vineri, 13 iunie 2014

IRAKUL ÎN PRAG DE RĂZBOI ??? DOVEZI ULUITOARE , DE ÎMPLINIRE A SITUAŢIEI DE ASTĂZI , DIN IRAK !

5 Aprilie 2006 !
Un glas mă trezeşte si zice :

"Irakul va dispărea !
Pur şi simplu, va fi şters de
pe faţa Pământului "!
Iar acum confruntaţi,
DOVEZILE, de-a lungul
anilor !
Citiţi art.de mai jos, despre
Irak !


  • Irakul, din nou în prag de război. Statele Unite sunt pregătite ...

    www.reporterntv.ro/.../irakul-din-nou-in-prag-de-razb...

    Translate this page
    De Robert Cioancă 8:37, 12 iunie 2014 1 vizite Externe ... situației din Irak, premierulde la Bagdad a cerut Legislativului să instituie stare de urgență în țară.
  • Irak, în pragul unui nou război - Reporter NTV - Stiri Constanta

    www.reporterntv.ro/.../irak-in-pragul-unui-nou-razboi

    Translate this page
    De Vera Puiu 22:01, 11 iunie 2014 1 vizite Externe · Irak, în pragul unui ... irakieni pentru a oferi o ripostă unitară la agresiunea organizației Stat Islamic în Irak și Levant. .... Un chilian a ajuns în stare gravă la spital, după o călătorie cu liftul.
  • Cele mai importante stiri internationale | Actualitate | Ziare.com

    Ucraina, in prag de razboi: Masina unui lider rebel, aruncata in aer,. Vineri, 13 Iunie 2014, ora 09:14 ... Inauntru se aflau trei oameni, doi dintre ei fiind in stare grava", a afirmat liderul rebel, adaugand ... Joi, 12 Iunie 2014, ora 23:20 .... Rebelii jihadisti dinIrak se apropie de Bagdad, dupa ce au preluat controlul orasului Tikrit, ...

  • joi, 7 februarie 2013


    IRAKUL ! IRAKUL VA DISPAREA !

    Dimineata de 5 aprilie, 2006 ! M a trezeste un glas, foarte hotarat, care spune asa:" IRAKUL..VA DISPAREA ! PUR SI SIMPLU , VA FI STERS , DE PE SUPRAFATA ,PAMANTULUI "! Dragii mei, eu doar scriu, cele primite de SUS; ce va fi, vom vedea.  La doar 4 min, aud din nou glas, care zice asa:" SUBORDONAREA , BISERICII CATOLICE ,ROMANE "! In dupa amiaza zilei de 6 aprilie 2006, aud , stand in pat cu ochii inchisi:" IN LIMBA LATINA, UN SECRET ! UN SECRET ,HARIC, A FOST ADUS! ADUS! (si in clipa cealalta, glasul dispare). Dar, tot in aceasta dupa amiaza, de 6 apr.2006, UN GLAS de SUS, A PROOROCIT ,asa:" AVETI NEVOIE DE AJUTOR ? DEZVALUITI-NE ! SI ACUM, AJUNGA E"MAILLUL ,INTREGULUI POPOR, DEZVALUIRILE "! Dragii mei, asa cum stim, in 2006, INTERNETUL....inca nu se folosea, in toate Tarile. Si iata ca, GLAS din CER, inca din 2006, mi-a spus ,sa trimit E"mailul intregului popor, cu toate dezvaluirile; ceea ce , eu am inceput a scrie, pe net, din 2012. Uramariti fratilor, tot ce despre eu scriu, si veti trece ,mult mai usor, peste greutatile vietii. Cu dragoste, Maria
  • vineri, 30 august 2013


    ARME ! ARME CHIMICE !!! ARME CHIMICE ŞI UN ORDIN TURCESC !

                                                        NOAPTE  DE  29  AUGUST  2013 , ORA 0, 12 !
                                   ARMELE  CHIMICE, VOR  SCĂPA DE SUB CONTROL !

                   Este vorba dragii mei, de aceasta seara, când fiind singură în camera mea, în genunchi şi cu o lumânărică aprinsă, mă rugam la BUNUL DUMNEZEU şi la MĂICUŢA DOMNULUI.
    Apoi la SFANTUL IOAN BOTEZĂTORUL ,şi la toţi SFINŢII LUI DUMNEZEU.
    La un moment dat, parcă nu mai eram în camera mea, ci vedeam UN CER de noapte transparentă, şi aud mai multe GLASURI pe care nu le înţeleg, apoi, brusc, aud GLAS, care spune aşa :

                   "ARME  !  ARME  CHIMICE  !
                    ARME  CHIMICE  ŞI  UN  ORDIN  TURCESC  !
                    ŞI  AR  FI  FĂCUTE...NU DE  ACESTEA......"!

    Da, fraţilor ! Aceasta este situaţia, în ceea ce priveşte Razboiul din SIRIA.
    N u vreau să vă sperii, dar dacă se va interveni dinafară în SIRIA, se vor folosi ARME CHIMICE, fără nicio îndoială. Consecinţele....,vor fi foarte grave, pentru oamenii nevinovaţi.
    Conducătorii STATELOR...,se joacă cu focul, dar din păcate, focul acesta, va atinge societatea civilă, care este nevinovată, de Războiul lor.
    Să ne rugăm la DUMNEZEU, pentru PACE şi linişte ,pe PĂMÂNT, şi pentru luminarea minţilor, conducătorilor de STATE.
    Să mergem mai mult ca niciodată în SFANTA BISERICĂ, şi să aprindem o lumânare, pentru PACE şi BUNĂVOIRE între oameni.
                                                          Cu dragoste şi cu preţuire, Maria

  • marți, 29 octombrie 2013


    O BOMBĂ ! CATACLISM NUCLEAR ÎN SIRIA !

            28  Octombrie  2013, ora 5,15 dimineaţa !

    Cui  nu-i place să mai doarmă ,la acestă oră ?
    Dar iată că pe mine m-a trezit O  LUMINĂ  alb-albastră ce izvora din ochii mei, şi astfel vedeam UN  CER de noapte albastră ,şi pe CER multe obiecte mai mari,  mai mici, extrem de stralucitoare, alb orbitor, sub diferite forme. Într-o clipă totul se schimbă, şi văd O  LUMINĂ aurie, ca un nor oval, şi în acea LUMINĂ aurie, stralucea orbitor de tare,UN  PORUMBEL ALB, pufos, şi cu ARIPILE  LUI  ÎNTINSE  LATERAL .
    PORUMBELUL  ALB ,extrem de pufos, dădea din ARIPILE  SALE, în norul ca de soare, în care stătea la vertical .
    Pe CERUL nopţii, acum nu se mai vedea nimic altceva, decât NORUL de soare, şi PORUMBELUL  ALB orbitor ! Totul era numai strălucire şi uimire ! Şi DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT, strălucea pe CER, în lipsa LUNII şi a Stelelor !
    Aud UN GLAS, care spune ceva ce m-a uimit, pur şi simplu ! Citez :

                  "O  BOMBĂ  ! 
                    CATACLISM   NUCLEAR  ! (şi  un alt glas, adaugă  în timp ce eu îmi notam în caietul meu de căpătâi):
                                  ÎN   SIRIA  !!!

    Dragii mei, toată lumea crede că ..SIRIA  , s-a  cuminţit ; că lucrurile s-au liniştit ! 
    Dar nu este decât ,liniştea  dinaintea  furtunii !
    SIRIENII, pregătesc în secret  tot ce şi-au pus în gând, încă de atunci  de când a izbucnise scandalul, cu aerul poluat de arme chimice, în care şi-au pierdut viaţa sute de oameni.
    Cum de le aud eu, toate acestea.,cum de le văd, numai BUNUL  DUMNEZEU ştie. EL, mi-a dat această putere, poruncindu-mi să scriu tot ce văd şi tot ce o s-aud ! 
    Iar eu, asta fac fraţilor ! Scriu toate, pentru că ştiu că, mai devreme sau mai târziu, fie bune sau rele, toate se vor împlini, pentru că sunt de la DUMNEZEU, şi nu de la mine. 
    Dar să nu uitaţi fraţilor : CREDINŢA  şi DRAGOSTEA , învinge orice obstacol !
                                              Cu dragoste, 
  • marți, 11 februarie 2014


    RĂZBOI NUCLEAR ??? PROBE , DOVEZI , MOARTE !

                  2 Aprilie 2003, ora 3,25  zori de zi !  

    În această noapte, mult am mai scris ! Am avut o noapte albă ! Am primit multe mesaje, unele mai plăcute altele mai puţin plăcute. Am asistat la multe conversaţii şi am aflat multe taine ascunse de şefi de stat. Pe unele le pot pune aici pe Blog, pe altele nu le pot pune , din motive lesne de înţeles. Nume, multe lucruri si idei ascunse...! Voi cita o conversaţie ,fără să dau nume, deocamdată ! 
    Deci aud Glasuri mai multe, care comunică între ele, le voi numerota cu 1, 2, 3 ,etc.
    Citez un glas disperat :

              1.   "SĂ  OPREASCĂ ! 
                   DECI, SĂ  OPREASCĂ  RĂZBOIUL !
                    SĂ  OPREASCĂ !
              2.   CEVA ! PLUTEŞTE  ÎN  AER  CEVA !
                    AICEA  E TERMEN  66% ! 
    (şi văd scris în aer, ca pe un caiet, pe o masă suspendată în aer, scrie aşa : 66 %)
                  3.   IAR  ÎNCEPUT ?
                     IAR  ÎNCEPUT ?
               4.   UN  ÎNCEPUT  ŞI  SFÂRŞIT .

    Apoi, puţin mai târziu aud din nou alt glas, care spune ca o continuare la cele de mai sus :

               "PRIMII  SOLDAŢI ,DE  A  TRIMITE  PETROLUL .
                 TREBUIE  SĂ  MOARĂ !
                 RĂZBOI  ÎN  IRAK !
                  PROBE, DOVEZI, MOARTE "!
    Şi iarăşi intervine un alt Glas, care spune :

              "A  UNUI  RĂZBOI  MĂREŢ !
                EXISTĂ  DECLANŞAREA , A  UNUI  RĂZBOI  NUCLEAR !"
                  SADAM , ERA  CANTINA !
                  NU  OBŞTEA  POPORUL "!

    Dragii mei, eu sunt doar urechea care aude, şi condeiul care scrie ! Ceea ce este mai de preţ ,este CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !  
    Concluziile acestui articol  vă aparţin ! 
                  În următorul  articol, despre 

                 PLANETA   PLUTON !!!

                            Cu dragoste, MARIA.
          

  • joi, 15 mai 2014


    SUNTEM RĂZBOI , NU RĂZBOINICI !

                                 14 - 15  Aprilie 2004 ,ora 2,13  noaptea !

    Dragilor, în timp ce mă rugam , iată că aud un glas, care întreabă cu mirare aşa :
                               "Culoare ? 
                                 Din Europa  caldă ...."!

    Clipă în care văd cu ochii închişi un Cer de noapte spre Apus , dar care era prea aproape de Pământ !
    Parcă era plafonul pământului şi nu Cerul înalt.
    Pe acest Cer ,vine dinspre Apus spre Răsărit , cu o viteză  uluitoare , O Săgeată de foc  lată cât un curcubeu , şi mare ca şi lungime, era Săgeata de Foc !
    Deci, Săgeata de foc venea dinspre Apus şi zbura cu o viteză uluitoare spre Răsărit !
    În timp ce Săgeata de foc , zbura pe Cerul de deasupra Pământului, aud glas extrem de autoritar ,care spune aşa :

                            "În primiul rând , aş vrea să fie mai clar !
                              Nu suntem Războinici !
                               Suntem  RĂZBOI "!

    Dragii mei, cred că şi voi vă gândiţi la ceea ce mă gândesc eu, şi anume, la ceea ce se întâmplă azi în Lume !
    Dar cu Credinţă şi Nădejde, în Bunul Dumnezeu şi Maica Domnului ,vom reuşi să facem faţă la toate grijile şi necazurile vieţii.

  •     

  •                                         Cu dragoste, Maria.


  • 3 comentarii:

    1. Cel mai probabil Irakul se va imparti in 3 zone :

      1. Zona kurda, acestia sunt sprijiniti de Turcia.
      2. Zona sunita
      3. Zona siita.

      Asemanator s-a intamplat in Sudan, impartit intre musulmani si crestini.

      RăspundețiȘtergere
    2. Doamna Maria cata dreptate aveti. Incepe razboiul in IRAK la inceputul lui Octombrie.Studiind mai amplu profetiile dupa ISIS am descoperit aici pe blog ca Irakul este Babilonul vechi prin care anunta inceputul Apocalipsei.Am descoperit din studiul mai multor surse si documentare de pe net unde nu toata lumea poate intelege ca profetiile biblice se implinesc.Intradevar semnul cel mai clar privind apropierea apocalipsei este SIRIA,IRAK si Armaghedeon -SIRIA-ISRAEL,Unde batalia se va duce in orasul MOSUL,cu teroristii ISIS.Dar batalia finala este tot in Irak unde va incepe si sfarsitul lumii dar nu acum ci treptat dupa cucerirea mai multor orase importante ocupate din vara lui 2014 de combatantii ISIS.Va multumesc pentru raspunsuri,vreau sa va spun ca brusc mi-am reamintit ca aici voi gasi raspunsul care il cautam ca sa-mi dau seama exact unde ne aflam in aceste vremuri.Mult nu mai este pana la final..Apocalipsa este aproape de noi.Traim ultimele vremuri(ani).
      http://www.mediafax.ro/externe/oficial-american-fortele-irakiene-pregatite-pentru-a-ataca-orasul-mosul-la-inceputul-lunii-octombrie-15739808

      RăspundețiȘtergere
    3. Va incepe mare razboi in Irak unde 1 milion de oameni vor suferi a anuntat presedintele SUA la New York.

      RăspundețiȘtergere