marți, 17 iunie 2014

ŞI IARĂŞI S - A ADEVERIT !!! INUNDATIILE , AU ACOPERIT STRĂZILE CONSTANŢEI !

Şi scriam astăzi dimineaţă despre

Inundaţii ! 
Şi iată DOVEZILE !
Dar vor mai fi INUNDATII,
şi mai mari decât acestea !

    1. Libertatea ‎- 5 minutes ago
      Din cauza ploii torenţiale, mai multe străzi din Constanţa au fost inundate. La dispeceratul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă au fost ...

      More news for CONSTANTA SUB APE

    1.                                    VIDEO !

    2. VIDEO. Constanţa şi Mamaia, sub ape, în urma unei ploi ...

      www.digi24.ro/.../VIDEO+Constanta+si+Mamaia+sub...
      Translate this page
      10 mins ago - Ploaie torenţiala la Constanţa timp de o oră. Străzile din oraş şi din staţiunea Mamaia sunt acoperite de şuvoaie, iar în unele locuri apa ...


    3. marți, 17 iunie 2014

      INUNDATIILE , VOR FI TOT MAI DESE ŞI MAI MARI !

                                 17 Iunie  2014 , ora 6,28 dimineaţa !

                                               Bună dimineaţa, dragii mei !

      Astăzi dis-de-dimineaţă, auzeam ploaia afară cum îmi bătea în geam, şi mă gândeam şi la acei semeni ai noştri , ale căror case au fost distruse de viituri  puternice.
      Şi iată dragilor, ca şi o completare a gândurilor mele, a frământărilor mele sufletesti pentru semenii nostri, aud un glas în dreapta mea care îmi spune aşa :
                          "Vă  spun drepţi...!
                           Vă spun drepţi....în....."! (şi glasul nu mai continuă ,ci îmi arată ceea ce ar fi voit să-mi spună în cuvinte ).

      Văd dragii mei, cum dinspre Est la Vest , valuri de apă mâlosa curge  pe străzi , pe câmpii, peste tot , năvălesc cu repeziciune şi mătură totul în cale.
      Şi era ziuă afară, iar Apa mâloasă , curgea ca de pe munte, era învolbuartă şi maronie la culoare. După părerea mea, acele cuvinte... "Vă spun drepţi..."., cred că ar  vrea să ne spună ,să ne facă să  înţelegem că, în faţa Lui  Dumnezeu, în faţa Puterii  Dumnezeiesti , nu putem sta decât drepţi . Şi să veghem asupra sufletului, prin Rugăciune curată, prin smerenie, prin milostenie şi post, prin săvârşirea a cât mai multor Fapte bune, celor care au nevoie de ajutor cu adevărat.
      Drepţi vom sta şi în calea apelor, căci cine poate să mai pună capul pe perină, când afară este potop ?!
      Să alegem fratilor, Calea cea dreaptă şi bineplăcută Lui Dumnezeu şi Maicii Domnului. Să stam drepţi şi cu frica de a nu greşi în faţa Domnului, şi nu drepţi în calea Potopului !Domnul este îndurător şi Bun, dar Potopul nu iartă pe nimeni. Şi de vom fi drepţi în faţa Domnului ,vom fi iertaţi şi izbăviţi de griji şi de potop.
       Este atât de uşor şi de plăcut ,să-I slujim Domnului ,prin respectarea si împlinirea Poruncilor SALE !  Încercaţi fratilor ,şi veţi gusta din Dragostea ce o revarsă Dumnezeu şi Maica Domnului asupra fiecăruia dintre noi, şi nu o să vă mai puteţi lipsi de o asemenea Dragoste Dumnezeiască .
                                        Şi tot cu dragoste,
                                                                  Maria.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu