miercuri, 18 noiembrie 2020

UN CUTREMUR INTENS LA SUD ,SUD -EST !

                                                       18 Noiembrie 2020,ora 2,09 !


                                     Dragii mei,

În aceasta noapte(dimineata),m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte,si-mi arata o incapere inspre Sud,o incapere normal mobilata.

La un moment dat,toate obiectele din acea incapere au inceput a se clatina din ce in ce mai tare.

Incepuse un Cutremur intens,un Cutremur ce parea ca nu vrea sa se mai opreasca.

Dragii mei, din pacate,vom auzi de un astfel de Cutremur intens.Unde anume se va produce sau cand, nu mi-a descoperit Duhul Cel Prea Sfant!

Sa ne rugam Prea Sfintei Treimi si Prea Curatei Fecioare Maria,ca sa ne ocroteasca cu mila si cu iubirea Sa de oameni,ca sa nu-si intoarca Faţa Sa de la noi Fiii Săi.

Sa fim buni fratilor ! Sa fim milostivi si iubitori! Sa ne punem toata nadejdea noastra in Bunul Dumnezeu si in Maicuta Domnului,  si vom fi ocrotiti si mantuiti.

                        Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Slovacia face trei testări în masă până la Crăciun, pentru a reduce numărul de infectări cu Covid. „Am descoperit o armă atomică împotriva virusului”
    Premierul Slovaciei apreciază că vor fi necesare între 7 şi 11 milioane de teste de antigen pentru a scădea numărul de infectări cu Covid sub pragul de 500 de zi până la Crăciun-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI S-A ne apere pe toți Cu puterea lui cea mare.
    Cu mila si cu îndurare.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere