sâmbătă, 26 martie 2022

ROMANIA ESTE SUB OCROTIREA DUHULUI SFANT !

                           


         

                               Dragii mei,


În această noapte, în timp ce mă rugam cu lacrimi la Dumnezeu şi la Maica Domnului  ,văd cu ochii liberi, adică, cu ei deschişi, văd în aer în faţa Sfintei Icoane cu Maica Domnului şi cu Pruncul în braţe, Harta  României ! 
Dragilor, Harta României era aproape toată roşie cu înscrisuri negre, înscrisuri mai rare !
                         ....
Dragii mei, închipuiţi-vă Harta României precum aceasta de mai sus, numai că ,era toată în roşu, excepţie făcând o mică parte din ea, mai bine spus, Brasov, Harghita,Covasna !
Aici ,în mijlocul roşului intens ,se făcuse o mică fereastră galbenă strălucitoare, tot cu înscrisuri negre. 
                                         http://ipotesti-suceava.pagesperso-orange.fr/images/RomaniaDistricts.jpg..
                                              ---

Excludeţi cu ochii minţii dragilor, culorile portocaliu şi verde din HARTĂ, şi înlocuiţi-le cu roşu intens.
Apoi ,coborâţi spre zona Harghita,Covasna, şi coloraţi cu galben strălucitor această zonă.
Aceasta era tot ce vedeam, în timpul Rugaciunii mele.
Când m-am apucat fraţilor ca sa scriu, nu stiam ce Titlu să pun.
Am scris primul cuvânt România, după care, aud un glas care continuă aşa :
                       "Sub ocrotirea Duhului Sfânt "
  "ROMÂNIA , sub ocrotirea  Duhului Sfânt !" 


Culoarea Duhului Sfânt fratilor, Puterea Sa, este in Roşu in mod expres!
De unde ştiu ?Cititi aici :
Într-o noapte ,mă culcasem pe un aşternut roşu!
Brusc, aud un glas si era după mizeul nopţii, un glas care strigă tare la mine aşa :
           Dă-te jos din pat ,de pe culoarea roşie a Duhului Sfânt !"
Uimită, uluită, mă dau jos din pat şi cu lacrimi îmi cer iertare de la Duhul Cel Prea Sfânt şi mi-am schimbat lenjeria de pe pat în orice alta culoare, numai în roşu sa nu mai fie.  
Aşa cum am mai scris dragii mei, România va fi Viitorul al Doilea Nou Ierusalim! Multi dintre voi,poate nu mă credeţi ! Dar vă implor ca să credeţi, nu în mine, ci în Cuvantul Lui Dumnezeu,in Graiul Duhului Sfant.
 Deoarece,  numai El mi le spune toate,iar eu păcătoasa le scriu. De ce le scriu ? Asa am primit Poruncă de la Mântuitorul Hristos ca să le scriu ,pentru a fi spre întărirea în Credinţă a Semenilor nostri şi spre îndreptarea tuturor.   
Să nu vă îndoiţi fraţilor, sa nu va indoiti nicio clipă de toate câte scriu ! Eu sunt doar condeiul Cuvântului Lui Dumnezeu, aici pe Pământ !
Tocmai din acest motiv ,vă spun vouă ca să nu mai staţi departe de Dumnezeu, de Maica Domnului, de Credinţă în general!
Ci din dragoste şi cu dragoste împliniţi Poruncile Domnului şi veti dobândi mântuirea sufletului !
Rugaciunea dragii mei, Rugaciunea care este graita cu sufletul si cu inima,nu numai cu buzele, ajunge direct in urechile Lui Dumnezeu,ale Prea Sfintei Treimi.
Cuvintele din rugaciunile noastre rostite cu sufletul, iau forma de cerculete aurii si sunt atrase ca de un magnet de Dumnezeu Tatal, de Dumnezeu Fiul si de Prea Sfantul  Duh,facandu-se punte de lumina alba -aurie ,intre Dumnezeu si cel care se roaga fierbinte,adica, cu lacrimi, cu inima si cu sufletul.
Este Sfantul si Marele Post ale PASTILOR sfinte,al PATIMIRILOR Mantuitorului Hristos, si se cuvine ca sa -ncercam sa fim mai buni,mai milostivi si mai iubitori.Sa-ncercam sa ne infranam limba de la clevetire, inima de la rautate si sufletul de intunecatul diavol care umbla si racneste cat il tin rarucnchii ,ca sa ne inghita,ca sa ne prinda in ghearele sale pentru vesnicie.
Sa ne imprejmuim trupul ,inima si sufletul, cugetul si toata fiinta noastra,cu iubire, cu Credinta , cu dragoste si cu nadejde in Bunul Dumnezeu si in Maicuta Domnului cu Sfintii Sai,Carora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!
                                    Cu dragoste şi preţuire,
                                                          Maria.




7 comentarii:

  1. Dinainte de revoluție profetul indian a spus ca România va fi al doilea Ierusalim.

    Profeția lui Gupta Swami despre țara noastră: ”România va fi cea mai importantă țară din lume!”
    Profetul a revenit în România în anul 2004. A avut vești bune, dar și foarte proaste pentru români. Veștile proaste au fost legate de liderii care îi vor urma lui Nicolae Ceaușescu, care vor fi mult mai răi decât fostul dictator.

    „Să vorbim despre ceea ce va fi, despre România şi poporul său. Se va declanşa altă revoluţie română, una cu totul diferită de cea din 1989. Guvernarea va fi brutală şi va arăta aproape ca o dictatură, deşi se va numi, în continuare, democraţie. Românii o vor duce extrem de rău. Viaţa lor va fi mai cruntă ca pe vremea lui Ceauşescu. Legile vor fi deosebit de aspre, conducerea va fi violentă şi necruţătoare. Criza se va adânci, iar cei care i-au ales pe reprezentanţii lor vor înţelege, într-un târziu, că prin înlăturarea lui Ceauşescu au adus la conducere sute de dictatori, mai cruzi şi mai lacomi decât răposatul şi că, de fapt, în România, prin revoluţie ”s-a evoluat” de la rău la foarte rău”, spunea în 2004 profetul Gupta Swami.

    https://youtu.be/SlRmV3I4qa4

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu credinta in Dumnezeu și Maica Domnului vom trece peste toate,
    Românii s-au cam invatat sa se vaite, vorba la un preot,
    Noi o ducem rău?
    Nu de ce avem vrem mai mult si mai mult.
    Cred ca are dreptate într-un fel.
    Pe alta parte sunt oameni care o duc mai rău,
    Ne luăm mereu după ce spun altii,mai mari ai lumii,care vor sa bage spaima în oameni,
    Parerea mea Sa rămânem mai optimiști sa nu mai credem tot ce se vehiculează în mass media.
    Baga panica in oameni.
    Dacă ai nădejde si credința curata și adevarata in BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului nu ai de ce te teme,sa nu ne temem sa fim cu inima la gât.
    Poporul român dacă îl lași în pustiul Sahara nu moare de foame se descurcă.
    Asa sa gândim : ne descurcam cu ajutorul lui Dumnezeu.
    Va spun o realitate care am trait-o de copil,tin minte ca sa terminat alaiul si trebuia sa cumpere porumb tata să-l macină la moară a durat câteva zile până sa rezolvat problema.
    Mama tin minte ca a facut o mamaliguta din ultimul ciur de mălai și ăla era,am mâncat toți 6 atati eram 4 copii si părinții și am văzut cu ochii cum acea mamaliguta am mancat din ea si nu scadea.
    M-am uitat la mama ea la mine si am plâns că am inteles lucrul lui Dumnezeu, minunea.
    Mama era o femeie foarte credincioasă din părinți la fel de credincioși.
    Am trăit multe minuni,de aceia zic sa avem credința curată, puternică însoțită de fapte si vorbe bune si Dumnezeu nu ne lasă.
    Un post usor si binecuvântat.🙏🙏💐🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Masinca surioara,cu faza asta,m_ai uimit TOTALMENTE!Ma bucur cu lacrimi siroind.Da,Masinco,faci parte dintr_o familie binecuvantata.Te iubesc.Pa,pa.Chiar de chiar,m_ai dat pe spate.

      Ștergere
  3. BASESCU OMUL LUI SOROS!-asta da tradare de neam si un scorpion periculos si avid de putere si avere-se si vede ca mai marii lumii nu vor trece neobservati de dreptatea DIVINA

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar de ce au văzut acum?
    De ce nu au văzut când a candidat la președinție?
    Oare este singurul ?
    Doamne Ajuta poporului român care așteaptă mila si iubirea Ta Doamne.
    Singurul care nu ne trădează niciodată este Dumnezeu.
    Adevarat privește lumea,iubeste-o dar detaseaza-te ea.🙏💐

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevărat, asa este !Noi sa credem in Dumnezeu și sa ne rugam Lui și măicuței Domnului căci v-om fi protejați de toate relele!

    RăspundețiȘtergere
  6. pt Masinca-sforile au fost trase asa ca Basescu a profitat este demagog si toti politicienii de dupa zisa revolutie -DUMNEZEU le arata calea dar unii sfarsesc tragic

    RăspundețiȘtergere