sâmbătă, 28 noiembrie 2020

SALVAREA ROMANIEI DUHULUI SFANT !!! ROMANIA DUHULUI SFANT, VA FI SALVATA DE PATRU TINERI !

 


                               Imagine similară
  
                                          Imagini pentru HARTA ROMANIEI       .

                28 Decembrie 2019,ora 16,34 !

                                   Dragii mei,

În aceasta după amiaza ,in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas care spunea ceva minunat despre Romania Duhului Sfant.
Glasul spunea asa:
             "România Duhului Sfant !
              Patru tineri salvatori ai României Duhului Sfant!
          Romania Duhului Sfant ,va fi salvata de 4 tineri!"
După care,glasul nu mai spune nimic.
Dragii mei, am scris adeseori (si nu de la mine am scris ,ci de la Duhul Cel Prea Sfant)ca Romania va trece prin foc si prin sabie pentru a putea deveni al Doilea Nou Ierusalim.
Romania va trece printr-o Revolutie sangeroasa după care, MINUNILE Ceresti vor acoperi Romania Duhului Sfant!
Sa nu ne pierdem nadejdea si Credinta in Bunul Dumnezeu si-n Maicuta Domnului,ci sa ne inchinam cu toata inima noastra si din tot sufletul nostru,cerand ajutor divin si iertare a păcatelor noastre.
Toate cate vom cere,pe toate le vom primi la timpul oranduit de Dumnezeu.
Sa fim buni fratilor, sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine si niciodata sa nu abandonam Sfanta Biserica.
Sfanta Biserica fratilor, sa ne fie prima NOASTRAcasa din viata noastra,apoi ,casa de acasa sa ne fie a doua casa.
Sa multumim Domnului si Maicii Domnului pentru toate cate am primit si primim,pentru faptul ca suntem sanatosi si-i avem pe cei dragi langa noi.
Prieteni dragi, care vor fi cei 4 tineri care vor salva Romania Duhului Sfant,eu nu stiu a va spune, deocamdata.
Ceea ce stiu dragilor, este faptul ca ,asa va fi precum mi s-a grait si mi s- aratat.
As dori ca sa precizez faptul că, eu nu oblig pe nimeni ca sa creada in toate cate gaseste scris pe acest Blog al Lui Dumnezeu,ci fiecare, este liber ca sa aleaga ce-si doreste a citi; a se documenta.
Asadar,rog pe cei care nu stiu inca , ca suntem liberi a ne exprima cum dorim si cand dorim,si ca nu e nevoie ca sa mi se spuna ca ,toate cate eu scriu ar fi de la draci.
Dracii fratilor, nu indeamna la iubire si nici sa mergem la Sfanta Biserica ca sa ne spovedim si sa ne impartasim.
Dracii indeamna oamenii la dezbinare,la ură,la indepartarea de HRISTOS si de MAICA DOMNULUI,la indepartarea de Sfanta Biserica.
As vrea sa vad si eu, unde am scris ceva impotriva Sfintei Biserici ,ceva impotriva iubirii faţă de Aproapele nostru,ceva care sa incalce PORUNCILE DOMNULUI.
Asadar,rog pe cei care sunt prea zelosi,sa dea dovada de cumpatare si de buna crestere!
Se stiu ei care sunt!
                                  Cu dragoste,Maria.

10 comentarii:

  1. Poate sunt ce-i de la aur noul partid!!! Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 12;54, Doamne sfinte, nu stiti ce vorbiti! Lupi in haina de oaie, ati prefacuti in credinciosi,, etc- tot Soros ii pastoreste si pe ei. Nu partidele salveaza aceasta tara, ele o ingroapa.

      Ștergere
  2. Asa a Salvat si Stefan cel Mare Moldova pe vremea extinderii maxime a imperiului Otoman sub Soliman-Magnificul prin credinta ortodoxa si singe de tineri osteni.
    Acum avem nevoie doar de singe nou in sistem la alegeri de crestini adevarati nu de Ateii lui Soros de la USR sau evreii lui Iohannis de la PNL Evreiesc-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Austriecii prietenii lui Iohannis de la Sebes, mai construesc o fabrica de tocat lemnul in Depresiunea Brasovului care in zilele astea sufera deja de Smog si o alta in Bucovina numita asa de Austrieci si care inainte se numea Arboroasa silabe pe care austriecii nu le puteau pronunta-craciun

    RăspundețiȘtergere
  4. Iohannis s-a impaunat electoral cu conducta de gaz BRUA facuta de Transgaz dupa initiativa,proectul si executie majoritara de guvernarea Pe Se De cu fonduri europene si nationale pe teritoriul Romaniei,Bulgariei,Ungariei pina in Austria-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 20;48 S-a impaunat sau nu, prin conducta trece gazul romanesc spre altii, iar romanii nu primesc nici 1%. Asa este contractul, indiferent cine l-a facut.

      Ștergere
    2. Asa este,e un " merit" apolitic

      Ștergere
  5. Doamne Ajuta
    Doamne Ajuta doamna Maria
    Poate aude rugăciunile noastre BUNUL DUMNEZEU SI ne scapa de tot raul care sa instalat în țară noastră.
    Am o credința că vom scapa asa simt.
    O sa avem o schimbare mai mult ca sigur. Sa le ajute Dumnezeu și Maica Domnului la cei de o credința și o dragoste de popor și de țară.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi amintesc cand veneau mesajele despre adevarata revolutie, lumea comenta ca nu este nici un motiv pentru ea si ne gandeam ca ce ar putea sa se intample ca oamenii sa iasa in strada. Si uite ca n/aduce anul ce poate aduce un anumit moment in viata...

    RăspundețiȘtergere