miercuri, 15 iunie 2016

CHINA , SPANIA, SI URGENTELE ! TRAGEDIE ÎN CHINA !


                                        14 Iunie 2016,ora 6 ,34 dimineața !

                                          Dragii mei, 


Astazi dimineață,am primit un MESAJ mai codificat.
Auzeam doua glasuri distincte între ele,care puneau ceva la cale.
Primul glas intreaba asa:
                      Gata! Ai pregatit?
Iar raspunsul, veni imediat:
               Da ! China, Urgentele si Spania!
   Și iata dragilor, cum,chiar acum cand scriu aceste cuvinte, aud din nou un glas,care spune așa:

                      Tragedie în China !”

Dragii mei, din nefericire, vom auzi de O TRAGEDIE de proportii în China, si nu numai.
După cum vedeti,mai urmeaza :Urgentele si Spania.
Ce inseamna Urgentele, si ce va fi în Spania, eu nu stiu.
Ce va fi si ce se va intâmpla ,eu nu stiu dragiii mei.
Cert este că, acesti teroristi si călăi ai Semenilor lor, nu au niciun dumnezeu si nicio frică de nimic. 
Sa fim cu ochii într-o mie de părti dragilor,  si sa incercam a elimina din fașă ,toate intentiile criminale ale acestor ucigasi.   
      Să ne rugam cu toată inima noastra,cu tot sufletul nostru, la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI, ca sa ne ajute si sa ne ocroteasca,Amin !
                                             Cu dragoste,Maria. 

24 de comentarii:

  1. Vad ca nu ati confirmat cu alunecarea de teren..sigur v-a influentat unu si altu din cauza rautatii lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma las influențată de nimeni si de nimic! Nu am avut timp. Am in grija mea, o matusica bolnavioara tare, are 80 ani, si o păzesc cu lumânarea aprinsa. Acesta este motivul dragii mei, ca nu am prea avut timp pentru confirmari si scris.
      Sunteti minunati că imi trimiteti confirmarile,si va multumesc din toata inima mea, pentru ajutorul vostru de nepretuit.Voi scrie in aceasta noapte,mai mult si mai multe. Va pup si va imbratisez cu dragostea LUI IISUS HRISTOS, MÂNTUITORUL LUMII întregi. Astept cu mare drag, ajutorul vostru,in ceea ce priveste si confirmarile. Cu dragoste,Maria

      Ștergere
    2. Mi-am dat seama ca se intampla ceva in viata dumneavoastra. Nu tineti seama de noi, aveti grija de cei care au acum mai mare nevoie de prezenta dumneavoastra.
      Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va dea putere sa treceti peste toate.

      Ștergere
  2. Va mulțumim doamna Maria Gheorghiu pentru tot ce faceți pentru noi români .suntem slabi în cradintacasa ieste rugativa pentru noi și pentru mine Isabela.mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag si cu multa dragoste sufleteasca. Va multumesc din suflet,pentru ajutorul vostru in ceea ce priveste DONATIA pentru CARTE ,dar si pentru suportul moral ,pe care mi-l intariti in fiecare clipă, prin faptul ca cititi ceea ce eu scriu de la DUHUL CEL PREA SFANT.Cu pretuire si dragoste,Maria

      Ștergere
    2. Multumesc bunului Dumnezeu,ca mi-a dat sansa sa va descopar.Stiu ,ca in viata nimic nu e intimplator!Va doresc multa putere .Cu drag Maria

      Ștergere
  3. Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului sa aiba grija de toti oameni de pe acest pamant.Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce sa aiva grija de toti?numai de cei cu suflet bun,de cei care se straduiesc sa faca fapte bune si mai ales se straduiesc sa nu faca rau,daca un bine cat de mic nu pot face macar sa nu faca rau,dar,din pacate sunt muuuuuuuuulti care iubesc sa faca RAU,trist dar adevarat.

      Ștergere
  4. http://www.romaniatv.net/mobi/alerta-pe-continent-jihadistii-statului-islamic-sunt-in-drum-spre-europa-vin-sa-comita-atentate_298463.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Bunul Dumnezeu si Maica Domnului sa va aiba in paza! Nu va lasati influentata de rautatile rostite. Doamne ajuta! M. Daniela

    RăspundețiȘtergere
  6. Astept cu mare nerabdare urmatoarele postari,nu stiu cind mai dormiti,sa va dea D zeu putere si sa numai puneti la suflet micile rautati ,iar pentru matusica insanatosire sau un sfirsit bun dupa voia Domnului-felicia

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Maria, cum pot lua legătura cu dvs? Sunt într-o situație fără ieșire, disperarea mă omoară! Ajutați-mă vă rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DIANA ! Scrie-mi pe fb maria.ghiorghiu
      sau trimite-mi o cerere de prietenie
      Mai am maill: mariatecuci61@yahoo.com

      Ștergere
  8. digi 24 anunta in 3 provincii chinezesti 200 mii de evacuati de inundatii 14 morti-craciun

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.libertatea.ro/ultima-ora/inundatii-catastrofale-china-cel-putin-14-persoane-au-murit-iar-alte-zeci-sunt-date-disparute-1515561

    RăspundețiȘtergere
  10. http://m.libertatea.ro/detalii/articol/inundatii-catastrofale-in-china-cel-putin-14-persoane-au-murit-iar-alte-zeci-sunt-date-disparute-1515561

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc din suflet,PRIETENI dragi, pentru ajutorul vostru, de a-mi trimite INFORMATIILE care se adeveresc. Ma ajutati foarte mult. Eu in aceasta perioada, nu mai am timp de TV,pentru ca am o matusica in grij mea,in vârstă de 80 ani, pe care o păzimn ceas de ceas,cu lumânarea aprinsă.O sa va raspund tuturor, pe parcursul noptii. Va pup si nva imbratisez cu drag.MARIA.

    RăspundețiȘtergere
  12. D-na Maria v-am scris pe adresa de email pe care ați menționat-o! Diana sunt! Va mulțumesc mult și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Diana! Nu am primit niciun Mesaj de la tine.
      Poate imi spui sub ce nume mi-ai scris.
      Scrie-mi din nou,te rog. PUP.

      Ștergere
  13. http://stirileprotv.ro/stiri/international/ploi-torentiale-si-tornade-in-estul-chinei-sunt-cel-putin-78-de-morti-si-500-de-raniti-video.html

    Doamne fi cu toti oameni de pe pamant
    Adela

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.realitatea.net/explozie-la-o-centrala-electrica-in-china-cel-putin-21-de-morti_1969398.html

    RăspundețiȘtergere
  15. http://www.realitatea.net/atac-armat-in-spania_1969786.html

    RăspundețiȘtergere
  16. http://stirileprotv.ro/stiri/international/explozie-intr-un-restaurant-din-malaga-spania-sunt-cel-putin-70-de-raniti.html

    RăspundețiȘtergere