vineri, 13 noiembrie 2020

LUMEA CERE 180 METRI CUBI ,INGUSTIMEA !

                                                     12 Noiembrie 2020,ora 5,34 !

                                          Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata,ma trezeste un glas care spune ceva mai complicat si greu de talcuit.

Iata ce spunea glasul:

                    "Marea parte din toata lumea,cere 180 metri cubi îngustimea !"

Iar ceea ce auzeam dragilor, vedeam si scris sub un Cer de noapte,in aer.

Ce inseamna acest Mesaj,nu stiu a va spune.Dar stiu ca la un moment dat,vom auzi de acest Mesaj.

                               Cu dragoste,Maria.

11 comentarii:

  1. E o problema mai grea...Ingustimea creierelor de roman care asteapta A Doua Venire pe net?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 11.06 si eu gindean ca tine,dar mi-am schimbat parerea,am citit o carte si am inceput sa cred,Iisus a promis ca va reveni pe Pamint, planeta pe care a trait ca simplu muritor. Dar,nu se stie cind,poate peste mii de ani.

      Ștergere
  2. E greu de tâlcuit ma gandesc numai la acei ghetaricare se topesc
    Cine stie doamna Maria ce ne mai rezervă viitorul.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ni se îngustează dreptul la oxigen.

    RăspundețiȘtergere
  4. 11.06 :)))))))))))) Am ras cu lacrimi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceva care se poate masura in metri cubi

    RăspundețiȘtergere