duminică, 13 martie 2022

UCRAINA SI ROMANIA , UNITE LA SUFERINTA !

                                              13 Martie 2022,ora 5,11 !

                                                  Dragii mei, 


In aceasta dimineata,ma trezeste o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi arata ceva tare frumos.

Vedeam dragilor, patru brate incrucisate sub forma de X, si 4 stegulete.

Fiecare brat tinea cate un steag diferit,adica, cate un stegulet al Romaniei si un altul al Ucrainei.

.
Ucraina se unise cu Romania si Romania cu Ucraina,iar steguletele erau fluturate in vant.
Era ceva deosebit de placut ,deosebit de frumos si de surprinzator.
Ceea ce facem noi ca popor roman pentru cei care au fugit de razboi, se poate spune dragilor ca ne-a infratit.
Trebuie ca sa fim intotdeauna buni si ospitalieri cu toti cei cre au nevoie de ajutor si sunt la ananghie.
Este minunat si bineplacut Lui Dumnezeu si Maicii Domnului ,ca sa putem ajuta pe cei in necaz si-n nevoi.
Dumnezeu si Maica Domnului sa ne ocroteasca pe noi toti si sa aduca Pacea in lume, Pacea in Ucraina si in sufletele nostre.
Cu dragoste,Maria.

11 comentarii:

  1. Poate ca acele teritorii luate se vor lipi inapoi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am spus ca UCRAINA se va uni cu ROMANIA.Ci doar ca sunt unite acum, in suferinta!

      Ștergere
    2. Mai Jeane, este proorocit ca teritoriile pierdute de Romania, vor fi luate inapoi. Eu nu am vorbit din capul meu ci din proorocirea lui Arsenie Boca si Indianul ala care a vizitat Romania. Vise? da visele se vor adeveri.

      Ștergere
  2. Da, dar din 250 de scoli în limba romana ei au mai lăsat doar 9 deși au semnat tratatul de respectare a drepturilor romanilor în teritoriul luat cu forța.
    ROMANII din Bucovina și Basarabia spun ca sint mult mai rai decit rusii comparindu-i cu ungurii-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Odrona militara mica a căzut în Dumitra-Bistrița-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarutmana D-na Maria - Sunteti un suflet bun ,de fapt D-voastra ati unit steagurile .Da romanul esdte bun sdi ospitalier ,dar totusi trebuie sa traiasca . Fireste si mie mi-au curs lacrimi ,vazand acei copilasi cu mamele ucrainience tranzitand Romania . Ca fapt divers trecut de ani buni. Ukraina ne-a vitregit de niste provincii din nord basarbia care ni le-au kuat cu japca. Noi ACUMA I-AM AJUTAT CU COMPASIUNE SI LACRIMI .Aoreciez credinta D-vostra ,eu am trecut peste raul irevocabil ce ni l-au facut UCRAINA .

    RăspundețiȘtergere
  5. George Soros spune ca Rusii cu chinezii sau înțeles și ca am fi prin întrarea lor în Ucraina în al treilea Război mondial.
    În care eu as spune ca va fi un Cistigator necombatant, China-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Unite în suferință pentru ca războiul se apropie de Bucovina și Buceac-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt doamna Maria
    Sunt unite in suferință asa este poporul român este sensibil la suferinta acestor oameni.
    Am văzut mame cu copii cum plângeau, cum sa rămâi de piatră?
    Nu ai cum și suferi din pricina suferinței lor.
    Moldova are multe neajunsuri si la ei sunt mai multi refugiați cu 4% a crescut populația lor.
    Suferim toți ca acesti oameni au rămas fără nimic, trebuie ajutați si ei si semenii noștri ca avem destui care au nevoie de ajutor.
    Nici noi nu suntem bogați,dar cum e romanul milostiv da din puținul lui.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să binecuvinteze poporul român și lumea întreagă 🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  8. sa ne amintim ca LVOVUL =LESII erau de origine poloneza si ne-a invadat pe noi-acum orasul este in Ukraina si peste 1 milion de ukraineni s-au refugiat la polonezi-la origine ZELINSKY este polonez chiar numele il declara- am spus si repet orice popor are uscaturile lui

    RăspundețiȘtergere