joi, 9 iunie 2016

CUTREMUR DE 7,4 GRADE ! ADEVĂRUL !


                                                 Noapte de 8 -9 Iunie 2016,ora 0,45 !

                                             Dragii mei, 


                               Image result for SEISMOGRAF.

În aceasta noapte, in timp ce scriam aici pe Blog, văd dragilor în stanga mea plutind în aer,chiar lângă mine înspre Sud-Est, vad o stire ca un Link, în care scria cu albastru îngroșat ,așa:

              ”Adevărul...., un Cutremur de 7,4 grade !”

După care dragilor, acest link dispare.
Dragii mei, cuvantul ”Adevarul ” din link, poate sa însemne chiar Adevarul despre un asemenea Cutremur, sau numele unui ziar.
Linkul,mai avea si multe randuri marunte scrise,pe care nu le intelegeam.
Tot ce primesc, primesc grăit in Limba Româna.
Din nefericire dragii mei, vom auzi de un CUTREMUR mare, de 7,4 grade,care se va produce pe undeva.
Unde va fi si când va fi, eu nu stiu a vă spune.
Sa ne rugam însă ,la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI, ca sa fim ocrotiti si ocoliti,de asemenea Cutremure devastatoare.
Doamne ,Te rugăm ajuta-ne si ne ocroteste ,Amin !                                  Cu dragoste,Maria.
  

56 de comentarii:

  1. sa speram ca nu este la noi-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. desi daca e scris de ziarul nostruADEVARUL ar trebui sa fie o alarmare pentru oficialitati si nu numai-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. iar daca link-ul e in romana e foarte grav-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Craciun,in legatura cu visele dv. despre cutremur in Romania in perioada 5-19 iunie. Ce element v-a facut sa credeti ca e vorba de anul acesta? Fiul dv. nu vine in fiecare vara in concediu acasa? Sau premonitiile dv. se implinesc totdeauna intr-un interval scurt de timp? Multumesc.

      Ștergere
  4. coraborat cu visele mele si cu previziunea doamnei Maria din 28 februarie anul acesta cu al treilea cutremur mare ar trebui cu foarte mare probabilitate sa fie la noi in romania pina duminica 12 iunie in spre ziua inainte de trezirea din somn si ar fi la fel de mare ca si cutremurul din 1977 cind au murit circa1500 de romani si au cazut zeci de case in bucurestisi de la zimnicea pina dincolo de iasi.iar daca adaugam acum si cutremurul din municipiul sacele de linga brasov avem si precursorul de 3,9 grade richter cea ce creste la maxim probabilitatea unui cutremur devastator in romania pina duminica 12 iunie 2016-craciun petru-sibiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc pentru precizari. Intr-adevar sunt mai multe elemente care conduc catre aceasta concluzie.

      Ștergere
  5. Sa ne rugam la Dumnezeu sa ne ierte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar a fost cutremur la 05.08 sa resimtit in hunedoara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cutremurul resimtit de dv in Hunedoara a avut epicentrul in Serbia (magnitudine 4,8) si a fost unul de suprafata (adancime 2 km). Cel "ca in 1977" ar fi unul de adancime,cu epicentrul in Vrancea.

      Ștergere
  7. Sa fereasda bunul Dumnezeu pe romini noștri oriunde s-ar afla de cutremure.doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tot ce este programat sa se intample,se va intampla indiferent ce-am face.

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca este la noi daca a-ti vazut si litere marunte si este un link real ,va fi ca in 1977 si foarte repede probabilitatea viselor mele din pacate se apropie de certitudine si asta pina in 3 zile la sosirea sotiei de la tara si la jumatatea intervalului prezis[6-19 iunie] deci pina duminica 12iunie 2o16-craciun petru sibiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai fratilor...vb serios..? Eu plec din buc pe 22 deci, anuntati-ma si pe mine sa plec mai devreme! Stau intr-un bloc din 74 cu 10 et si nu vreau sa ma faca piftie!..Adica eu ca eu, dar fetitele mele au toata viata inainte! Marele cutremur artificial trebuia sa fie in 2012 dar Domnul a amanat din dragoste pt noi. Ce stiu eu e ca va pune la pamant capitala si imprejurimile..ce-o fi o fi..

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  10. Dumnezeu trimite mesajele in limba materna a receptorului, ca sa fie intelese! Doar nu crede cineva ca El, creatorul a TOT CEEA CE ESTE ar avea vreo problema in vreun domeniu....

    RăspundețiȘtergere
  11. NU va mai ganditi la cutremur ca il atrageti! Ganditi la pace, bucurie, bunastare, chiar daca acum nu este asa. Gandurile sunt energie creatoare care se materializeaza mai devreme sau mai tarziu. Cu grad

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OK. cu drag,dar ce grad ai,ha,ha,ha...sa mai si glumim,sa nu ne mai gandim numai la lucruri rele,Vasi

      Ștergere
    2. :)))) Eu am "grad" mare de iubire, dar am vrut sa fie "cu drag" ....

      Ștergere
  12. Si totusi dna Maria,dvs ce simtiti?Credeti ca bate la usa cutremurul in Romania?Mesajele primite nu spun locul,tara unde va avea loc acest eveniment neplacut dar inima ce va spune?Alina

    RăspundețiȘtergere
  13. visele cu cutremurul au inceput de la inceputul lunii februarie deci mai bine de 4 luni cu localizare in rominia si a perioadei de timp nu e deloc un timp scurt iar baiatul nu cred ca mai poate veni si la anul-unul din motive ar putea fi si un razboi, nu vedeti ca toti expertii spun ca nimeni nu a putut si nu va putea prevedea un cutremur-craciun

    RăspundețiȘtergere
  14. Istrate spunea parca ceva de cifra 10.Si eu sunt panicata iar asta nu e un lucru bun.Cu siguranta sunt multi ca mine.Mai ales ca sambata seara trebuie sa particip la o nunta in Bucuresti(eu fiind din Buc dar locuiesc cu sotul si cei 2 copii in Peris-Ilfov).Voi incerca totusi sa nu ma mai gandesc:( Faca-se voia Domnului...Alina

    RăspundețiȘtergere
  15. Alina draga mea, ceea ce eu simt in sufletul meu, doar DRAGOSTE infinita si lacrimi cu Rugaciune, cred ca acest CUTREMUR asteptat in România,nu va avea loc incă!
    Acest CUTREMUR de 7,4,se va produce pe undeva in Lumea asta mare ,si sa ne rugam ca sa nu faca prea multe victime sau deloc.

    RăspundețiȘtergere
  16. 7,4 e un cutremur maricel si daca mai e si nitel la suprafata se va simti ca si cum ar fi de 8 sau 9 pe richter. vai de noi..

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumim, doamna Maria, cuvintele dumneavoastra linistesc pe cei tulburati.

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc pt raspuns.Alina

    RăspundețiȘtergere
  19. peris locul de unde au plecat cu un tren plin sovieticii dupa mineriadele din 1990 si 1991 ,iar securistii motae aici pe blogul doamnei Maria in loc sa le caute casele conspirative ,astia au cumparat cel putin cite 2case cu sume simbolice de la stat iar securistti in loc sa faca o situatie cu ei ne ameninta pe noi. vedeti ma securistilor citi au case duble de la stat mai ales in zone strategice ,linga unitati militare si poligoane de antrenamente sunt cei mai multi care au introdus comunismul in anii 5o si au lucrat la unitati de securitate ei si fii lor conservele rusilor-craciun

    RăspundețiȘtergere
  20. peris locul de unde au plecat cu un tren plin sovieticii dupa mineriadele din 1990 si 1991 ,iar securistii motae aici pe blogul doamnei Maria in loc sa le caute casele conspirative ,astia au cumparat cel putin cite 2case cu sume simbolice de la stat iar securistti in loc sa faca o situatie cu ei ne ameninta pe noi. vedeti ma securistilor citi au case duble de la stat mai ales in zone strategice ,linga unitati militare si poligoane de antrenamente sunt cei mai multi care au introdus comunismul in anii 5o si au lucrat la unitati de securitate ei si fii lor conservele rusilor-craciun

    RăspundețiȘtergere
  21. asa de slabi sinteti ma nu a-ti fost in stare nici sa-mi aflati ID-ul de ma intrebati pe mine si-mi blocati pagina securistilor -craciun

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) Draga mos Craciun,tu chiar esti dragut...Eu "Craciunita" chiar nu sunt spion securist.Tu singur ai apasat pe ce nu trebuia si ti-ai blocat pagina.
    Imi cer iertare daca te-am speriat cu acel "cutremur" din viata ta,dar vroiam doar sa-ti arat ca asta faci tu cu unii oameni mai creduli de aici-ii tot sperii cu cutremurul de vreo cateva saptamani.Dar acest "cutremur",tot vorbind despre el, poate veni chiar in viata ta.Esti un om inteligent,cu siguranta mai inteles acum.
    Te imbratisez cu drag,mosul meu drag si nelinistit :)
    Promit ca nu mai glumesc!

    RăspundețiȘtergere
  23. sa nu ne panicam...ideea e ca orice s-ar intampla...sa nu incetam a ne ruga!

    RăspundețiȘtergere
  24. eu dimineata...am visat data de 14 iunie 2016...adica marti...va fi ceva sau nu...nu stiu...eu ma gandeam la cutremur...

    RăspundețiȘtergere
  25. si mai sinteti acuzati ma securistilor ca in loc sa aparati aceasta tara a-ti planificat si supraveghiat devalizarea ei prin distrugerea bancorex bancoop si de moartea prin genocid a mai multor romani decit a fost acuzat ceausescu de asta s-a distrus aceasta tara ,v-a intetesat doar banii vostri si ati patronat distrugerea tarii-craciun

    RăspundețiȘtergere
  26. Bai mos craciun ai iesit la pensie acum stai la ghicite si la sueta c Bai cutremur ba nui la ghici.Ia mai laso pe stimabila doamna MARIA GHIORGHIU .)sa ne vb dansa.

    RăspundețiȘtergere
  27. doamna Maria scrie in fata la postari, pe voi va intereseaza comentariile politice si va deranjaza ale mele ca se citesc si inteleg greu de voi ca sint scrise cu litera mica,multe si poate mai sinteti si mahmuri de asta noapte-craciun

    RăspundețiȘtergere
  28. Doamna Maria scriați acum ceva timp de o cunoștinota însărcinată în 2 3 luni ... apoi ați văzut ca o sa fie un cutremur când ea avea but mai mare 8 luni ?? Șiați precizat făcând un calcul ca în iunie ar avea 8 luni ?

    RăspundețiȘtergere
  29. M-am speriat foarte tare cu aceasta veste!Poate se indura Bunul Dumnezeu de noi!

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu va fi nimic...nu acum...pana la toamna mai vorbim.Va fi liniste la noi acum! Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ia mai lasane bai cracin ""mos craciun" sa o ascultam si sa citim ce posteaza doamna MARIA GHIORGHIU! cu tine ne mai auzim in luna decembrie de luna cadourilor . Hiberneaza pana atunci.

    RăspundețiȘtergere
  32. ei securistilor a mai trecut o noapte,tot aici sinteti,cred ca voi sinteti din bucuresti si va e frica de cutremur dar sinteti prea mindri sa recunoasteti,oricum de cutremur mai scapam dar de rusi mai greu,cum e cu mihailesti e scrisoarea lor sau nu,am inteles ca mi-ati aflat si ID-ul-craciun

    RăspundețiȘtergere
  33. da 18,38 si eu am visat o data anume,nu mai stiu daca am notat pe un ziar care nu-l mai gasesc,am zis ca e o prostie.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  34. La postarea cu vecina insarcinata nu era vrb de cutremur ci de razboi

    RăspundețiȘtergere
  35. nu-i adevarat o spune si ziarul ADEVARULvazut de doamna Mariavoi a-ti ramas tot la ziarul vostru PRAVDA.va fi cutremur ve-ti vedea-craciun-si totusi se misca[pamintul sub voi ]si voi dormiti.

    RăspundețiȘtergere
  36. A trecut si ziua de 12

    RăspundețiȘtergere
  37. dar nu si intervalul 6-19 iunie. sotia e tot la tara, dupa asta promit sa ma retrag oricum nu scapam de ce a vazut doamna Maria care citeste ziarul viitorului ADEVARUL nu ca altii care citesc numai ziare vechi si cazierele-craciun

    RăspundețiȘtergere
  38. Eu va cred domnule Craciun.Zi de zi va citesc comentarile .Imi cer scuze ca nu am comentat pana acum .dar vad ca lumea va critica aiurea .Nu au nici un drept fiecare scrie ce simple .Cu drag Carmen .

    RăspundețiȘtergere
  39. nu m-a criticat nimeni ,doar securistii care sint deranjati de scrisul marunt si des intrucit ei imi citesc toate comentariile din obligatie chiar inainte de a le aproba doamna Maria, inclusiv pe cele mai dure la adresa lor care nu au aparut pe blog dar care ei le-au citit si inregistrat si sint deranjati ca sint multe.-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  40. Domnule Crăciun azi dim a fost cutremur in Vrancea de 3 grade la ora 3 si 16 minute .Carmen .

    RăspundețiȘtergere
  41. Eu cred ca va fi cutremur mare la zoo de sărbătoare (noaptea ). Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  42. Cutremurul mare va fi la o zi mare (sarbatoare)noaptea .Carmen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va rog ne puteti spune de ce credeti cz va fi noaptea. Dl craciun a explicat ca datorită viselor crede ca ca fi intr o anumita perioadă dar dvoastra nu ati explicat. Se poate sa ne spuneti de ce considerati ca va fi noaptea la la o zi de sărbătoare? Ati avut vise premoniții sau e doar o părere? Multumesc . Tina

      Ștergere
    2. Este doar o părere

      Ștergere
    3. Cutremurele mari majoritatea au fost noaptea si luna plina sau noua .Mai întrebați si bătrâni .Carmen .

      Ștergere
    4. Si zi de ( sarbatoare ) citiți adevarata Biblie dar sa înțelegeți .Sau cărțile lui Arsenie Boca .Carmen .

      Ștergere
  43. visu cu vijelie la Mihalt si zburat de tigle anuntat pe comentariul cu valea tirnavelor s-a con firmat de baiatul sosit de acolo plus rasturnat de porti si un fenomen curios un fulger de dimensiuni mici in curtea baiatului a omorit 20 de pui de dimensiuni diferite cu gauri sub aripi ca si cum ar fi curentati de jos din pamint .Nepotul are 2 ani si trei luni -l-am vazut in vis inainte de a-si face nora test de sarcina ,deci vazut cu 3 ani inainte -la intrebarea anonimului care intreba cit pot vedea in timp-craciun

    RăspundețiȘtergere
  44. A trecut si ziua de 19 .Domnule Crăciun .

    RăspundețiȘtergere
  45. poate este la anul urmator cind v-a veni baiatul,sau in celalalt-craciun

    RăspundețiȘtergere