joi, 19 iunie 2014

S - A ADEVERIT !!! FAMILIA LUI TRAIAN BĂSESCU , MIRCEA BĂSESCU , SCANDALUL ..... CÂTĂ ASEMĂNARE CU ARTICOLUL PUBLICAT DE MINE ÎN 13 FEBRUARIE 2014 !


                                                     ULUITOR !!!



joi, 13 februarie 2014

TRAIAN BĂSESCU , SUS ÎN CERURI ! GLASUL MAICII DOMNULUI , REFERITOR LA TRAIAN BĂSESCU !

                   11 Decembrie  2010 , ora 21,10 !

Dragilor, în timp ce mă rugam,ochii  mi se închid fără voia mea, şi astfel văd UN CER de noapte strălucitoare, şi sus pe CER ,precum stă Soarele, O văd pe MAICA  DOMNULUI , în genunchi ,într-o LUMINĂ  albă extrem de strălucitoare.
MAICA  LUI  DUMNEZEU, avea veşminte  roşii cu albastru, şi ţine mâinile la piept, ca la Rugăciune.
Din ochii MAICII  DOMNULUI, curgeau izvoare de LACRIMI.
MAICA  DOMNULUI , stătea în genunchi pe CER, şi se ruga pentru noi cu lacrimi ce şiroiau pe obrajii  Ei sfinţi.
Aud Glasul MAICII  DOMNULUI  care  spune printre lacrimi aşa :

        "OAMENII  ÎNTREABĂ  DE  SĂRĂCIE !
          CE  VA  FI  PRIN IUNIE !!!?

Şi văd dragilor, O SCENĂ ,în mijlocul căruia stă ca la un discurs, singur domnul TRAIAN  BĂSESCU, PRESEDINTELE  ACTUAL AL  ROMÂNIEI.  Da ,singur  ca pe o scenă în semiîntuneric, chiar în mijloc,  şi privea în gol.
Şi aud GLAS  din CER, ce venea  din inima  CERULUI  LUI  DUMNEZEU ; ca din adânc  răsuna acest GLAS  DUMNEZEIESC ; peste tot se auzea ca un ECOU  puternic şi ca răspuns la întrebarea MAICII DOMNULUI . Citez :

                    "ACESTA , N - A  FOST  AL VOSTRU !
                     ACESTA , ESTE  AL NOSTRU "!

Şi în clipa următoare totul dispare ca prin topire.
Dragii mei, am scris si despre TRAIAN  BĂSESCU, ca să fiţi convinşi că, la DUMNEZEU toate sunt cunoscute, toate le ştie, toate sunt cu putinţă, şi absolut nimic nu trece neobservat.
Cu adevărat, nici un fir de păr din capul nostru, nu cade făra ca DUMNEZEU  să ştie.
Mai am şi alte date despre TRAIAN  BĂSESCU şi despre multe alte persoane ,care-i sunt loiale domniei sale.
Acestea le mai păstrez deocamdată, în caietele mele.
                       Cu dragoste şi preţuire, MARIA.

P.S. din 19 iunie 2014 !  
Ce spuneţi, am dreptate ???
În articol,MAICA  DOMNULUI  spune : 
"CE  VA  FI  PRIN  IUNIE  ?!!!
Oare nu suntem noi, în luna IUNIE acum ?
Iar la cuvintele :

        "Acesta n-a fost al vostru !
         Acesta este al nostru "!

Glasul din Cer ,a voit să spună că ,
Judecata  Dreaptă
este numai a Lui DUMNEZEU , şi nu a noastră,a poporului român !.
Eu asa imi explic aceste cuvinte.
Iar d-l Traian Băsescu , nu este acum singur şi supărat tare şi priveste în gol , asa cum scriam in articol ?

Un comentariu:

  1. Vezi si mesajul lui Vanga referitor la o personalitate ce apare in Romania.

    RăspundețiȘtergere