marți, 14 iunie 2016

CARTEA CU AL LUI DUMNEZEU CUVÂNT !

fotografia ta de profil

                        Dragii  mei,

MULTUMIRI  DIN TOATĂ  INIMA !
 


 CARTEA  VA  APĂREA, MULT MAI DEVREME DECÂT AM ANTICIPAT !

Iar acest minunat lucru, se datoreaza vouă cititorilor cu inima buna, cu suflet curat si plin de lumină si Credință.
Vă multumesc din inimă tuturor celor care, ati donat si veti mai dona pentru CARTEA cu al LUI DUMNEZEU CUVANT.
Am văzut extrasul de cont ,dar nu voi da nume,pentru că ,DUMNEZEU si MĂICUȚA DOMNULUI cunoaste inima si sufletul fiecaruia dintre voi.
Doresc sa va spun că, am fost si sunt placut impresionata de bunatatea inimii voastre.
Voi scrie un POMELNIC cu numele mic, al fiecaruia dintre voi dragilor, si-l voi da Duminica la Sfânta si Dumnezeiasca Liturghie,pentru ca Părintele să se roage pentru sanatatea si binecuvantarea voastra, si a celor dragi vouă.
O jumătate din suma necesara, s-a adunat până acum.
Iar CARTEA ,este scrisa  pe trei sferturi de mine.

Cu siguranță la finalul lunii Iunie 2016, CARTEA va putea fi trimisă spre Editură.
Cu adevărat PRIETENI dragi:

”PRIETENUL LA NEVOIE SE CUNOASTE !”

 
                               Cu dragoste si prețuire,Maria.


                                                                       Dragii mei,


                          Vă aduc , o Veste minunată!

.
 
Până la sfârsitul anului 2016, voi scoate o primă CARTE cu al Lui Dumnezeu Cuvânt,în care voi scrie cum a început totul, dar si viata mea de la nastere până în prezent, precum si alte MINUNI ,pe care nu le-am putut scrie pe Blog,din motive obiective.
Aceasta primă CARTE, o voi scoate într-un tiraj  mai mare,iar prezentarea Cărtii o voi face la Bucuresti.
Evenimentul va fi televizat, de mai multe televiziuni.
Dragii mei, deoarece situatia mea financiară nu-mi permite ca să scot aceasta CARTE într-un tiraj mai mare , m-am gândit sa deschid un Cont la RAIFFEISEN BANK, pentru ca voi cei care doriti si aveti dragoste de Dumnezeu si de Maica Domnului, să puteti contribui la editarea acestei Cărti,cu atât cât puteți si cu cât vă lasă inima.
Eu deja lucrez la CARTE, iar atunci când va fi gata o voi trimite la Editură, timp în care, cu VOIA LUI DUMNEZEU, cu MILA si DRAGOSTEA MAICII  DOMNULUI, cu ajutorul vostru de nepretuit, se va strange si suma de bani necesara editarii Cărtii.

Contul pentru strainătate:


Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 
sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un nr mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Doresc să vă mai spun dragii mei, că pentru voi toți cei care, veti ajuta la Zidirea Cuvantului Lui Dumnezeu,vă voi dărui aceasta CARTE cu toată dragostea sufletească ,in care voi asterne numai gânduri bune si frumoase,scrise cu inima -mi, anume pentru voi si nu numai.
Vă multumesc din toată inima, vă iubesc cu sufletul,si mă rog pentru fiecare dintre voi, pentru ca BUNUL  DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI sa va ajute si sa va binecuvinteze împreună cu toti cei dragi.
                                        Cu dragoste si prețuire,Maria Ghiorghiu.
P.S.
Donatiile vor fi folosite strict pentru CARTE,si se va putea verifica oricand,fiecare bănuț. 
Pentru voi dragilor ,cei din strainatate ,se poate depune in cont in orice moneda,deoarece, in România eu îi voi primi în lei.

3 comentarii:

  1. Buna ziua,si cam cat ar costa cartea?si daca as putea sa o cumpar si din buzau?sau trebuie doar cumparata din bucuresti?va multumesc,o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când va fi gata CARTEA si va apărea, eu le voi trimite tuturor celor care -mi veti solicita acest lucru.CARTEA va costa circa 5 euro, iar pentru cei care au facut DONATII va fi GRATIS,cu toate multumirile mele. Cu dragoste,pentru voi toti, MARIA.

      Ștergere
  2. MESAJ ptr CELENA TUDO.
    Draga mea, ti-am trimis acum o cerere de prietenie pe fb.
    Scrie-mi acolo in privat din nou,
    Eu nu am stiut nimic,acum am aflat de la tine. Te pup si te imbratisez cu drag. Maria.

    RăspundețiȘtergere