joi, 12 iunie 2014

CUTREMUR DEVASTATOR SAU TORNADĂ ? !

                                        12 Iunie 2014 , ora 6,15 dimineaţa !

                                             Dragii mei, 

Eram trează la această oră, dar mai stăteam în pat cu ochii închişi, şi brusc văd spre Est, nişte clădiri, case şi blocuri îngrămădite; lipite una de alta. Ca la turci ,asa erau de îngrămădite !
Era ziuă dragilor, şi văd cum acoperişul întreg al unei vile, sau bloc cu astfel de acoperis , care se prăbuşeşte  precum un castel de nisip. Clădirile au culoare gri-crem, până la alb.
Se face bucati, se dezmembrează si cade tot, apoi vad cum cade si peretele din stanga acestei vile,ajunge pe pământ .precum niste cărti de joc bine stivuite.
Apoi,urmează dezastrul ! Toate celelalte Clădiri, blocuri ,case , ce erau lipite una de alta, se faceau praf si cenuşă. 
Vedeam oameni, ce cautau prin dărâmături ! Nimic nu mai era în picioare, din acel oras de locuinte !
Ceea ce vedeam ,era la o intersectie mare de drumuri. CLĂDIRILE nu aveau mai mult de 3 etaje, din cele văzute de mine.
Am scris ca şi Titlu : Cutremur devastator sau Tornada, deoarece am văzut în prima clipă cum mai întâi căzuse acoperişul, apoi peretii acele vile, si după aceea toate clădirile din jur, cădeau cu uşurinţă la pământ. Totul era un deazastru ! În final, "linistea ",se asternuse si vedeam numai dărâmături ,şi câtiva oameni care scăpase de dezastru ,mergeau pe acesti munţi de dărâmături şi căutau pe cei dragi.
Dragii mei, eu nu stiu unde va avea loc acest CUTREMUR DEVASTATOR !
Ceea ce stiu cu certitudine este că :

                               NU ÎN  ROMÂNIA !!!

România este ocrotită de astfel de CUTREMURE devastatoare !
Nu am văzut Pământul că s-ar cutremura ! Doar clădirile cădeau rând pe rând ! 
Din păcate dragilor, vom auzi de acest DEZASTRU  NATURAL !
Acum când scriu, am auzit un glas în dreapta mea, care mi-a dictat pur si simplu, şi mi-a spus ca să scriu :

                     "Dezastru  Natural "!

Adesea mi se intâmplă ,ca atunci când scriu , să mi se dicteze ce să spun, de o forţă nevăzută !
Şi ştiţi ce fac eu ? Mă supun întocmai, că de n-o fac,Glasul nu pleaca , până nu scriu exact aşa cum îmi spune.
Deci...., UN  DEZASTRU  NATURAL va fi şi nu mâna omului !
Dragilor, să aveţi întotdeauna CREDINŢĂ şi NĂDEJDE în DUMNEZEU şi-n MAICA  DOMNULUI, şi vom fi apăraţi şi ocrotiţi, de toate dezastrele si suferinţele ce le produc acestea.
Să ne rugăm şi pentru Semenii noştri, care suferă şi vor mai suferi din pricina Dezastrelor naturale.
Să facem fapte bune, fapte de milostenie, să-i  ajutăm pe cei neputincioşi, chiar dacă ei nu ne-o cer !
Ajutând pe cel necăjit şi suferind , pe IISUS  HRISTOS ÎL ajutăm, şi care ne va răsplăti nouă, atât în viaţa aceasta scurtă,dar mai ales în cea veşnică.
                                         Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. 12 iunie...
    Sa dea Domnul sa trecem cu bn peste aceasta zi ! Sa nu fie, la noi, nimic foarte rau,asa cum ne incurajati mereu.

    RăspundețiȘtergere