vineri, 27 iunie 2014

ŢINEŢI MINTE !!! ÎMPĂRĂŢIA CERURILOR , ESTE APROAPE !

                                                 27  Iunie  2014 , ora 12,35  !

                                        Dragii mei, 

Astăzi ,în timp ce stăteam puţin în pat să mă odihnesc , am închis ochii şi stăteam aşa cu ei închişi.
Şi vedeam Cerul albastru violet şi catifelat, ca de noapte !
Dar, cât ai clipi din ochi,din inima acestui Cer, a coborât un alt Cer senin,bleu strălucitor ca de oglindă.
Cerul coborâse deasupra mea, ca şi dincolo de plafon.
Şi nu mai era UN  CER mare, pe care îl cunoaştem cu toţii.
Ci era un alt CER, în Cerul de noapte, era UN CER senin, coborât din ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU !
Acest CER fraţilor , era trimis de DUMNEZEU, ca şi UN  MESAJ pentru mine .
În loc de plafonul camerei mele, aveam UN  CER mic bleu stralucitor,pe mijlocul căruia de la Nord la Sud , era O PUNTE  din Lumină  aurie , extrem de strălucitoare.
Ca din Soare ruptă !
Această Punte de Aur, din CERUL  LUI  DUMNEZEU ,strălucea cât o mie de Sori la un loc.
Aşa cum vedem Curcubeul pe Cer stralucind, eu vedeam de patru ori mai lată, această Punte ca de Soare.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

În timp ce priveam cu uimire la Cerul din casa mea, şi la această PUNTE ca din SOARE ruptă, aud glas poruncitor .
                               Citez :

            "Ţineţi minte !
           Ţineţi  minte !
           Până  atunci..., drumul  drept !!!
           Până atunci, drumul  drept !!!

Şi uimită de cele auzite şi văzute, am simţit în suflet Dragostea Lui Dumnezeu, şi căldura Poruncii  Sale,pe care am primit-o prin acel glas.
Dragilor, eu de multi ani, m-am împăcat cu faptul că ,trebuie să împlinesc Poruncile Domnului şi să-I slujesc Lui trup şi suflet inimă şi cuget. 
Dacă am intrat în linie dreaptă, înseamnă că, şi MINUNEA  pe care O astept din anul 2005, MINUNE pe care mi-a descoperit-O BUNUL  DUMNEZEU în acel an ,înseamnă ca se va împlini.
Şi atunci când se va împlini, LUMEA  ÎNTREAGĂ  O va recunoaste şi se  I va închina ,mulţumind LUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI!
Dragii mei, trebuie să fim pregătiţi sufleteste în fiecare clipă,în fiecare zi a vieţii noastre.
Si asta înseamnă ,ca să fim buni şi milostivi, sa mergem la Sfanta Biserică, sa ne spovedim, sa ne învrednicim a primi Sfanta şi  Dumnezeiasca Împărtăşanie.
Să iubim pe Aproapele nostru, să miluim pe cel sărac, sa îmbrăcăm pe cel gol, într-un cuvânt, să împlinim Poruncile  şi Cuvântul Lui Dumnezeu. 
Cine va face astfel, nu are de ce să se teamă.
DUMNEZEU îi va pregăti un loc în Împărăţia Sa !
Asadar, să fim buni şi milostivi,ca sa dobândim un loc în Împărăţia Cerurilor, şi asa cum striga  în pustie ,SFANTUL  IOAN  BOTEZĂTORUL  :   "Pregătiţi  Calea  Domnului , drepte faceţi Cărările  Lui , gătiţi drumul Lui  Hristos ,faceţi netede Cărările  pe care va trece Domnul "!
Aşa  să  ne ajute Bunul Dumnezeu şi Maica Domnului !
                             AMIN !
                                                 Cu dragoste, 
                                                                 Maria.
                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu