joi, 23 iunie 2016

SFÂNTUL IOAN BOTEZATORUL , MÂNA CARUL PLIN CU OAMENI, CARUL DIN CER !

c
                            Noapte de 7 -8 Ianuarie 2016, ,ora 1,40 !   

                                                                    Dragii mei, 

Iată cum ,tot în aceasta noapte dragii mei, desi eram cu ochii pe monitor,văd dragilor, cum Cerul de noapte se deschide ,iar în Cerul din Cer, de culoare bleu stralucitor, se întampla O  MARE  MINUNE !
Aud dragii mei un glas, care strigă cu dragoste infinită aşa :

                    "Te iubesc Doamne!
                  Te iubesc Doamne ! 

După care, aud un alt glas dragii mei,care spune pe un ton poruncitor:
                      Mâni Legea Mea !"

Şi văd fratilor ,precum l-am văzut pe Ilie Tezviteanul cu CARUL de foc în Ceruri, văd pe SFANTUL  IOAN  BOTEZATORUL într-un CAR ceresc ,nu de foc.   

                                             Sfantul Ilie / FOTO: crestinortodox.ro.
Un CAR, precum acesta de mai sus,care avea doi cai şi al căror frâie ,erau chiar în mâinile Sfantului Ioan Botezatorul.
Sfântul Ioan Botezatorul, mai avea pe cineva in dreapta sa, iar CARUL  era plin cu oameni.
Sfantul Ioan Botezatorul ,era îmbracat cu o cămaşă albastra violet si cu o vesta neagra pe deasupra. 
La fel era îmbrăcata si cealalta persoana din dreapta sa,dar pe care ,eu nu am recunoscut-o.
       Dragii mei, asa precum Sfantul Ilie strabate Cerul cu, CARUL de Foc, tot la fel si Sfantul  Ioan Botezatorul strabatea Cerul ,tot cu un CAR ,dar plin cu oameni, si striga precum în pustie, dar numai că, striga aşa :
                        Te iubesc Doamne ! Te iubesc Doamne, şi mâna caii de la CARUL său, CAR plin de oameni,şi la care MÂNTUITORUL i-a răspuns aşa :

                    Tu mâni , LEGEA  MEA !

Stim cu totii fratilor, că Sfantul Ioan Botezatorul a pregatit Calea Domnului, propovaduind în pustie, strigând oamenilor de atunci :
               Pocăiţi-vă ,căci s-a apropiat Împărătia Cerurilor.
Dragii mei, să fie si acesta un Semn Dumnezeiesc, pentru a Doua Venire a Lui  Iisus  Hristos?
Cert este că, am rămas uimită de ceea ce am văzut, si că, fără nicio îndoială, aceasta Minune înseamna ceva bun pentru Omenirea de azi.
Cu siguranţă în timp , Dumnezeu ne va arăta nouă live, CALEA, ADEVĂRUL  si VIAŢA.  
Să avem fratilor, CREDINŢĂ, NADEJDE şi DRAGOSTE infinita în Bunul Dumnezeu si-n Maica Domnului, si ne vom putea bucura, de toata Iubirea si Bunatatea Divină.
Să mergem la Sfanta Biserica, si sa ne contopim cu Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie, care ne va aduce mântuirea sufletului.
                                     Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Buna seara. Pentru mine personal este o mare bucurie ziua de 24 iunie.In aceasta zi am trait un moment unic intr-o Manastire din Banat . Dar in satul meu.natal in 24 iunie este Hramul Sfantului Ioan Botezatorul, consatenii sunt foarte credinciosi si merg la sfanta Biserica,chiar daca Biserica sta sa cada pe ei.Au sfintit locul pentru una noua,dar nu au.fonduri sa o termine.Dar sfantul Ioan Botezatorul o sa-i ajute sa o termine , cred din tot sufletul ca divinitatea va face minuni incepind de ziua Sfantului Ioan Botezatorul.
    Doamna Maria , nu vreau sa va jicnesc este parerea mea personala
    Eu cred ca in car linga Sfantul Ioan Botezatorul statea Prunca lui IISUS. Nu ia are misiunea ca si Sfantul Ioan Botezatorul.
    Tot.respectul meu pentru dumneavoastra doamna Maria..
    Mariana din Banat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca, nu am citit comentariul de mai sus al d-nei Mariana din Banat, dar mi-a trecut prin gand ca langa Sfantul Ioan Botezatorul sta Prunca lui IISUS. Dumnezeu sa va binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere