joi, 30 iunie 2016

ȘI S -A ADEVERIT DIN PĂCATE ! TURCIA IN DOLIU NATIONAL !

                                               Dragii mei, 

 

În urma cu o saptamana ,mai precis pe 20 iunie 2016, noaptea, in timp ce vegheam la căpătâiul matusii mele, pe care o păzeam cu lumânarea aprinsă, văd înspre Est, un loc foarte aglomerat, un loc ca într-o gară sau aeroport,în care, multimea de oameni fugea in toate părtile. Se auzeau țipete ,urlete, focuri de arma si explozii.

Si iata dragii mei, ca la o saptamana de la ceea ce mi s-a arătat, si la mai bine de jumătate de an, de când am scris despre TURCIA că va trece prin grele incercari,nenorocirea s-a intamplat ieri.

O sa va intrebati, si pe buna dreptate,de ce nu am scris acum o saptamana;iar eu o sa va reaspund că ,nu am avut deloc timp pentru scris, deoarece,duminica am si înmormântat-o pe matusica mea.

Iata dragii mei, linkurile cu nenorocirea ,precum si articolele mele, de anul trecu, in care spuneam despre TURCIA si nenorocirile care o asteapta.

                             Image result for lumanare aprinsa

 

Atentat in Turcia: 42 de morti si 239 de raniti. Aeroportul Ataturk a fost ...

stirileprotv.ro/.../atentat-terorist-pe-aeroportul-ataturk-...
19 hours ago - Trei barbati au deschis focul, cu pistoale mitraliera, dupa care s-au aruncat in aer pe aeroportul Ataturk, din Istanbul. Sunt cel putin 42 de morti.

LIVE Atentat sangeros pe cel mai mare aeroport din Turcia - 36 de ...

www.ziare.com › International › Turcia
1 day ago - Focuri de arma, tipete si explozii au zguduit, marti seara, aeroportul international din Istanbul. Trei atacatori sinucigasi au deschis focul, dupa ...
 Terorist Turcia.
                                        12 Aprilie 2016,ora 6,10 dimineața !

                                                    Dragii mei, 

În aceasta dimineață,mă trezeste un glas care săune ceva despre Apărarea unei Țări, impotriva unor posibile Atentate Teroriste.
Glasul spunea așa dragilor:
                        ”Ministrul Apărării,a anunțat că a luat măsuri de urgență.
                 Sunt niste Atentate la...!”
Iar glasul nu a mai continuat, iar eu văd dragilor ,cu ochii închisi fiind, văd un Cer ca un amurg, sau un Cer cu ceață densă, iar sus ca intr-un nor alb ,văd cum un Avion se învârte în cerc.
Avionul nu zbura liniar, ci zbura circular, și in acelasi loc.
Să fie vorba oare, tot de Bruxelles? 
Dragii mei, eu nu stiu despre ce Ministru este vorba, sau despre ce Țară este vorba aici ,in acest Mesaj. 
Cert este că,vom auzi despre un posibil Atentat(e),in care va fi implicat si un Avion.
Ce va fi, vom vedea cu totii. 
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului,ca sa nu se lase cu pierderi de vieti omenesti.
                                              Cu dragoste,Maria.  

Iata si articolele de anul trecut:
                             12  Noiembrie 2015 ,ora 3,30 zori de zi !

                                                  Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă în zori, înca nu dormeam, abia ma bagasem in pat, si voiam sa adorm totusi macar cateva ore.
Am stat si-am scris pe Blog, pana tarziu ,aproape de zorii zilei . 
Si stând asa cu ochii închisi, aud un glas care cânta ceva, sau spunea ceva, precum se aude în Moscheiele musulmanilor.
Brusc, am in faţa ochilor închişi, o încapere în care văd o femeie imbracata precum femeile musulmane.
Femeia ,avea ceva în mâini si se plimba prin incapere, facand ocolul acestei camere.
Aud un glas care spune aşa :

                     "Turcia ! 
                Previziuni  sumbre pentru Turcia !"

Şi văd scris în aer,foarte aproape de Pământ,  înspre Apus, scris cu negru aşa:  
                            "Turcia !"

După care , văd acea femeie plimbandu-se prin camera, ţinând în mâini ceva ca o mica Cadelnita, si făcând înconjurul camerei respective, cântând ceva, ce nu intelegeam. Era o cântare, ca o Rugaciune.
Nu stiam ce vrea sa insemne aceasta imagine, cînd glasul femeii spune si in limba romana asa:

                   "Fă tăticu, fă tăticu, Tu ne apere !
                Tu ne apere, Tu ne apere !"
 Abia acum am înţeles că, acea femeie făcuse un ritual religios, si-L implora astfel, pe Atotputernicul lor , ca să-i apere ,sa-i apere pe toti de ceva ce urmeaza a avea loc.
Iata ce inseamna sumbru, in dictionarul nostru :
SÚMBRU ~ă (~i, ~e) 1) Care este slab luminat; cu puțină lumină. 2) (despre culori) Care tinde spre negru; apropiat de negru. Nuanță ~ă. 3) fig. (despre persoane) Care este cuprins de tristețe; posomorât. 4) fig. (despre manifestări ale oamenilor) Care denotă severitate internă; chinuit de gânduri. Față ~ă. 5) fig. Care este caracterizat prin neînțelegere a esenței. Istorie ~ă. Timp ~. [Sil. sum-bru] /<fr. sombre
Dragii mei, eu am mai scris câte ceva despre Turcia ,încă de două ori .
Iata:

                                  6 Noiembie 2015, ora 5,38 zori de zi !

                                                Dragii mei, 

În această dimineaţă, trează  fiind, aud un glas dragilor, care spune ceva despre TURCIA.
Iată dragii mei, ce spunea acel glas despre Turcia :

               "Turcia cu nesaţ !
             Şi vedea ce se întâmplă !"

Moment în care dragii mei, văd o tânără femeie, cu batic alb pe cap, din spate o vedeam, si care femeie, îngenunchease în faţa Sfintei Icoane cu Maica Domnului.
Lumea din Sfanta Biserică Crestin Ortodoxă, o priveau cu mare uimire, si au inceput sa iese din Sfantul Lăcaş.
Se vedea că, ceva îi supărase, ceva îi speriase.
Si cred dragii mei, că acea femeie era de religie musulmană, si totusi ea s-a rugat în Biserica Crestin Ortodoxă, la Sfanta Icoana a Maicii Lui Dumnezeu.
Doamne Ajuta, ca să se intoarca câti mai multi Semeni de-ai nostri ,la Crestinism.
Dar totodata, sunt tare ingrijorata de ce vor zice Căpeteniile musulmanilor, daca mai multi dintre semenii lor, de aceeasi Religie, ar deveni crestini ?
                          Cu dragoste, Maria. 

Şi iarasi, alt articol din vară:
    

                                             23  Iunie 2015, ora 6,25 dimineaţa !

                                                 Dragii mei,

În această dimineaţă mă trezeste un glas, care-mi strigă tare ceva despre TURCIA !
TURCIA dragii mei, va avea grave probleme în interiorul ei.
Iată ace spunea acel glas :

                "TURCIA !
      L-au pierdut prin scindarea  TURCIEI !"

Dragii mei, ce se va pierde unei scindări a Turciei, in urma unei fractionări, despărtiri a Turciei, eu nu stiu.
Dar ceea ce stiu cu siguranţă, este că vom auzi de TURCIA care va avea mari probleme.
                                     Cu dragoste, Maria.  

Acestea au fost cele trei articole dragilor, in ceea ce priveste Turcia, in mod direct.
Ce va fi ,eu nu stiu a vă spune. Dar cu siguranţă ceva de bine nu va fi.
Să ne rugam si noi pentru fratii  nostri din Turcia ,si din Lumea întreaga, ca sa traiasca în pace si-n liniste sufleteasca,
                           Cu dragoste, Mari

4 comentarii:

  1. Si iata ca s-a adeverit din pacate! Si aici ati scris despre atentatul terorist din Turcia.Dupa cum am urmarit in presa, Ministrul Apararii din Turcia a anuntat ca s-au luat masuri de urgenta.Cat despre avionul care se invartea in cerc, despre care pomeniti in articolul Dumneavoastra, au fost avioane tinute in aer, pentru ca nu aveau permisiune de aterizare....Sa va dea Dumnezeu putere si multa sanatate! http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2016/04/atentate-teroriste-masuri-de-urgenta.html

    RăspundețiȘtergere
  2. D-na Maria,cu câteva luni in urma eu am ajuns sa va cunosc pe yotube...Si am scris ca am anulat o vacanta in turcia,am crezut premonitia dvs.s-a adeverit ce ati spus!!!si constat ca se adeveresc toate premonitiile!!am avut si vise si nu am ținut cont de ele.ii multumesc lui d-zeu pt.oameni ca dumneavoastra!!acum inteleg de ce bieții sirieni ajung in europa!!! Sunt musulmani ...dar sunt iubiti de D-zeu si de Isus hristos!!!Si europenii sunt Crestini!! Eu asta simt!!D-na Maria va iubesc!!Teodora M.

    RăspundețiȘtergere
  3. anonim 00;18 musulmanii sint in Europa ca sa o distruga Ei nu au inceput inca ai sa vezi in citeva luni acuma ei pregatesc terenul

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua.Musulmanii vin in europa sa ne acapareze,sa se inmulteasca cu europenii,sa bage religia los in casa crestinilor.Dumnezeu sa ne ocroteasca si sa ne fereasca de toate cele ce vor venii.Eu sunt in Spania si citesc din cand in cand blogul doamnei Maria.Dumnezeu sa o tina sanatoasa si cu multa putere multi ani.Aici musulmanii spun ca vor sa cucereasca ce era de a lor bunici,ei zic ca toata spania nu doar Andalucia facea parte din Maroc.Timpuri grele ne vor ajunge.Dumnezeu sa ne ocroteasca

    RăspundețiȘtergere