luni, 30 iunie 2014

O INIMĂ ROŞIE ŞI UN CUVÂNT ÎN MIJLOCUL EI !

                                            28  Martie  2007 ,ora 5,50!

                               
                                            Dragii mei,
                                                       
                                                          

             Ca întotdeauna, O lumină albă stralucitoare, imi pătrunde în corp şi tresalt ca la un şoc electric, asta însemnând trezirea !
Trează fiind, fără ca să deschid ochii, văd un Cer de noapte albastră, care se apropie de mine, ca si cum ar cuprinde toată camera mea.
Şi aşa de foarte aproape, pe Cerul de noapte, apare O Inimă mare roşie, mai mare decât acea din poza de mai sus.
Inima se apropie de ochii mei, doar cât aş fi întins mâna mea şi aş fi atins-o.
În mijlocul inimii dragilor, era scris un singur cuvânt clar, iar sub el mai era un altul scris ,dar era indescifrabil.
     
                                       " ENIT "!       
                                xxxxxxxxxxxxxxxxxx(cuvant indescifrabil )

O Forţă nevăzută imi aducea INIMA în fata mea, apoi o indepărta !
De trei ori consecutiv, INIMA cu acel cuvânt scris cu alb stralucitor, s-a apropiat de ochii mei, ca să vă cuvântul  ENIT ! 
Sub ENIT, mai era scris un Cuvânt mai lung, dar era ca o semnătură,şi nu se înţelegea.
Dragii mei, eu nu ştiu ce poate însemna acest cuvânt scris cu alb stralucitor în mijlocul inimii roşii,de pe Cerul  de noapte.  
Daca cineva dintre voi, stie ce înseamna, va rog sa scrieti la Comentarii.   
                              Cu dragoste, ca întotdeauna,
                                                                   Maria.              



5 comentarii:

  1. ZENÍT
    s. n. Punct de intersecție al verticalei locului cu emisfera cerească superioară situat deasupra capului observatorului și opus nadirului; amiază. ♦ Fig. Culme, apogeu, înălțime. – Din fr. zénith.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nu scria ZENIT, ci era scris clar : ENIT !
      Multumesc frumos, pentru detalii. Stiu,scrierea de-atunci din vremurile de demult nu era ca si în zilele noastre ! Ma bucur mult pentru detalii.

      Ștergere
    2. Am inteles dar, asa cum semnatura este indescifrabila, in vise, viziuni, etc si cuvintele sunt trunchiate. In mod sigur "enit" nu este un cuvant de sine statator, desi acestea pot fi initialele diferitelor agentii, cluburi(un search pe net lamureste problema). Cred totusi ca este partea unui cuvant care trebuie sa se armonizeze cu imaginea.-de aceea zenit mi s-a parut mai aproape.

      Ștergere
    3. Am scris un raspuns dar am uitat sa apas pe "publicati"
      In vise, viziuni, foarte adesea apar cuvintele trunchiate, nu integral. De aceea cred ca acest cuvant este parte a altceva si "zenit" se potriveste si cu imaginea. Pe net, cuvantul reprezinta initialele diferitelor organizatii, cluburi, etc., ceea ce evident, nu este cazul aici. Desigur, este o opinie.

      Ștergere
  2. citit invers inseamna TINE adica primeste ,ia,

    RăspundețiȘtergere