miercuri, 22 iunie 2016

GLAS DIN CER,PENTRU CARTEA CU AL LUI DUMNEZEU CUVÂNT ! CARTEA SE VA CHEMA : ADEVĂRUL DUHULUI SFÂNT !

                                     Prieteni dragi, 

După ce am incercat cu totii ca sa gasim un TITLU la CARTEA CU AL LUI DUMNEZEU CUVÂNT,(si va multumesc din suflet) iata că astazi dragilor, MARE MINUNE a avut loc.
În timp ce republicam articolul cu : CARTEA CU AL LUI DUMNEZEU CUVANT, aud glas din Cerul Sfant ,un Glas rasunator,care imi graieste asa:

                 ”Maria!
             Cartea cu al Lui Dumnezeu Cuvânt, se va chema așa : 
                  ADEVĂRUL  DUHULUI  SFÂNT !”

În aceste clipe dragilor, pe obrajii mei,curgeau lacrimi de infinită bucurie. 
DUMNEZEU ÎNSUSI, a ales TITLUL CĂRTII SALE:

          ”ADEVĂRUL  DUHULUI  SFÂNT !”
 
   Ce spuneti dragilor, de aceasta MINUNE? Eu plang de bucurie! DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,vegheaza scumpii mei PRIETENI de suflet, la fiecare cuvintel pe care il scriu, si vi-l daruiesc. Sa fiti siguri Prieteni dragi, ca ajutorul vostru este de nepretuit, iar BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI va vor binecuvanta cu MILA si cu DRAGOSTEA SA, si vă vor intoarce DARUL vostru pentru editarea CARTII: ADEVARUL DUHULUI SFÂNT, vă vor intoarce însutit! Din inima si din suflet ,pentru voi toti,toata dragostea sufleteasca si toata pretuirea. Cu dragoste,Maria.
                      

                                                         
                                                      Image result for DUMNEZEU

                                                                Dragii mei,

Sunteti bucuria inimii si sufletului meu!
Fara ajutorul vostru de nepretuit, eu nu as fi putut sa public primul volum al Cartii Lui Dumnezeu,din motive financiare.
In aceasta CARTE, in acest prim volum, veti găsi absolut tot ce este nevoie,  pentru a merge pe CALEA MÂNTUIRII SUFLETULUI, si cel mai de nepretuit LUCRU, veti gasi CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU ,pur, imaculat si neîntinat.
Asa cum mi-a fost GRAIT de DUHUL CEL PREA SFÂNT. 
S-a adunat in CONTUL pentru CARTE, circa 80% din suma necesara(cu aproximatie )editarii Cartii,a scoaterii la LUMINA al ADEVARULUI LUI DUMNEZEU.
Fiecare dintre voi, aveti acolo Sus in Ceruri, o caramida pusa la zidirea CUVANTULUI PREA SFINTEI TREIMI.
Vă promit PRIETENI dragi, ca nu veti fi dezamagiti, in privinta primului volum al CARTII LUI  DUMNEZEU, si nici la cele foarte multe care vor mai urma, si pe care le voi scoate cu banii obtinuti din vanzarea primului volum ,precum si ,prin bunavointa si bunatatea inimii voastre,care pentru mine, este un ajutor imens, de nepretuit.
Toti cei care ati daruit si veti dărui din suflet ,si din bunatatea inimii voastre ,bănuti pentru editarea acestei CARTI cu adevarat sfinte, veti primi CARTEA GRATIS, impreuna cu cele mai calde si curate ganduri si Rugaciuni ale mele ,către DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, pentru voi toti ,precum si pentru cei dragi si scumpi sufletului vostru.
     Din partea mea pentru voi Prieteni dragi, toata recunostinta, pretuirea si multă dragoste sufleteasca .
                                         Cu dragoste si cu aleasa pretuire,
                                                                           Maria. 


             


 CARTEA  VA  APĂREA, MULT MAI DEVREME DECÂT AM ANTICIPAT !
Iar acest minunat lucru, se datoreaza vouă cititorilor cu inima buna, cu suflet curat si plin de lumină si Credință.
Vă multumesc din inimă tuturor celor care, ati donat si veti mai dona pentru CARTEA cu al LUI DUMENZEU CUVANT.
Am văzut extrasul de cont ,dar nu voi da nume,pentru că ,DUMNEZEU si MĂICUȚA DOMNULUI cunoaste inima si sufletul fiecaruia dintre voi.
Doresc sa va spun că, am fost si sunt placut impresionata de bunatatea inimii voastre.
Voi scrie un POMELNIC cu numele mic, al fiecaruia dintre voi dragilor, si-l voi da Duminica la Sfânta si Dumnezeiasca Liturghie,pentru ca Părintele să se roage pentru sanatatea si binecuvantarea voastra, si a celor dragi vouă.
O treime din suma necesara, s-a adunat până acum.
Iar CARTEA este scrisa circa 80%, mai am foarte putin, după care, s-o reanalizez ,s-o corectez si s-o trimit la Editură.

Îmi doresc din suflet,ca la finalul lunii Iunie 2016, sau cel târziu iulie,materialul pentru CARTE (primul volum)să poată fi trimis spre Editură.
Cu adevărat PRIETENI dragi:
”PRIETENUL LA NEVOIE SE CUNOASTE !”

 
                               Cu dragoste si prețuire,Maria.

                                                               Dragii mei,


                          Vă aduc , o Veste minunată!

.
 
Până la sfârsitul anului 2016, voi scoate o primă CARTE cu al Lui Dumnezeu Cuvânt,în care voi scrie cum a început totul, dar si viata mea de la nastere până în prezent, precum si alte MINUNI ,pe care nu le-am putut scrie pe Blog,din motive obiective.
Aceasta primă CARTE, o voi scoate într-un tiraj  mai mare,iar prezentarea Cărtii o voi face la Bucuresti.
Evenimentul va fi televizat, de mai multe televiziuni.
Dragii mei, deoarece situatia mea financiară nu-mi permite ca să scot aceasta CARTE într-un tiraj mai mare , m-am gândit sa deschid un Cont la RAIFFEISEN BANK, pentru ca voi cei care doriti si aveti dragoste de Dumnezeu si de Maica Domnului, să puteti contribui la editarea acestei Cărti,cu atât cât puteți si cu cât vă lasă inima.
Eu deja lucrez la CARTE, iar atunci când va fi gata o voi trimite la Editură, timp în care, cu VOIA LUI DUMNEZEU, cu MILA si DRAGOSTEA MAICII  DOMNULUI, cu ajutorul vostru de nepretuit, se va strange si suma de bani necesara editarii Cărtii.

Contul pentru strainătate:


Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 
sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un nr mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Doresc să vă mai spun dragii mei, că pentru voi toți cei care, veti ajuta la Zidirea Cuvantului Lui Dumnezeu,vă voi dărui aceasta CARTE cu toată dragostea sufletească ,in care voi asterne numai gânduri bune si frumoase,scrise cu inima -mi, anume pentru voi si nu numai.
Vă multumesc din toată inima, vă iubesc cu sufletul,si mă rog pentru fiecare dintre voi, pentru ca BUNUL  DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI sa va ajute si sa va binecuvinteze împreună cu toti cei dragi.
                                        Cu dragoste si prețuire,Maria Ghiorghiu.
P.S.
Donatiile vor fi folosite strict pentru CARTE,si se va putea verifica oricand,fiecare bănuț. 
Pentru voi dragilor ,cei din strainatate ,se poate depune in cont in orice moneda,deoarece, in România eu îi voi primi în lei.

42 de comentarii:

  1. " ADEVARUL DUHULUI SFINT" nici nu se putea altfel,totul pleacă de SUS...nimic fără voia LUI ,mi s a înmuiat inima citind aceste rinduri ,sper sa înmoaie multe suflete,sa se întoarcă la credință,sa numai acceptam mizeriile occidentului...multă recunoștință din partea mea-felicia

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata bucurie îmi transmiteți doamna Maria,si cata căldură se simte din vorbele dvs.Eu va iubesc muuult de tottt si ma bucur enorm ca iubitul meu scump IISUS va ales un titlu de carte asa ca toata lumea sa se întoarcă la Adevarul Duhului Sfant.Asta este o minune pentru ca sunteți iubita de tot cerul.Va pup doamna Maria si astept vesti noi din cerul Sfant.
    Monica Meryah.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai lasa-ne Madus cu prostiile tale,Doamne iarta-l ca nu stie ce spune.Acolo in Arges s-au intamplat multe rele si inca se mai intampla.

      Ștergere
    2. Nu esti meodest deloc! :))

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Anonim 16:46 bunuiesc ca pe cerul de deasupra capului tau nu s-a aratat niciodata un inger.nu fi invidios.

      Ștergere
    5. Acolo,la Pitesti a functionat in anii nenorocirii comuniste(pana prin 1960-1962) cel mai al dracu,cel mai nenorocit lagar de exterminare psihica din Romania.S-a numit "Fenomenul Pitesti".Mai cititi,mai studiati, sa vedeti ce-au putut face jidanii la noi in tara.Si-asta nu-i nimic pe langa ce vor face de-acum incolo,caci tot ei ne conduc destinele,viata,viitorul....

      Ștergere
    6. Doamne fereste,nu sunt invidios pe tine,nici pe vedeniile tale.Dar tu ce esti,nu esti om?si esti din Arges!

      Ștergere
    7. MADUS NU ESTE OM. ESTE O ENTITATE ÎNTRUPATĂ ÎN CARNE ȘI OASE ȘI CE ESTE CEL MAI INTERESANT ESTE CĂ FACE O ENERGY ASTFEL ÎNCÂT SĂ NU SE POATĂ CREDE ASTA. E BELEA.

      Ștergere
    8. Gabriel tre sa recunosc ca esti foarte istet si m-ai decodat.ai divulgat intr-o fraza tot secretul meu.

      Ștergere
    9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  5. Mare este Dumnezeu!
    Sa nu uitati de Sf. Ioan si mesajul pentru acea zi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua d-na Maria,abia astept sa ajung in Ro.sa va pun si eu bani,cu ajutorul lui Dumnezeu voi fi acasa pe 1o iulie,Doamne ajuta,cu drag Vasilica.

    RăspundețiȘtergere
  7. https://viataverdeviu.ro/realitati-socante-despre-societate?utm_source=Nesletter+2.0&utm_campaign=7316bcca7d-Newsletter_RSS_2_06_23_2015&utm_medium=email&utm_term=0_ce62d7c493-7316bcca7d-105577385

    Iti place lumea in care copiii tai traiesc?

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne ajuta. Bunul Dumnezeu sa va de-a sanatate,si putere incontinuare sa terminati de scris cartile.Stiu ca va este foarte greu sa dormiti cel mult 3-4 ore pe noapte,si sa fiti in slujba Duhului Sfant.Eu stiu ca toate persoanele alese de Dumnezeu au multa suferinta in suflet,si multe lacrimi pe fata,pana la indeplinirea misiuni spirituale.Foarte frumos scrieti despre Bunul Dumnezeu si fiul ca se sfatuiesc,dar ce se sfatuiesc,ca omenire se cred mai destepti decat ei,ca noi iubim partea materiala si am uitat de ei ca exista si ca noua ne este rusine sa ingenunchem in fata lor.Parca ei au nevoie de noi,nu invers.Ne credem mai destepti decat ei.In zilele de sarbatori lucram in agricultura,constructii si altele ca doar nu este pacat,ei ne iarta.Frumos a-ti scris si despre Arca lui Noie.Eu cred ca avem nevoie de ia (pentru a aduce valuta in tara,cei care au conturi in strainatate sa cumpere cuvintul lui Dumnezeu).Sunt foarte trista ca nu am bani sa va ajut sa tipariti mai repede cartile.Daca aveam o functie de conducere,eu a-si fi propus ca Radioul,Televiziunile si internetul sa transmita gratis CUVINTUL LUI DUMNEZEU. Ma rog la Bunul Dumnezeu sa faca dreptate,si in toata tara in functii de conducere,sa ramana numai oameni cinstiti,corecti,si cu frica de Dumnezeu.
    Bunul Dumnezeu sa ne ajute.
    Va multumesc doamna Maria,pentru toate profetiile.
    Mariana din Banat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet draga mea. DUMNEZEU este mare si Atotputernic, si numai EL hotaraste pentru fiecare dintre noi.Multumesc din toata inima, pentru gandul tau bun ,de a ma ajuta cu editarea CARTII. Te pup si te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  9. Asa, sa ne ajute Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  10. DUMNEZEU NU E MORT (2014)

    Un film foarte frumos despre credinţa şi necredinţa în Creatorul Suprem, despre curajul de a-ţi afirma credinţa cu orice risc, în ciuda prejudecăţilor semenilor.

    Un profesor de filosofie dintr-un campus universitar vrea să îşi impună ateismul său studenţilor, scutindu-i de o parte a materiei de examen în schimbul recunoaşterii că "Dumnezeu este mort" (faimosul citat al filosofului Nietzsche), adică nu există. Un student creştin decide să-l combată cu argumente filosofice, deşi întâlneşte o neaşteptată ostilitate din partea celor dragi, ca să-l facă să renunţe. Dar inspiraţia divină îl ajută să meargă până la capăt şi să îl învingă în disputa filosofică pe marele profesor.

    Este un film inspirat din cazuri reale în campusuri americane, când studenţii creştini au provocat schimbarea politicilor de dezbatere şi liberă exprimare, împotriva discriminării religioase.

    Pe server 2 va doresc vizionare placuta ! :

    http://filmehd.net/gods-not-dead-2014-filme-online.html


    S.

    RăspundețiȘtergere
  11. Continuare :

    Aici se vede cel mai bine filmul, am gasit un link mult mai bun :

    DUMNEZEU NU E MORT (2014)

    https://drive.google.com/file/d/0B_LTxsyaTH3MZEhSa2pJaENUcGs/view



    S.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat va fi pretul cartii?

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamna Maria Ghiorgiu : " Duhul Adevarului Sfant " ar fi mai potrivit . Intrebati preotul in care aveti incredere caci teologii va vor spune ca expresia Adevarul Duhului nu o prea veti gasi in carti sau macar in cautare google . Nu a fost folosita fiindca Adevarul este Fiul si exista Duhul Fiului dar Fiul Duhului nu prea se gaseste , ci Fiul Tatalui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca unul care ii da lectii lui Dumnezeu! Sa-ti fie rusine :)

      Ștergere
    2. Anonim23 iunie 2016, 09:56
      Lasa asa ca duhul NU ESTE SFINT ACOLO , e duhul minciunii si e ok asa .... ha ha ha
      crestin ortodox

      Ștergere
  14. Multumesc pentru filme,sunt foarte interesante.
    Dna Maria, ce mai face matusa dvs.?

    RăspundețiȘtergere
  15. Iese sau nu iese Anglia din UE. ? Care stie ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamna Maria Gheorghiu îndrăznesc să vă rog din suflet rugativa la bunul nostru Dumnezeu să-mi dăruiască sănătate și viața .ieu sint prea păcătoasă.rugativa pentru mine si familia mea la sfonta treime și Maica domnului.va mulțumesc mult de tot.Isabela.

    RăspundețiȘtergere
  17. ANGLIA VA IESI DIN U.E. ȘTIE TOATĂ LUMEA DAR SE MASCHEAZĂ SUB PRETEXTUL UNUI REFERENDUM INUTIL.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti un pesimist!

      Ștergere
    2. Anglia nu va iesi din U.E.!!!A spus-o si Maria cu ceva timp in urma,nu gasesc acum unde.

      Ștergere
    3. Gabriel a avut dreptate..esti un pesimist auzi:)))

      Ștergere
  18. Dumnezeu Tatal,Fiul si Duhul Sfant,toti trei au un singur adevar,nu este fiecare cu adevarul lui.

    RăspundețiȘtergere
  19. http://www.antena3.ro/actualitate/casa-regala-a-romaniei-guvern-363850.html

    Lipitorile nu vor sa se desprinda de la conducta de bani a statului. Chiar ne cred pe toti prosti?

    RăspundețiȘtergere
  20. DUMNEZEU SA VA DEA SANATATE SI TOT CE VA DORITI
    EU VA ROG DACA VETI PUTEA SA PUBLICATI PE BLOG DIN CARTE...PENTRU CA TIMPUL E SCURT...SI SE APROPIE..NU NUMAI ANTICRISTUL ,DAR SI O CRIZA FINANCIARA CUM NU S-A VAZUT ,PRABUSIREA TUTUROR BANCILOR SI RAZBOI...ANUL ASTA SUNT PROFETITE TOATE! SA NE RUUGAM PENTRU MANTUIREA TUTUROR...CA VA FI PRAPAD SI CU CIPATUL SI STRAMTOARE CUM NU A FOST DE LA PLATA LUMII
    FIE CA RASPLATA VOASTRA SA FIE VESNICA IN CERURI ! SI ADEVARUL MEREU CUNOSCUT

    RăspundețiȘtergere
  21. ASTA AM SPUS MEREU CASEGRATIS. PE BLOG SE POATE PUBLICA CARTEA ONLINE. DAR "DIN MOTIVE OBIECTIVE NU SE POATE" DAR CEI CARE PLĂTESC,PENTRU ACEIA SE POATE. AICI ESTE CEVA CE NU SE LEAGĂ,PĂREREA MEA. TREBUIE SĂ NE RESPECTĂM UNII PE ALŢII ȘI SĂ NU FACEM DIFERENŢE ÎNTRE NOI. PROBABIL CĂ NE MERITĂM ACEASTĂ SOARTĂ UNICĂ ASEMENEA UNUI FILM NOMINALIZAT LA OSKAR. NOI CREĂM INCONȘTIENT ACESTE RĂZBOAIE,PENTRU CĂ...NE PLACE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. GABRIEL, CARTEA cu numele : ADEVARUL DUHULUI SFANT, atunci cand va fi gata se va vinde si in librarii,iar pretul va fi in jur de 5 euro.
      Cu siguranta , CARTEA se va gasi si ON -LINE , la momentul potrivit.

      Ștergere
  22. NU ȘTIU CARE ESTE JUDECATA DUMNEAVOASTRĂ,DOAMNA MARIA,NU ȘTIU CUM PRIVIŢI DUMNEAVOASTRĂ LUCRURILE,DE ACEEA AM PUS PROBLEMA. UN LUCRU ESTE CERT: ADEVĂRUL LUI DUMNEZEU ESTE INFINIT,ATÂT DE INFINIT ÎNCÂT NU NE PUTEM IMAGINA. ȘTIU CĂ JUDECATA NOASTRĂ ESTE UN DELIR IEFTIN. MAI ȘTIU CĂ TOTUL ESTE DEȘERTĂCIUNE. ȘTIU CĂ TOATE REGULILE ȘI PRINCIPIILE VOR CĂDEA ȘI SE VOR RISIPI PRECUM FUMUL ÎN VÂNT.

    RăspundețiȘtergere