duminică, 22 iunie 2014

CUTREMURĂTOR !!! MORMINTELE SE SURPAU , RĂMÂNÂND ÎN LOCUL LOR , GROPI ADÂNCI PLINE CU NĂMOL ŞI APĂ MÂLOASĂ !

                             Noapte de  21 - 22  Iunie  2014, ora 2,05 !

Dragii mei, iată că în timp ce mă rugam văd cu ochii închişi, într-o clipită, văd UN  CIMITIR , spre Est ,sub un Cer de ziuă, şi aici mi se arată multe Morminte din pământ, nu betonate.
Peste tot în CIMITIR, apa băltea, iar Mormintele  din pământ, nu mai aveau iarbă pe ele, sau flori, sau Cruce la căpătâi, ci numai mâl şi bălţi mâloase.
O Forţă nevăzută îmi aduce mai aproape de mine, UN  MORMÂNT  din pământ, adică nebetonat.
Pe Mormânt erau multe lumânări , nu erau aprinse,apa le stinsese.
Fraţilor ! Asa precum se rupe o punte peste o apă,şi cade în apă,  tot aşa dragilor s-a rupt, s-a surpat Pământul, si în loc de Mormântul de mai "nainte, vedeam acum O Groapă adâncă plină cu apă şi nămol.
Cutremurător până dincolo de lacrimi, era tot ce vedeam !
Dragii mei, Ploile nu vor înceta ! Vor fi mai dese si torentiale.
Inundaţiile ,Vijeliile (iată cum un glas, îmi spune chiar acum să scriu că şi Cutremurele ),deci mă conformez, şi vă spun că şi  Cutremurele  isi vor face din plin simţită prezenţa !
Unde anume dragilor, nu am de unde să ştiu. Nu întotdeauna Dumnezeu îmi descoperă şi locul, sau ŢARA, în care vor avea loc ,toate aceste dezastre.
Asa cum,  nu stiu nici perioada in care se vor manifesta !
Din nefericre, ne vom confrunta cu acestea , sau de vor fi în altă Ţară ,vom auzi de aceste nenorociri.
Cert este că, nu avem cum să le ocolim!. 
Pot dragilor să vă asigur si să vă reamintesc că în ROMÂNIA , nu vor fi CUTREMURE MARI, CUTREMURE  DEVASTATOARE !
Vor fi Cutremure ca si până acum, ca şi cele de după 1977 încoace.
Dragii mei, să nu vă adunaţi Comori pe pământ, ci să vă adunaţi Comori în Cer, căci numai acestea ne rămân ca preţ pentru mântuirea  sufletului!.
Cele materiale, sunt praf si cenusa pentru sufletul nostru.
CREDINŢA, NĂDEJDEA , DRAGOSTEA şi FAPTELE BUNE , Bunătatea sufletului şi a inimii fiecăruia, acestea sunt Adevăratele Comori ,de care avem nevoie pentru mântuirea sufletului. 
                                  Cu dragoste şi preţuire,
                                                              Maria.

Un comentariu:

  1. Domnul Isus sa te binecuvinteze, cred ca stai de vorba cu Dzeu. Slavit sa-i fie numele.

    RăspundețiȘtergere