joi, 12 iunie 2014

GABRIELA SZABO , MINISTRUL SPORTULUI , VA FI FORŢATĂ DE ÎMPREJURĂRI ,CA SĂ - ŞI DEA DEMISIA !

                                        11  Iunie  2014 , ora 23, 10  noaptea !

Dragii mei, uimitor a fost pentru mine, ceea ce am auzit şi văzut, în timp ce scriam aici pe Blog.
Văd brus, cu ochii închişi, o scenă mare, precum cea din Parlament, şi la microfonul căreia, se îndreaptă GABRIELA  SZABO, actualul Ministru al Tineretului şi Sportului.
Era tare supărată şi aud un glas de bărbat, care îi strigă pur şi simplu aşa :
                           "Dă-ţi Demisia !
                             Dă-ţi  Demisia!

Gabi Szabo, priveste în stânga sa, la bărbatul care îi striga, îi impunea pur şi simplu, ca să-şi dea Demisia,îl văd şi eu, are un corp atletic si are până în 5o ani. Nu vreau să îl descriu în totalitate, cum arată acest bărbat, din motive lesne de înţeles.
GABI SZABO, se apropie de microfon şi vorbeşte cu glas vizibil tremurând , celor din Sală aşa :

                           "Bună ziua !
      Îmi retrag la îndemînă, Cererea mea de la Bucureşti....."!

Iar aici totul se termină; dispare ca şi prin topire .
Dragii mei, să dea BUNUL  DUMNEZEU, să nu se adeverească !
Dar aşa cum ştim cu toţii deja...., în timp, toate se adeveresc !
                             Cu dragoste, MARIA.
Gabriela Szabo, ministru al Sportului: O să încerc să nu dezamăgesc
de Rl online 04 martie 2014

Gabriela Szabo, ministru al Sportului: O să încerc să nu dezamăgesc



Fosta atletă Gabriela Szabo, numită ministru al Tineretului şi Sportului de Comisiile parlamentare pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport, declară că nu vrea să dezamăgească şi că încearcă să-şi ducă la bun sfârşit mandatul, conform Mediafax.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu