joi, 26 iunie 2014

CUTREMURĂTOR !!! FURTUNI EXTREME, VIJELII ŞI INUNDAŢII MARI , MĂTURĂ ŞI ROMÂNIA !

                                                26  Iunie  2014 !

Dragilor, din nefericire Furtunile extreme ,mătură şi ROMÂNIA ! 
Am văzut la Tv, multi oameni care plângeau ,că nu mai aveau nici casă ,nici masă !
Şi în Europa , aceste FURTUNI  EXTREME, fac ravagii !
Dumnezeu S-a mâniat şi pe noi, căci am uitat de El, şi în zi de Sărbătoare, în loc să mergem la SFANTA  BISERICA , mergem prin pieţe şi muncim pe câmp ,sau solarii.
Şi din această pricină, DUMNEZEU trimite peste noi astfel de catastrofe. Ca să ne amintească că EL acolo Sus, există ,şi vede tot şi aude tot. 
Măcar de ne-am trezi în al 12-lea ceas, şi ne-am îndrepta pe calea cea buna, cerând iertare pentru păcatele noastre, pentru îndepărtarea de DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI.

                     Citiţi şi accesaţi linkurile de mai jos !

 20 iunie 2014

VIN FURTUNILE EXTREM DE PUTERNICE, VIJELIILE ŞI PLOILE TORENŢIALE ! VIN ÎN MARE FORŢĂ !

                                    20  Iunie  2014 , ora 17 ,45 !

Dragilor, în timp ce scriam la articolul anterior, văd cu ochii închişi, văd spre Est ,O  FURTUNĂ  extrem de puternică !
Ploaia cădea de parcă s-ar fi rupt Cerul, iar tot ce era pe Pământ se făcea una cu pământul.
Copacii se rupeau, acoperişurile caselor zburau, până şi firul ierbii dragilor, se culca la pământ.
Nu am mai văzut asemenea Furtună ,decât la televizor, în acele TORNADE de prin SUA !
Dragii mei, eu nu ştiu unde ,sau de unde va veni acest POTOP , şi nici când va veni .
Cert este, că venea dinspre EST spre VEST !
Şi cu adevărat mătura totul în CALE !
APA mâloasa îşi lua tributul ,iar vântul puternic, smulgea şi mătura totul în calea sa.
Dragii mei, fiţi buni şi milostivi cu Aproapele vostru ! Aveţi CREDINŢĂ tare ,în Bunul Dumnezeu şi-n Maica Domnului . Închinaţi-vă cu dragoste nemărginită şi veţi fi ocrotiţi şi păziţi de orice rău, de orice suferinţă !
Si nu uitaţi de acest Blog, în care găsiţi, şi veţi găsi întotdeauna ,numaiCuvântul Sfânt şi Prea Curat al Mântuitorului Iisus  Hristos ,acoperit cu Dragostea şi Mila Maicii Sfinte.
                                    Cu dragoste şi preţuire, 
                                                                    Maria.


Dezastrul in vestul tarii! Furtuna a facut ravagii in Timisoara ...

www.wowbiz.ro/dezastrul-in-vestul-tarii-furtuna-a-f...

Satul sa-l tot auda plangandu-si soarta, stelistul i-a adus rap

    1. stirileprotv.ro ‎- 2 hours ago
      Satul Varlaam arata, miercuri seara, ca un platou pe care s-a turnat un film de groaza. Cat vedeai cu ... Vijelia nu a durat mai mult de 15 minute, insa a facut ravagii in zeci de gospodarii. ... Am intrat in casa, a inceput furtuna si la un moment dat s-a auzit un vuiet foarte puternic. ... Sursa: Pro TV, Data publicarii: 26 Iunie 2014.

      More news for protv furtuni si vijelii sat varlaam




    1. COD PORTOCALIU de furtuna in Ilfov, miercuri seara ... - stiri

      stirileprotv.ro/.../cod-portocaliu-de-furtuna-in-ilfov-m...

      Translate this page
      16 hours ago - Ads by INTERNET PROTV ... furtuna. Judetul Ilfov, in special zonele de vest si sud-vest, se afla miercuri, pana la 22.30, sub cod ... ANM a emis anterior o avertizare cod galben de ploi, vijelii si caderi de grindina, valabila in toata tara de ... Un danez a pus satul Bagaciu, din Romania, pe harta turismului.
      Missing: varlaa


    2. duminică, 22 iunie 2014

      REVIN PLOILE TORENŢIALE ŞI ÎN ROMÂNIA !!!

                               22 Iunie 2014 ,ora 3,20  zori !

                               Dragii mei, 
      Eu ştiu că Meteorologii , spun că ploile se vor opri.
      Eu însă doresc să vă spun că ,ploile în ROMÂNIA, vor începe din nou, şi va fi rupere de nori.
      Astă noapte, când abia aţipisem ,O Lumină albă ca un fulger, mă cutremură şi mă trezeşte, şi astfel văd cu ochii închişi ,în curtea casei mele, cum ploua torenţial. Cum ar spune românul nostru, ploua cu bulbuci!
      Pământul nu putea absorbi apa în acelaşi timp cu ploaia, atât de tare ploua .
      Spumă făcea ploaia când cădea pe pământ, din pricina cantităţii prea mari ce cădea din Cer.
      Dragii mei, ce putem face ?
      Să fim mai buni, sa avem Credinţă şi Dragoste în suflet, să ajutăm pe cel sărac ,să îmbrăcăm pe cel gol, să hrănim pe cel flămând, să avem grijă de bătrânii noştri şi nu în ultimul rând, să nu ne mai ucidem pruncii nenăscuţi şi chiar născuţi.
      De vom împlini toate acestea şi DUMNEZEU care este Bun şi Drept , Se va milostivi de noi şi ne va ajuta şi ierta de păcate.
      Duminica, cei care nu avem serviciu şi putem, adica suntem sănătoşi, să nu mai stăm în pat sau prin pieţe şi târguri, ci pentru 2 ceasuri, să mergem în Sfanta Biserică , ca să aducem Lui Dumnezeu şi Maicii Domnului, închinare, cinste şi slavă, precum şi mulţumire pentru toate câte ne-a dăruit , în fiecare zi din viaţa noastră. Fără Dumnezeu, nu suntem absolut nimic! Suntem o fiinţă care face umbră degeaba pământului, dacă nu avem pe DUMNEZEU şi pe Maica Domnului în inimă şi-n suflet.
                                   Cu dragoste, Maria.


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu