joi, 19 iunie 2014

EXTRATERESTRII ANUNŢĂ ÎN MOD DIRECT , O VIITOARE RĂPIRE ! UN OZN , VA RĂPI PE CINEVA ! TOT NU CREDETI CA EXTRATERESTRII EXISTA ???


                                           18  Aprilie  2014 , ora 23, 52 !

Dragilor, în timp ce scriam aici pe Blog, aud în stânga mea un bâzâit puternic, si fara sa intorca privirea de la ecranul monitorului, văd în stânga mea,deasupra umărului meu stâng,la distanţă doar de un braţ întins, O Rază alba ca un cilindru, ce cobora din Cer !
La capătul Razei albe, ca un tunel de lumină albă stralucitore, la capătul de deasupra umărului meu stâng, mi-a fost coborât  UN  OZN !
Acesta era mic ca si dimensiuni, si arăta precum stim cu toţii, ca acele farfurii zburătoare, pe care toată lumea le neagă că ar exista.
Aud un glas, în timp ce priveam îndeaproape micul - mare OZN !
                              Citez :

         " Aceasta  este  NAVA  , cu  care a luat - o "! 

Dragii mei, pe cine a luat , sau pe cine urmeaază a lua ,eu nu stiu! 
Cert este ca vom asista ,sau vom auzi de... O  RĂPIRE , anunţată dinainte !
Nava ,care mi-a fost adusă cu acea RAZĂ  cilindrică ce cobora de Sus, cu siguranţă de la Nava mamă, arăta ca si material din care era construită, precum în poza de mai jos cu nr.1.

OZN-ul era din metal ca si acesta de mai joc, de aceeasi culoare, dar cu înscrisuri încrustate în acest Metal.
Înscrisurile încrustate pe suprafata NAVEI, care era coborâtă la mine, asa cum o vedem sus, adica nu ca o poza, precum aici, ci ca un OZN in miscare.
Forma OZN-ului de deasupra mea, era ca in poza cu nr 2, si în aceeaşi poziţie ca în poza cu nr.2. !
Înscrisurile era cu LITERE GRECESTI , sau ceva asemănător .
Avem şi ICOANE cu astfel de înscrisuri. Litere din acestea ca si in SFINTELE ICOANE , erau încrustate pe NAVA, în mod circular, pe mai multe rânduri.
Nu înţelegeam ce scrie,dar în mod intenţionat mi s-a arătat componenta NAVEI, şi înscrisurile de pe toată suprafaţa ei.
Eu am gasit pe net,ceva asemănător materialului din care era construită NAVA, si am postat aici cu nr 1.
Era un metal precum Cuprul la culoare, şi încrustat cu litere grecesti, in mod circular. Sau ca si din aur înnegrit în foc.


1.


Apoi forma şi pozitia NAVEI, am postat-o cu nr 2.

                                  2.

                                                                        

Dragilor, EXTRATERESTRII  exista, si după cum vedem cu totii, dacă nu vrem sa recunoastem acest fapt, se vor impune sub alte moduri ,mai puţin ortodoxe, ca să-i cunoastem si să-i recunoastem căci si ei fac parte din viaţa noastra, chiar daca nu toata lumea îi vede.
         Vom trăi şi-i vom vedea din ce în ce mai des.
                                               Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu