sâmbătă, 14 noiembrie 2020

ADEVARUL DUHULUI SFANT,ESTE UN MUNTE DE ADEVAR !



                                Dragii mei, 

În aceasta după amiaza,mare mi-a fost bucuria cand ,mi-am auzit propriul glas care spunea asa:

                      ”Sufletul meu alearga după Mesaje.
               Numai Dumnezeu sa le stropeasca pe acelea care,țin un munte de Adevar.
Dar un alt glas intervine dragii mei, si -mi confirma:
                   Da! Toate câte tu scrii ,este ADEVARUL  DUHULUI SFANT si țin în ele, un Munte de Adevar!”  
Dragii mei prieteni ,si mai puțin prieteni, ca sa nu spun dusmani, oare ce DOVEZI ne mai trebuie, ca sa credem in ADEVARUL  DUHULUI SFANT? 
Sa nu va indoiti dragilor de toate cate scriu,pentru că nu de la mine scriu, ci de la DUHUL CEL PREA SFANT si de la MĂICUȚA  DOMNULUI.
Daca ceva nu va place sau nu credeti in ceea ce cititi pe acest Blog, căutati ca sa va abtineți de la cuvinte răutăcioase si jigniri. Este cel mai bine asa,ca sa nu va mai adaugati alte păcate in plus ,față de cele adunate in suflet până acum. 
Păcatul cel mai mare,este HULA impotriva DUHULUI SFÂNT,si care păcat , nu se iarta niciodata, nici aici pe pământ si nici in viata vesnică.
Si-atunci ,la ce bun sa ne exprimam urât si sa jignim?
Eu voi fi aici pentru voi toti,neconditionat ,zi de zi si noapte de noapte.
                                       Cu dragoste,Maria.

17 comentarii:

  1. Niste conversatii, mesaje legate de ce a pus deoparte nea Dragnea, si pe la amante?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ești total nesimțit. De ce te legi mereu de această doamnă, ce ți-a făcut??? Ea nu face decât sa scrie ceea ce Dumnezeu îi transmite ptr noi.
      Eu nu sunt ortodoxă, dar am un respect deosebit ptr această confesiune și față de doamna Maria.

      Ștergere
  2. Maria daca imi aduc bine aminte ai avut un mesaj despre Piatra Neamț?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva despre un incendiu.

      Ștergere
    2. Ca să ajungi in rai ai nevoie de multe lupte și multă pregatire. Așa este pe acest site! Că să ai parte de "Cuvântul lui Dumnezeu dacă nu ești pregătit poți fi și rănit.
      Nu sunt atât de periculoși cei care amenința cu cuvinte urâte poate auzului care fura și ele energie cat cei care cunosc tainele cuvântului și ne rănesc "cu bună știință" malefici le spun acuș că să fie demascați nu că nu ar mai face-o și sunt câțiva pe acest site.

      Dar cel mai rău pedepsiți sunt cei care fac răul cu bună știință, intenționat exact că și crima când e cu premeditare e pedepsica mai mare căci "precum în cer așa și pe pământ".

      Ștergere
  3. Poate aflam vreodata daca mai apar fetele traficate de Dinca.

    In America nu s-a clatinat nicio masina a lui Biden , Sorina a ramas bine merci adoptata in America , pandemia se sfarsea in 2 luni.

    „În aceasta dimineata,m-a trezit un glas care, spunea ceva ce ne dorim cu totii ca s-auzim.
    Glasul spunea asa:

    „Pandemia!

    Gata,tulburarea Pandemiei s-a potolit !”

    Asadar dragii mei, iata ca Pandemia se va potoli.Nu mai trebuie sa stam cu frica-n sân că va urca asa precum auzim in toata mass-media ca se asteapta un varf,un punct culminant.

    Nu va exista asa ceva. Nu acum cu acest val si sa speram ca nu se vor adeveri scenariile unor persoane care ,vor cu adevarat sa vada cum e in apocalipsa pandemiei si ne spun ca in toamna va urma alt val si mai rău.
    Gata cu scenariile,v-ati inselat domnilor in privinta PANDEMIEI in Romania!
    V-am spus ca DUMNEZEU si Maica Domnului apara Raiul Său de pe Pămant;nu tine cont de scenariile oamenilor!''

    http://mariaghiorghiu.blogspot.com/2020/04/pandemia-pleacase-potoleste.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pandemia e pe hirtie,a avut dreptate Maria

      Ștergere
    2. Sa fie foarte clar, fara vaccin omenirea nu scapa de pandemie. Nu o sa ne ajute niciun extraterestru. Ce este asa de greu de înțeles? ___

      Ștergere
    3. Vaccin nu o sa fie,asa cum nu e nici pentru sida.

      Ștergere
    4. Hello ia vacacinul pana nu mai poti si taci.E asa de greu de inteles?

      Ștergere
    5. 9:12Nu vaccin spune clar Robert Kennedy.Modifica ADN-ul cu consecinte grave

      Ștergere
  4. E...Maria mizeaza pe uitarea noastra. Stim ca romanii sunt amnezici si tocmai de aceea repeta mereu istoria crunta, de sclavi in propria tara, dar nu toti uitam repede. Tocmai de aceea am si decis sa merg cu Dumnezeu si numai cu El. Ca sa nu-mi mai scrie amnezicii viitorul prin proastele alegeri pe care le fac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ai fi citit Biblia unde se scrie că Biblia a fost scrisă o data pentru totdeauna iar apoi spune Dumnezeu: "Va voi vorbi prin prooroci". Deci e cam obigatoriu sa ascultăm aceste mesaje care pe langa avertismente și învățăminte sunt mult mai mult de atât dar tot citind vei înțelege de ce.

      Ștergere
  5. Are dreptate 22,10 si eu imi aduc aminte de acel mesaj ceva cu Piatra Neamț
    Ceva mai din vară.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne Iartă ne, Ajută ne si ne miluieste.

    RăspundețiȘtergere
  7. CARE ESTE ADEVARUL DUHULUI SFANT ca nu scrie in mesaj!

    RăspundețiȘtergere