joi, 19 iunie 2014

URMEAZĂ INCENDIU VIOLENT , ÎNTR - UN TURN DE CONTROL DE PE UN AEROPORT DINSPRE EST .

                                            18 - 19  Iunie 2014 , ora 23,40 !   

Dragilor, în timp ce scriam la articolul anterior , ochii mi se închid o clipă ,şi astfel văd cu ei închişi, Un Aeroport , O Pistă pe Aeroport, spre Est şi Un Turn  de Control !   
Aşa cum este Turnul, din pozele de mai jos.                     

Era un Cer de ziuă , şi văd sus , exact partea de sus a
TURNULUI  de CONTROL , cum a luat foc şi arde ca o torţă.
Cu flăcări mari ardea VÂRFUL  TURNULUI  DE  CONTROL, pe toată partea rotundă, de jur împrejur.
Flăcările violente şi lungi, erau chiar pe mijlocul vârfului Turnului de Control.
Pozele sunt întâmplătoare; acestea le-am găsit pe net şi le-am adus ca si exemplu.
În timp ce îmi notam în caietul meu, cum ardea Turnul de Control, stăteam şi mă gândeam cum să numesc acest TURN.
Şi imediat un glas îmi răspunde la gândul meu, şi-mi zice aşa :

"Turn  de  Control "!
Dragii mei, din păcate vom auzi de UN  TURN de CONTROL, care a luat foc la vârful lui.
Unde va fi, eu nu stiu ! Poate fi şi în altă Ţară !
Când se va întâmpla , iarăşi nu ştiu .
Dar împreună  vom asista neputincioşi din nefericire, la această nenorocire .
Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu