miercuri, 30 martie 2022

MARIA, CINEVA ACOLO SUS ,TE IUBESTE !

                              

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"                                                                                                                                                             

                              Dragii mei, 

În aceasta seara,in  timp ce scriam aici pe Blog la articolul anterior,nu stiu cum se intampla, dar  ochii mi s-au închis pentru o clipă,iar noaptea se topeste.
Se deschide un Cer albastru violet, ca un tunel în Cerul de noapte.
Acest Cer albastru violet, era ca o punte de la mine si până dincolo de Cerul obisnuit. 
Era Cerul LUI  DUMNEZEU  care s-a deschis, precum un tunel albastru violet cu lumini aurii.
În acest Cer din Cerul nopţii, a răsărit sub privirea ochilor mei închişi,a aparut  un Soare care nu lumina în jurul său, nu dădea lumină, noaptea rămânea tot noapte.
Era un Soare un pic mai mare, decât Luna de pe Cer.
 Un Soare care a coborât până la mine, un Soare care  mi-a cuprins faţa mea toată, ca o îmbrăţişare în inima lui.
Simţeam o alinare dumnezeiască, o căldură extrem de plăcută de care nu aş fi vrut sa mă mai despart niciodată.


Soarele LUI  DUMNEZEU s-a lipit de fruntea mea şi acolo a rămas preţ de câteva secunde.
Eram învăluită în căldura lui, în lumina lui, era ceva cu adevărat dumnezeiesc.
Şi aud un glas, care exclamă :
               
                  "Maria,Cineva acolo Sus, te iubeşte !
                Te iubeşte acolo Sus !"
                            DUMNEZEU!"
Apoi dragii mei, aud chiar glasul Lui
 Dumnezeu,Glasul Duhului Sfant care spune asa: 

            "Şi Cuvântul Meu, Îl însoţeşte Cuvintele  acestea şi le sprijină !"
  Dragii mei, m-au cutremurat la propriu aceste Cuvinte ale Lui Dumnezeu, si am spus in gandul meu:   
Doamne Dumnezeul meu şi al nostru al tuturor, şi eu TE iubesc infinit de mult, si -Ti multumesc tot infinit de mult, pentru tot ce mi-ai daruit si-mi daruiesti Doamne.
 Îţi făgăduiesc că ,voi face tot ce voiesti Tu Doamne, in fiecare clipa a vietii mele.Voi scrie Doamne CUVANTUL Tău, in aceste Cuvinte pe care Tu mi le-ai grait Doamne.
Le voi scrie Doamne ,le voi scrie cu dragoste ,cu smerenie şi cu iubire de Semeni !
Voi împlini Voia Ta Doamne,chiar şi cu preţul vieţii mele.
Dumnezeu ne iubeste pe toti dragii mei, deoarece,toti suntem Fiii Săi! Si nu ne cere decat, sa credem in El si sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine.
Dragilor, rugaţi-vă Bunului Dumnezeu si Maicutei Domnului pentru iertarea pacatelor,pentru mantuirea sufletului. Spuneţi toată durerea voastră şi tot necazul vostru şi veţi rămâne uimiţi de cât de repede vi se va împlini Rugăciunea inimii.


     Maica  Domnului ne este grabnic ajutătoare nouă păcătoşilor, cu Rugaciunile Sale către Fiul Său şi DUMNEZEUL nostru.
Nu vă îndoiţi dragii mei, ci îndrăzniţi cu dragoste si cu smerenie a vorbi cu DUMNEZEU şi cu MAICA  DOMNULUI, cu ale voastre cuvinte spuse din inimă !
Dumnezeu si Maicuta Domnului sunt cei mai buni Prieteni ai nostri care,niciodata nu ne vor nedreptati.
Purtati la gât o Cruciulita sfintita sau daca nu vreti ca s-o purtati la gât,atunci, puneti-o intr-un buzunarel, in geanta,oriunde,doar sa nu va lipseasca niciodata indiferent unde mergeti sau ce faceti.
Sa nu uitam a multumi Prea Sfintei Treimi si Prea Sfintei Nascatoarei de Dumnezeu,pentru faptul ca suntem in viata,suntem sanatosi si ne bucuram de toti cei dragi inimii noastre.
Sa cerem de la MANTUITORUL nostru IISUS HRISTOS si de la Prea Curata Fecioara Maria,doar sanatate,intarire in Credinta si mantuire sufletului nostru.
                                 Cu dragoste şi preţuire, Maria.

2 comentarii:

  1. SFANTA TREIME și MAICA DOMNULUI,cu adevărat ca doamna Maria este iubita în Cerul Sfânt,Ea a fost aleasa sa scrie profeții de la DUHUL SFANT,ca întreaga lume sa se lepede de satana,sa își ia Crucea și sa-l urmeze pe IISUS HRISTOS și Sfânta FECIOARA Maria,care au suferit pentru noi pacatosii.Cat de frumoase mesaje Divine scrie doamna Maria din anul 2012.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este doamna Maria
    Chiar va iubește BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului.

    RăspundețiȘtergere