luni, 23 iunie 2014

O FEREASTRĂ DE FOC ÎN CERUL DINSPRE APUS !

                                                               Bună dimineaţa, dragilor !

                                           23 Iunie 2014 , ora 8,00 !


                                                         


Astăzi dimineaţă , când tocmai mă hotărâsem să mă dau jos din pat, brusc ochii mi se închid fără voia mea  şi văd Cerul spre apus.
Bolta Cerească era senină, când într-o clipită a apărut pe ea, mai mare decât Soarele, UN  ROMB  de foc înconjurat de un negru intens, precum în dreptunghiul de mai sus.
Din rombul de foc, aşa precum plouă din Cer cu picuri mari de apă, tot aşa a început să plouă din Cer cu picuri de foc adevărat.
Dragilor, poza de mai sus explică corect exact ceea ce mi s-a arătat, numai că era un pătrat de foc ,întors pe unghiuri, asa încât devenise romb, si care era înconjurat de un negru intens.
După negrul intens, Cerul era senin.
Dragii mei, eu nu stiu ce înseamnă ceea ce tocmai am scris mai sus, dar bănuiesc că, nu vesteste nimic bun având în vedere situatiile extrem de tensionate din anumite Ţări.
Noi însă , să rămânem optimişti, şi să nu ne îndepărtăm de Credinţă ,ci prin fapte bune şi prin dragoste sufletească dăruită Aproapelui nostru, să facem să rodească acest sâmbure de Credinţă , care ne va asigura un loc minunat în Împărăţia LUI DUMNEZEU !
                                 Cu dragoste, Maria .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu