vineri, 13 iunie 2014

CUTREMURĂTOR ! MESAJ APĂRUT PE CERUL SFÂNT ! AM FOST DUSĂ SUS ÎN CERUL SFÂNT !

                                       2 Iunie 2014 ,ora 6,30 dimineaţa !

Abia mă trezisem şi vedeam cu ochii închişi, un Cer senin de ziuă. Un cer bleu strălucitor, şi apoi brusc ,nu mai sunt în patul meu, ci sunt dusă sus pe Cer , pe Norii albi, care au apărut instantaneu şi care erau, uimitori de albi şi de strălucitori. 
Aici fiind eu ,pe Norii albi , văd O Mână care acoperă ceva  scris pe două rânduri. Era un Mesaj scris, cu Litere galbene ca de Soare.

Această Mână,creionează de la stânga la dreapta ,o mare parte din cuvinte, aşa încât, să mă lase să văd că ,ceea ce a rămas neacoperit, făcea parte din toate celelalte cuvinte acoperite ,sub privirea mea.
 Voi marca cu o culoare, ceea ce nu mi-a fost lăsat să văd ,si voi scrie, ceea ce a rămas scris pe Bolta Cerească, pe Norii albi strălucitori, şi pe care Nori mă aflam şi eu.
        
                                             Cale  spre  Dumnezeu !
                                                                   Unic  oprită  "!

Dragii mei, până la cuvintele pe care  le-am văzut scrise , acolo unde este negru, Mâna a acoperit ca şi cu un creion, ca sa nu văd celelalte cuvinte, dar totodată mi s-a dat voie să văd frânturi din literele acoperite,şi ca să ştiu că de fapt, era vorba despre două rânduri scrise, care aveau alt înţeles, probabil.
Cuvintele  erau scrise cu litere mari, litere de culoarea aurului lăsat în bătaia Soarelui strălucitor.
Dragilor, mă cutremur la aceste Cuvinte scrise pe Cer ,cu litere de aur, ma cutremur la propriu chiar. 
Căci atunci când am deschis ochii, am tresăltat puternic în patul meu, semn că fusesem adusă înapoi, de pe Norii albi strălucitori.
Mi-am notat repede în caietul de suflet, apoi cu lacrimi de bucurie am mulţumit BUNULUI  DUMNEZEU , pentru toate câte mi-a arătat şi-mi arată mie, roabei SALE şi păcătoasei de mine.
Este uimitor de minunat , de nedescris în cuvinte, să te afli acolo Sus, cu sufletul, şi să nu te mai împiedici de trupul de carne.
Dragilor, eu nu ştiu cum să tălmăcesc aceste Cuvinte  Sfinte ! Datoria mea de suflet, a fost ca să le scriu !
Să fim buni şi milostivi, să avem CREDINŢĂ  TARE în BUNUL  DUMNEZEU şi-n MAICA DOMNULUI , să facem fapte de milostenie celor necăjiţi şi oropsiţi, să mergem la Sfanta Biserică în fiecare zi de Duminică, căci Sufletul nostru plânge după Dumnezeu ! Dar noi nu-l auzim  ! Ci ne simţim copleşiti de munca de fiecare zi şi nu mai dăm atenţie Sufletului ,pe care îl simţim întristat ,şi nu ştim de ce, că doar, nu-i lipseşte nimic.
Ba da, fraţilor ! Îi lipseşte DRAGOSTEA  LUI  DUMNEZEU şi MILA  MAICII  DOMNULUI !
Dar unde putem găsi noi, această Dragoste Dumnezeiască ?
Unde putem găsi noi, Mila MAICII  DOMNULUI ? Unde ???
În Sfânta Biserică fraţilor ! Numai în Sfânta Biserică ! Mântuitorul ne spune clar :
                         "Unde sunt doi sau trei , adunaţi în Numele Meu, acolo, în mijlocul lor, sunt şi Eu "!

Nu-i aşa că ,de multe ori v-aţi simţit tare trişti deşi nu aveaţi niciun motiv ?
Sufletul fiecăruia dintre voi ,era acela care suferea ,pentru că îi era Dor de CREATOR !
Aşadar dragilor, să muncim zilnic ca şi cum n-am muri niciodată ,
şi să avem grijă de suflet, ca şi cum am muri mâine.
Căci nu luăm nimic cu noi ! Goi ne-am născut, goi plecăm ! Numai ce adunăm în suflet, bune şi rele ,cu acestea rămânem !
Să avem mare grijă că acolo Sus, ni se pun faptele pe cântar ! Pe talgerul din stânga, ni se pun păcatele, pe talgerul din dreapta ,ni se pun faptele bune.
Să avem mare grijă fraţilor ,ca în viaţa aceasta grabnic trecătoare, ca talgerul din dreapta, să fie cel care atârnă cel mai greu.
De vom reuşi aceasta ,vom dobândi cu siguranţă ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU !
                                  Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu