pe Duhul promis .A fost asociata cu Nama lui Iisus in Apoc unde nu e Biserica

    RăspundețiȘtergere
  21. Draga Maria eu locuiesc lîngă Tecuci, intr un vis demult am vz pe Preacurata ,arată că o prunca de 11 ani,sigur Fff pură, în 3 ipostaze, de atunci mi am schimbat traiul, nu plec nicăieri fără să vb cu Dânsa, adică în gand.

    RăspundețiȘtergere