luni, 23 iunie 2014

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT FOARTE PUTERNIC !!!

                                                   22 Iunie  2014, ora 7,15 dimineaţa !

Trează fiind, văd brusc cu ochii închişi ,văd spre sud -est UN  CUTREMUR  de Pământ , foarte puternic.
Vedeam cum si dealurile şi casele si asfaltul , se leganau de la răsărit la apus, şi invers ,precum am pune noi apă într-un lighean şi apoi am legăna ligheanul cu apă în mainile noastre.
Era ameţitoare la propriu, mişcarea pământului.
Dragii mei, am spus mereu şi vă mai spun şi acum :
În România , nu vor fi astfel de Cutremure devastatoare !
Din nefericire o altă ŢARĂ ,nu stiu care , nu mi s-a spus, va avea de suferit în urma acestui  viitor Cutremur puternic.
Dragilor eu nu stiu când va avea loc acest CUTREMUR   mare, şi nici unde anume, dar din păcate vom auzi de acesta !
Să rămânem fratilor, buni si credincioşi , si sa dăruim aproapelui nostru dragoste sufleteasca !
Sa ajutam pe cel necajit si suferind , din dragoste si din Milă sufletească.
Şi pe duşmanul nostru să-l ajutăm ,şi astfel vom fi bineplăcuţi Lui Dumnezeu şi Maicii Domnului ,iar răsplata noastră va fi sus în Ceruri.
                           Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu